Страница 1 от 2
Огромен проблем на Авенсис 2004 Помощ!
Публикувано на: 16 Фев 2009 15:39
от браткото
Сутринта влизам в колата паля.....всичко си е нормално....тръгвам да навъртам волана и усештането е все едно сервото е на бучки и трябва да ги разбиваш......после всичко нормално пак......когато я изгасих и след 2 минути дадох на контакт никоя лампичка не светеше(само Тракшъна и лампата за маслото) пробвах да завъртя.......нищо дори не почва да върти стартера.....изчаках малко(5 мин)после завъртях запали всичко ок...прибрах се оставих я за 2 часа и сега пак същото..нито пали нито върти нито лампичката за подгряване на свещи нищо! Преди 2дни смених акумулатор.Маслото немога да определя дали е в норма защото от едната страна е под мин. а от другата страна на пръчката над макс.
Публикувано на: 16 Фев 2009 15:43
от Джамбазов
Погледни дали са ти стегнати клемите на акумулатора.
Публикувано на: 16 Фев 2009 16:41
от slowtraveler
Виж си и ремъка, който върти алтернатора и сервото....
Да не си скъсал ремък?
Виж акумулатора. Това, че е нов не значи че е ОК.
Виж дали ти зарежда алтернатора .
Ако сервото е блокирало също би имал проблем с алтернатора ако са на един ремък (при мен бяха на един ремък)...
Публикувано на: 16 Фев 2009 18:07
от LEXUS
Бензиновите Авенсиси са с електрическо серво,дизелите не се сещам.
Така че няма ремък на сервото.
Публикувано на: 16 Фев 2009 20:57
от slowtraveler
Наистина може по-новите авенсиси да са с електрическо - моя бе с нормална хидравлика...
Но на Астрата електро-хидравликата ми е правила номера (развърташе много бавно) когато ми замина алтернатора и покрай него - акумулатора...
Re: Огромен проблем на Авенсис 2004 Помощ!
Публикувано на: 16 Фев 2009 21:00
от Kiki
браткото написа:Маслото немога да определя дали е в норма защото от едната страна е под мин. а от другата страна на пръчката над макс.
Гледаш на пръчката за маслото, страната която е откъм шофьора. Ако е под минимума е зле! Доливай, докато не е станало късно.

Публикувано на: 16 Фев 2009 21:04
от Uncle Dido
Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Публикувано на: 17 Фев 2009 08:26
от Kiki
Fido Dido написа:Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Маслото на хидравликата няма щека! Това е разграфено пластмасово бурканче в което си вижда маслото и визуално се определя нивото. Трябва, обаче да се махне кората.

Публикувано на: 17 Фев 2009 08:35
от diver
Kiki написа:Fido Dido написа:Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Маслото на хидравликата няма щека! Това е разграфено пластмасово бурканче в което си вижда маслото и визуално се определя нивото. Трябва, обаче да се махне кората.

На капачето на "бурканчето" в повечето случаи има щека.
Публикувано на: 17 Фев 2009 09:39
от shtephan
Добре де браткото кажи ако не е тайна какъв ти е все пак мотора,защото разликата е голяма в типовете серво и евентуалния им чек.Но принципа, който важи е един-виж последното нещо, което си пипал преди да се скапе системата.
Публикувано на: 17 Фев 2009 09:59
от Kiki
diver написа:Kiki написа:Fido Dido написа:Ако става въпрос за маслото на хидравликата, то най добре спри на равно място и тогава гледай щеката. Ако ти е загряла колата - на макс е добре. Ако е студена, на минимум пак е добре.
Маслото на хидравликата няма щека! Това е разграфено пластмасово бурканче в което си вижда маслото и визуално се определя нивото. Трябва, обаче да се махне кората.

На капачето на "бурканчето" в повечето случаи има щека.
На моя-няма! Пак казвам:
Има разграфяване за MIN-MAX за студена система и MIN-MAX за топла система. Авенсис Д4Д 2004г.
Публикувано на: 17 Фев 2009 10:41
от браткото
Мотора е д4д.Вчера цял ден си играх,защото ту палеше,ту не и накрая разбрах какъв е проблема-за хидравликата маслото е под минимума-този проблем го реших когато прочетох вашите отговори-Благодаря ви!А другия проблем с "маслото" беше интересен-алармата не ми е оригиналната,а е на отделно дистанционно.Когато дам на контакт трябва да доближа до него някакво ключодържателче(може би вид блокаж)и тогава всичко се оправя.А за маслото и пръчката-ще трябва да долея,защото от към шофьора е под мин.Темата е приключена-благодаря!
Публикувано на: 17 Фев 2009 11:23
от slowtraveler
Бате ти ме разби biggrin.gif
Я виж дали имаш бензин, че то както е тръгнало - от хидравлика минахме на аларма, от там май на маслото за двигателя, та кой знай къде ще е скрит заека biggrin.gif
Публикувано на: 17 Фев 2009 13:35
от shtephan
И аз не мога да се сдържа просто изби рибата

.За бензина обаче съм сигурен, че няма.
Публикувано на: 17 Фев 2009 13:36
от Kiki
И това ли му беше ОГРОМНИЯТ ПРОБЛИМ? Сипа му 100гр. мало и той взе та изчезна!?
