Страница 24 от 28

Публикувано на: 19 Ное 2010 10:26
от baba_metca
SFINKS написа:Приус не нито проектиран нито предназначен за Европейският пазар и поради тази причина не може да е конкурентен на европейските , особенно дизелови модели
Приус е правен основно за Японският и Американският пазар
Там му е силата , там се и продава най-много :thumbsup:
Владислав, този спор съм го водел и аз, няма много смисъл отново да се спори. Ясно е, че е скъп за българина, защото няма нищо от гледна точка на данъчно облекчение или облекчение на първоначална всноска, както в някои по-западни нам страни в Евросъюза и Швейцария. Отностно горното съм склонен да се съглся че Приус може би е предназначен повече за Америка и Япония, а и като първоначална идея вероятно е бил насочен натам. Обаче политиката на някои държави отностно автомобилите с алтернативно задвижване, Приус става доста конкурентен и в Европа. Но само в тези държави където се подтиква финансово такъв автомобил. По медийното пространство наскоро бяха пуснали някакви идеи, че и в нас ще стане така, но вероятно чак след 2 до 5г, а може и да не е толлкова скоро. Наистина има много причини, поради които ако някой има 50 000лв в България за автомобил да си купи Приус, но те не са достатъчно силни. Една доста силна причина, ще е възможността да се зареждат батериите от домашната ел. мрежа, която Тойота лансира, че ще пусне съвсем скоро (до колкото си спомням от 2011г.). Честно казано дори и аз, който не съм привърженик от икономическа гледна точка на този вид автомобил в България, при такава възможност бих се замислил при следваща покупка.

Публикувано на: 19 Ное 2010 10:45
от Владислав
Абе съгласен съм че е скъп,ясно е че не правен за тук, но това не значи че е неприложим за БГ. smile.gif

Публикувано на: 19 Ное 2010 14:45
от gringo359
SFINKS написа: Аз лично , директно ще прескоча ерата на хибридите и ще си купя чисто електрически автомобил :thumbsup:
Пич , погледни http://www.metricmind.com/audi/main.htm, разгледай постигнатите характеристики, аз лично смятам, че са доста прилични (да не говорим, че вече има директива на Брюксел,ако не греша до 2020та, на всяка бензиностанция да има зарядно за батерии). И все пак - конверсията на тази А6-тица, без цената на возилото, без цената на труда, е около $26'000 т.е. повече от един Приус в щатите. Другия маниашки пример е известен - купето на Лотус Елиз на Тесла моторс, пробег с 1 зареждане <400 км, 0-100 км/ч - 4 секунди, цена - $99' 999. Така че качвай се на електричката, няма проблем biggrin.gif :thumbsup:

Публикувано на: 19 Ное 2010 16:12
от SFINKS
Пич , с ел колите и тяхното развитие съм доста добре запознат
Примерите които си дал са смешни, ако до тях стигат познанията ти за ел.колите ... biggrin.gif
Има много по добри , потърси ..

Публикувано на: 19 Ное 2010 18:15
от Scott
SFINKS написа:Има много по добри , потърси ..
направо почвай да събираш парички biggrin.gif :
http://uk.cars.yahoo.com/18112010/36/t1 ... how-0.html

Публикувано на: 19 Ное 2010 23:14
от Nixter
Scott написа:
SFINKS написа:Има много по добри , потърси ..
направо почвай да събираш парички biggrin.gif :
http://uk.cars.yahoo.com/18112010/36/t1 ... how-0.html
Т'ва не е ли логото на Дачия отпред laugh.gif

