Страница 1 от 3
toyota corolla verso
Публикувано на: 19 Фев 2009 20:56
от g_kolev2002
kupih si toyota corolla verso 2,2 d 4d nova.kajete kakvo da o4akvam ot neya.za prav pat 6te karam toyota
Re: toyota corolla verso
Публикувано на: 20 Фев 2009 10:31
от Kiki
g_kolev2002 написа:kupih si toyota corolla verso 2,2 d 4d nova.kajete kakvo da o4akvam ot neya.za prav pat 6te karam toyota
Не питаш ли малко късно? biggrin.gif / това е шега, разбира се /
Според мен можеш да очакваш само хубави неща!
Икономичност, качество, стабилност и голямо удодолствие от шофирането!
Честито и много безаварийни км.
P.S. И не слушай доброжелатеи, които ще ти пилят, че била направена в Турция и.....еди какво си! Колата си е супер и качеството е добро.
Публикувано на: 22 Фев 2009 16:38
от george
Здравейте, завода в Турция има най-високо качество на сглобката от всички европейски заводи на Тойота. От японец съм чувал, че в това отношение надминава дори някои японски заводи.
Публикувано на: 06 Мар 2009 11:43
от COSTA
Да ти е честита и безаварийно да си я караш
Очаквай малко по-стегнато возене, малък разход на гориво, не я юркай първите 10 хил. км. и си следи маслото, че доста от тях си похарчват масло. На мен ми светна лампата на маслото на 11 хиляди, а тойота са "измислили", че жълтата предупредителна лампа за намалено ниво на маслото трябва да свети точно преди да останеш без такова. Имай едно на ум.Като цяло доволен ще останеш
Публикувано на: 06 Мар 2009 11:47
от Vesko
Е нали лампичката е за да не си следиш нивото на маслото, а като светне да долееш?

Публикувано на: 06 Мар 2009 13:48
от COSTA
Прав си такава е идеята на тази лампа, но тя трябва да те предупреждава когато има поне1 литър масло, т.е спадне под минимума, а не след като вече нямаш никакво, аз поне такава логика имам по въпроса. Питах в ТМ и те ми казаха че така тъпо е направено ;)
Публикувано на: 06 Мар 2009 14:00
от Vesko
Не знам какаво са ти казали, но на мен като ми светна лампичката за доливане на 2.2Д4Д долях 1л масло и се качи около максимума. При условие че двигателя събира 6л масло, няма как датчика да е светнал като съвсем няма масло. Това от опит де, моят авенсис може да е уникален

Публикувано на: 06 Мар 2009 15:02
от Kiki
Vesko написа:Не знам какаво са ти казали, но на мен като ми светна лампичката за доливане на 2.2Д4Д долях 1л масло и се качи около максимума. При условие че двигателя събира 6л масло, няма как датчика да е светнал като съвсем няма масло. Това от опит де, моят авенсис може да е уникален

Той, "Авенсиса" ти не е уникален!
Уникален е драйверът му! biggrin.gif
Публикувано на: 06 Мар 2009 15:21
от slowtraveler
Че това си е добро количество...
При мен нищо не светна, и като налях 2л(от общо 3.7л) маслото се качи на половината между мах и мин biggrin.gif
Но аз нямах жълта лампа, а само червена - за налягането biggrin.gif
Публикувано на: 06 Мар 2009 21:35
от zi_zi_top
Всички автомобилни производители препоръчват да си проверявате нивото на маслото посредством маслоизмервателната пръчка при всяко зареждане на гориво, в ръководството на королата пише , че е "добра практика е да се зарежда резервоара при достигане на 1/4 от обема му" (това е за охлаждането на горивната помпа, много важно особено лятото в задръстванията). Това ще рече на 500 км да си проверяваме маслото.
Никой не се е изгърбил от това и няма ДВГ повреден от масло.

Публикувано на: 06 Мар 2009 21:44
от zi_zi_top
Извинявай, че пропуснах да ти честитя!
Купил си страхотен автомобил! Един приятел кара точно такъв вече 2 години и не може да се нахвали, но и той има проблем с повишен разход на масло. От ТМ ауто са му дали дневник да си записва разхода и при необходимост ще му сменят сегментите гаранционно, но повечето ДВГ намалявали разхода след 40 000 км.
Да си я караш със здраве и с "умната", а може и с русата! biggrin.gif
Публикувано на: 06 Мар 2009 21:48
от slowtraveler
zi_zi_top написа:.....няма ДВГ повреден от масло.

Има има....
Когато двама особено способни механици от Градски транспорт-Варна бяха уволнени от предприятието и бяха назначени за 'специалисти' в частния сервиз на бивш директор, се получи следния ефект:
Шефа им си оставя Ауди80 дизел (то беше преди доста време) за смяна на масло. Взема си колата и след 10км се получава следния ефект:
колата започва да вдига обороти безпричинно, и спирачките отказват (реално отказва сервото). Шефа се сепва, върти обратно към сервиза, и на половината път нещо почва да вие и скоростна кутия....
При диагностиката се установи: юнаците източили маслото от скоростната кутия (пробките са близо, но трябва да си малоумен за да ги объркаш). След което долели още около 5л в двигателя. Контролна проверка на нивото със щека не им е познато като действие..
Маслото започва да пробива в цилиндрите и дизела започва да работи почти като 'биодизел'... Маслото напълва и вакуумната помпа на сервото (при дизелите си е отделен агрегати си работи на сухо) и от там няма и вакуум... А виенето на ск.кутия си е нормален ефект от каране без масло...
Последва основен ремонт на двигател...

Публикувано на: 06 Мар 2009 21:54
от zi_zi_top
Е, тия са му били много ядосани, но понеже са тъпи, са постъпили твърде директно.

Публикувано на: 06 Мар 2009 21:59
от slowtraveler
zi_zi_top написа:Е, тия са му били много ядосани, но понеже са тъпи, са постъпили твърде директно.

Нищо подобно - просто си бяха тъпи....
Имайки поглед върху работата им, на няколко пъти предупреждавах шефа им, че са пълни безхаберници, но той си ги назначи като негови приятели след уволнението им от автостопанстовото..
Е - след тая случка ми повярва biggrin.gif
Публикувано на: 12 Мар 2009 06:07
от joro_206
Честито!
Карам 1.8 129к.с..Досега нямам проблем.Изминах 22000км. и съм много доволен от колата.Маслото не съм го проверявал въобще.Даже не занм къде е пръчката за маслото.Смених го на 15000км и сега си перкам яко.
Като недостатък мога да кажа че малко повече ми шуми при висока скорост на магистралата(ама като си усиля мизиката и това го забравям).
Много съм доволен от избора който направих.
миналата седмица ходих до Пловдив с 7 човека - 160 км. по магистралана си ги поддържаше без проблем.