Страница 1 от 2

палене авенсис 2.0 тд

Публикувано на: 20 Фев 2009 09:19
от shterev
Авенсис 2.0ТД-98г. сутрин пали от раз но като згрее по някой път иска повече въртене.Може да го направи 2-3 пъти на ден.Сменил съм всички ремъци и ролки.Карах я в Тойота и Бош но там не го направи този номер. И в двата сервиза казаха че двигарелят е добър и няма проблем.Дайте съвет от какво може да е.

Публикувано на: 20 Фев 2009 14:17
от martod
От лоша центровка на помпата, или от износване в самата помпа.....

Публикувано на: 20 Фев 2009 16:09
от united
Kolega,da ne bi da vzima vazduh gorivnata sistema.Ako markuchite za naftata sa ne prozrachni smeni gi sas prozrachni i sledi za baloncheta.

Публикувано на: 20 Фев 2009 16:55
от martod
Тя ако взима въздух, на студено е абсурд да запали....

Публикувано на: 20 Фев 2009 17:07
от shterev
martod написа:Тя ако взима въздух, на студено е абсурд да запали....

Публикувано на: 20 Фев 2009 17:09
от shterev
martod написа:Тя ако взима въздух, на студено е абсурд да запали....
Сутрин пали без проблем този номер го прави при загряло състояние и то не винаги.Иначе въви добре на автомагистралата вдига 180 км/ч.Това ме кара да мисля че прблема е някъде в помпата защото видях че е мърдана.Не е точно на фабр. белег

Публикувано на: 20 Фев 2009 21:31
от Jimmy Freiburg
Колега,свали стартера и го провери.Може да е само бендикса заминал.Погледни и маховика,да няма счупени зъби.При въртенето чува ли се стържене?

Публикувано на: 21 Фев 2009 05:10
от Bass_Man
martod написа:От лоша центровка на помпата, или от износване в самата помпа.....
Най-вероятно .

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:08
от shterev
Bass_Man написа:
martod написа:От лоша центровка на помпата, или от износване в самата помпа.....
Най-вероятно .
Няма никакво тракане и стартера върти добре,просто иска повече въртенен за да запали.

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:12
от diver
shterev написа:
Bass_Man написа:
martod написа:От лоша центровка на помпата, или от износване в самата помпа.....
Най-вероятно .
Няма никакво тракане и стартера върти добре,просто иска повече въртенен за да запали.
Дългото въртене не е причина за непалене а симптом колега...Лично мен би ме притеснило да не знам причината....

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:22
от Kiki
shterev написа: просто иска повече въртенен за да запали.
Една от причините за по-трудното палене на един дизелов двигател, е намалената му копресия от по-голямо износване! :thumbsup: Не знам на колко реални км. е този дизел. Премери компресията за да отхвърлиш евентуално този проблем.Все пак при теб не го прави винаги и е малко вероятно да е паднала компресията, но...

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:59
от shterev
Kiki написа:
shterev написа: просто иска повече въртенен за да запали.
Една от причините за по-трудното палене на един дизелов двигател, е намалената му копресия от по-голямо износване! :thumbsup: Не знам на колко реални км. е този дизел. Премери компресията за да отхвърлиш евентуално този проблем.Все пак при теб не го прави винаги и е малко вероятно да е паднала компресията, но...
Колата е на 200000км.но в Тойота Пазарджик я мериха и ми казаха че моторът е много добър и че ще кара до 500000 без проблем тъй като няма износване,но там този проблем не се прояви за 3-4 часа и като си дойдох в Казанлък го направи отново.Дразнещо е колата ти да пали винаги без проблем и точно като кажеш че всичко е ОК.да те изложи.

Публикувано на: 21 Фев 2009 10:02
от Vesko
Да не е от планинскияв въздух?

Публикувано на: 21 Фев 2009 10:03
от shterev
shterev написа:
Kiki написа:
shterev написа: просто иска повече въртенен за да запали.
Една от причините за по-трудното палене на един дизелов двигател, е намалената му копресия от по-голямо износване! :thumbsup: Не знам на колко реални км. е този дизел. Премери компресията за да отхвърлиш евентуално този проблем.Все пак при теб не го прави винаги и е малко вероятно да е паднала компресията, но...
Колата е на 200000км.но в Тойота Пазарджик я мериха и ми казаха че моторът е много добър и че ще кара до 500000 без проблем тъй като няма износване,но там този проблем не се прояви за 3-4 часа и като си дойдох в Казанлък го направи отново.Дразнещо е колата ти да пали винаги без проблем и точно като кажеш че всичко е ОК.да те изложи.
Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели

Публикувано на: 21 Фев 2009 10:47
от diver
shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.