Страница 1 от 1

D4D без DPF-шунтиране на EGR вентила?

Публикувано на: 12 Фев 2009 21:59
от jim_beam
отварям тая тема просто от интерес,дали е възможно да се отстрани или изключи функцията на EGR-a ?
представям си го като се разпробие ориг. вентил или по някакъв друг начин.целта е да се избегне за в бъдеще грешката,която се получава при запушване на вентила със сажди.за момента са известни много десетки случаи на d-cat и по-малко d4d между 30-50k с такива симптоми.
при d-cat явно е невъзможно понеже(предполага се) и работата на 5-ия инжектор е свързана с EGR-а.
ама дали не дава някакъв сигнал на ECU-то?

просто ми е интересно дали някой го е побългарил в някой по-стар модел. biggrin.gif

Re: D4D без DPF-шунтиране на EGR вентила?

Публикувано на: 12 Фев 2009 23:32
от Scott
jim_beam написа:отварям тая тема просто от интерес,дали е възможно да се отстрани или изключи функцията на EGR-a ?
Всъщност 'изключването' на EGR се състои в запушване, а не разпробиване. Действа се по Сталински - няма рециркулация, няма проблем. Имаше такава тема в TDI форума - Не знам дали метода е приложим при Тойота, но на TDI ECU-то може да се програмира с VAG-COM и може да се забрани напълно действието на EGR клапана и не дава грешка. На по-старите дизели (с механична помпа) тази модификация (затапване на EGR отвора на всмукателните тръби) се прави с цел повишаване на мощността.
P.S. Ето я темата (и няколко други за EGRectomy) biggrin.gif :
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=212029
http://www.myturbodiesel.com/1000q/egr.htm
http://communityhosting.net/tdiclub/ind ... edirect=no

Публикувано на: 12 Фев 2009 23:37
от jim_beam
мерси за отговора!

мислех си,че се разпробива,защото нали като вкарва обратно изгорели газове понижава работната темп. в цилиндрите.значи ако се запуши може да прегрее или разликата е малка?