Публикувано на: 20 Ное 2010 16:26
от drishko
Bass_Man написа:
Този Авенсис не е автоматик !
И аз си навъртам километрите главно в града . Още по-елементарна става сметката , като му сложиш газ на Авенсиса но не са много тези , които достигат 300 000км. А както знаем от по-рано Приус стига без проблеми и до 1 000 000 км. И точно заради това става все по предпочитан за такси автомобил в Европа . Има възможност за разширяване на пакета с батерии и за постигане на още по-добър пробег на ток .
Та нали искахте качество ? Качеството струва пари . В момента хибридите на Тойота са най-здравите коли на пазара факт . Съответно имат и най-висока цена .
И това , че Приус бил само за Америка и Япония е абсолютно невярно . Автомобила е добре приет на всякъде по света . Но България не е страна в , която масово се карат нови автомобили било то от частни или от юридически лица . Тук пазара на нови автомобили , като цяло е смешен така , че въобще няма как да се съди по него за каквото и да било .
Тук масовата кола е в диапазона 2000-6000лв. така , че Приуса не стои на дневен ред .
Какви 1,000,000 километра? Човек, който си купува кола за 50,000 лева дали ще я търкаля 1,000,000 километра? Това да не е Ролс-Ройс, че да се оскъпява с времето?!?
Логиката ми е проста и ефективна - вземам бензинов или дизелов автомобил, средна работа - Пежо, Форд, Тойота и т.н. Менкам ги за по-интересно. За 5 години, му навъртам около 100,000 километра. Продавам го за около 15,000 и се качвам в нов автомобил.
Какви 1,000,000 километра - аз да не съм женен за тая кола?!?
За 100,000 километра никоя кола не прави въртели, поне при мен. Плащаш само за консумативи и си най-щастливия човек... След 5-6 години скачаш в следващата генерация и пак си с нова кола.

А тоя Приус, струва повече от средна кола, КАСКО-то му е по-скъпо от средна ръка, продава се по-трудно и трябва да се убеждаваме, че няма проблем с батерии и сервизи. Определено е средна работа, не е като да кажеш, че Мерц или БМВ. 50,000 лева и нагоре бих дал само за Лексус. Не е идеята да си вземаш скъпа Тойота. Сигурно само аз разсъждавам така, и сигурно затова има продадени 500 Авенсиса от последната генерация и само 5 Приуса.
След 100,000 километра и 5 години примерно Приуса ще си избие разликата, но за тези 5 години аз ще съм 15,000 лева напред. Едно е да си напред с по 10-15 лева на зареждане, друго си е 15,000 лева, което си е баля и то сега...

Публикувано на: 20 Ное 2010 18:01
от Bass_Man
Ами посмилси малко ве Дришко базара не си само ти ве пич . Един бакшиш 1 000 000 км може да ги направи за няколко години . Особенно в по-големите държави ! Въпреки , че и при нас бакшишите сменяват масло на 2-3 месеца . Другото основно нещо е , че автомобил , който има толкова голям ресурс за твоя пробег трябва да е абсолютно безпроблемен . Освен това автомобила е по-просторен от повечето автомобили среден калс - БМВ 5 , Ауди 6 , Пасат и МБ Е клас . Които за 50 000лв автоматик не можеш да си ги купиш . Вярно по-мощни са но пък разхода им е доста по-далеч . Та колата си е много добре позиционирана . И сравнението и с някакви Пежа дето дори нямат автоматик е меко казано смешно ! Това е автомобил , който се кара елементарно и леко и е супер икономичен , с голям вътрешен обем и чудесна цена за екстрите , които има . В момента това е автомобила , който представлява Японското качество и го прави много добре ! Автомобила е иделен и за компании , които имат работа с автомобили и могат да си позволят Авенсис , БМВ 5 , Ауди А6 и тн . Те нито ще се състезават нито ще бързат да ги продават защотот е излязъл новия модел . И не случайно , като бях в Израел новите автомобили сигурно 30% бяха Авенсис и повечето служебни . Ако искаш да разчиташ на колата това е чудесен избор . Та автомобила си има приложение и заради някакви скъсани Бълграчета няма кой да го продава без пари .

