Toyota Prius - малко реклама ;-)
Публикувано на: 20 Фев 2009 00:02
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Жесток туинг и убийствен цвят.
ми според писанките литиево иони,,,за разлика от NiMHKiki написа:По-интересно е какво има под седалките, защото там са батерийте!
Prius ,както виждаме от твоя линк, извънградско е изхарчил с 0.5 мпг повече от Джета,което е около 1 километър повече за Джета със същото гориво...,но карани с крюз контрол на 65 мили,а в реал-лайф ситуации имаме каране,намаляване на скоростта/зарежда се ток,който след това се използва от електромотора и подпомага двигателя и намалява разхода при Приус/,дори каране за опред.време по инерция зарежда безплатен ток,който след това се използва и смъква разхода. Докато Джета непрекъснато трака и непрекъснато харчи. При намаляване примерно от 130 км/ч. до 80км./ч. се отделя голямо количество енергия,която другите коли губят под формата на топлина в дисковете,докато Приус я съхранява и впоследствие използва при изпреварване или просто каране и намалява разхода,защото в реал лайф ситуации на пътя има намаляване,изпреварване и т.н.,където безплатния ток се ползва и намалява драстично разхода на Приус.rudolf написа: общо взето на извънградско ще си харчи повече от доста автомобили,ако сме внимателни не вдигаме повече от 100 километра,,,,ако вдигаме повече--ще харчи повече и от среден автомобил.
http://www.popularmechanics.com/automot ... tml?page=1
http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 552994.ece
А значи дебнеме как Приус харчел над заводските данни,а се доверяваме ,че Лупо 3l 1.2tdi,който не случайно беше пазарен провал, харчи точно 3/100км. ли?rudolf написа:
това в равностойни купета,а примерно vw lupo 3l- e s dwigatel 1.2tdi и харчи 3 литра,....с система която гаси двигателя на светофарите и се пали с подаване на газта при тръгване,,,
/
забелязваш ли разхода на пруиса че в градско е по нисък от крюз контрол на 65мили???? тоест всяко увеличение на скоростта е фатално за неговите ултра икономични показатели/това е кола която е сетната за град и там си му остават и преимуществата,.....та като говориш за намалявания от 130 на 80 километра,колко очакваш че ще е разликата между приуса и джетата на 130 километра???...или на 150??? аз мисля че разликата ще разсте в полза на джетата.LEXUS написа: Prius ,както виждаме от твоя линк, извънградско е изхарчил с 0.5 мпг повече от Джета,което е около 1 километър повече за Джета със същото гориво...,но карани с крюз контрол на 65 мили,а в реал-лайф ситуации имаме каране,намаляване на скоростта/зарежда се ток,който след това се използва от електромотора и подпомага двигателя и намалява разхода при Приус/,дори каране за опред.време по инерция зарежда безплатен ток,който след това се използва и смъква разхода. Докато Джета непрекъснато трака и непрекъснато харчи. При намаляване примерно от 130 км/ч. до 80км./ч. се отделя голямо количество енергия,която другите коли губят под формата на топлина в дисковете,докато Приус я съхранява и впоследствие използва при изпреварване или просто каране и намалява разхода,защото в реал лайф ситуации на пътя има намаляване,изпреварване и т.н.,където безплатния ток се ползва и намалява драстично разхода на Приус.