Публикувано на: 20 Ное 2010 19:42
от Scott
Bass_Man написа:... Другото основно нещо е , че автомобил , който има толкова голям ресурс за твоя пробег трябва да е абсолютно безпроблемен . Освен това автомобила е по-просторен от повечето автомобили среден калс - БМВ 5 , Ауди 6 , Пасат и МБ Е клас . Които за 50 000лв автоматик не можеш да си ги купиш . Вярно по-мощни са но пък разхода им е доста по-далеч . Та колата си е много добре позиционирана . И сравнението и с някакви Пежа дето дори нямат автоматик е меко казано смешно ! Това е автомобил , който се кара елементарно и леко и е супер икономичен , с голям вътрешен обем и чудесна цена за екстрите , които има . В момента това е автомобила , който представлява Японското качество и го прави много добре ! Автомобила е иделен и за компании , които имат работа с автомобили и могат да си позволят Авенсис , БМВ 5 , Ауди А6 и тн . Те нито ще се състезават нито ще бързат да ги продават защотот е излязъл новия модел . И не случайно , като бях в Израел новите автомобили сигурно 30% бяха Авенсис и повечето служебни . Ако искаш да разчиташ на колата това е чудесен избор ...
Да не си се срещал очи в очи с LEXUS ..... някой беше казал, че всички болести са заразни. В три изречения употреби целия ресурс от епитети на автомобилен джамбазин за една седмица :whistle:

Публикувано на: 20 Ное 2010 19:54
от nowyaris
Спора ми звучи по следния начин:Донесоха ми портативен транзистор SONY,хем малък,хем много станции лови и батериите не се свършват.Отговор:Не знам за какво ми е туй SONY,аз ХОРИЗОНТ и на стария VEF си го ловя без проблеми.Пояснявам,че разговора е проведен в китно лудогорско село в края на 70-те години.

Публикувано на: 20 Ное 2010 20:41
от Uncle Dido
Bass_Man написа: Та автомобила си има приложение и заради някакви скъсани Бълграчета няма кой да го продава без пари .
worthy.gif worthy.gif worthy.gif
Scott написа:Да не си се срещал очи в очи с LEXUS .....
Ти да не би да си се /бахти българсия език... wacko.gif/ здрависал с Фердинанд Порше и още да не си си измил лявата ръка?!?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 21 Ное 2010 00:01
от Bass_Man
Не ве понеже много се кефе на аЛудито и иска ся и нас да зариби ма ни стаа тъз работа тика . Иначе чисто теиртично за хора , които могат да си позволят лекомислено смяна на автомобила през три години за да ходят на работа с него и да си му плащат цялата поддръжка е абсолютно безразлично какво ще си купят . И определено Приуса не предлага някакви велики неща , а само безобразна здравина , малък разход , комфорт и лекота на управление .

Публикувано на: 21 Ное 2010 11:46
от Scott
Bass_Man написа:Не ве понеже много се кефе на аЛудито...
Да ве, ама нали се сещаш че да сравняваш Приус с А6, БМВ 5, Е-клас и подобни по комфорт и просторност е смехотворно. И също да си мислиш че маркетинговата стратегия на Приус е насочен към този сегмент. :whistle: Може някой служебно да се подлъже заради по-ниските данъци да си смени Лексъса с Приус (един познат го направи), но не съм чул някой да смени БМВ biggrin.gif

Публикувано на: 21 Ное 2010 17:38
от Bass_Man
Scott написа:
Bass_Man написа:Не ве понеже много се кефе на аЛудито...
Да ве, ама нали се сещаш че да сравняваш Приус с А6, БМВ 5, Е-клас и подобни по комфорт и просторност ............
Значи по просторност не е смехотворно защото нито една от тези вече не е широка/голяма от вътре . Но ако ги сравним по цена , здравина и разходи за поддръжка е тогава вече ще стане смехотворно . Имам няколко познати "лонгури" по 190-210см и нито една от тези коли не им е комфортна ами по-скоро им се явява , като най-ниската в , която влизат що годе добре . А пък Аудитата са супер тесни ! А4 в момента , като се качат 4-ма със среден ръст и се чувстват , като в консервна кутия .
Та няма лошо но самия фалт , че си си взел А6 да си ходиш на работа говори колко е комфортно и просторно tongue.gif . А пък и за какво ти е това Куатро при теб въобще има ли сняг ? Явно и ти се поддаваш на разни емоции и после ни пълниш главите с разни качества и разходи :whistle: .
BTW няма нищо лошо човек да си има добър стандарт и да си купува каквото му хрумне :thumbsup: .

Публикувано на: 21 Ное 2010 23:15
от Vesko
Днес от Добрич до Русе през Силистра ХИБРИДА ми даде около 12.5 л/100...