Страница 1 от 3
губя масалце на пасеото помощ
Публикувано на: 07 Фев 2009 20:16
от streetxer
Re: губя масалце на пасеото помощ
Публикувано на: 07 Фев 2009 22:48
от Kiki
По принцип 15W40 е минерално масло и е по-гъсто от 10w40, което е полусинтетика. По тази причина по- гъстото насло би трябвало да се губи по-трудно. Причините колата да "харчи" масло са няколко:
- Теч от някъде!
- Износени маслосъбирателни сегменти!
-Често каране на високи обороти!
-Неподходящо масло!
Ако колата ти е на много хиляди километри и двигателят е много износен, също е нормално да харчи масло!
Публикувано на: 08 Фев 2009 00:03
от streetxer
на тва е че не се вижда на правпоглед теч от някаде карам си я нормално маи маи маслото ми е фалшименто всашност аз знаех ощи като го слагах ама не очаквах така да се отрази

Публикувано на: 08 Фев 2009 01:00
от kolevv10
Износени/втвърдени упрътнения на стеблата на кланите също е причина за загуба на масло. Аз бих ги сменил.
Добавянето на Форсан ми позволява вече да карам по над 34 000 (!!!) км до смяна на масло и без да мръдне нивото изобщо... но преди това смених гумените уплътнения.
Публикувано на: 08 Фев 2009 03:44
от ugabuga
tova che e 10W40, niama nishto obshto s tova dali e sintetika ili mineralno
Публикувано на: 08 Фев 2009 16:52
от Kiki
ugabuga написа:tova che e 10W40, niama nishto obshto s tova dali e sintetika ili mineralno
Имам впредвид, че минералното масло е по-гъсто!

Публикувано на: 08 Фев 2009 19:42
от streetxer
мдам уплатнения на клапаните тва нещо мн сложно ми звучи (и скапо)

Публикувано на: 08 Фев 2009 19:44
от streetxer
Публикувано на: 09 Фев 2009 06:09
от Bass_Man
Вземи си смени маслото преди да си се вкарал в приключение. Това не е Мохера да му сипваш от варела !
Публикувано на: 09 Фев 2009 15:30
от Aleksandar
И кажи все пак една причина да си слагаш минерално масло, че и от някакви варели, че винаги ми е чудно....
Публикувано на: 09 Фев 2009 15:37
от Petar
Smeniai masloto s polusintetika .Neznam zahto si slojil mineralno nai-veroiatno e mente
Публикувано на: 09 Фев 2009 16:25
от ugabuga
кики извиниавам се но пак не съм съгласен. Синтетиката не е по-тънка от минералното. Затова си имат номера. Тежестта на маслото е стандартизирана величина.
Течове на стари бараки се получават защотото синтетиката разтвара натрупванияата в двиг. които понякога са спомагали да не тече масло от ниакаде си.
сега като слой който може да се нанесе, синтетиката е вазможно да направи по-тънък слой, но ме съмнява. Това е друг по-дълъг спор

Публикувано на: 09 Фев 2009 17:05
от streetxer
пичове маи маи разбрах проблема начи от ватрешната страна на капака на ангренажа е омаслено и даже капки се виждат някои стардал ли е от сащата болест (двигателя е 5ЕФЕ)
Публикувано на: 09 Фев 2009 17:39
от diver
streetxer написа:пичове маи маи разбрах проблема начи от ватрешната страна на капака на ангренажа е омаслено и даже капки се виждат някои стардал ли е от сащата болест (двигателя е 5ЕФЕ)
Някой безценен семеринг дет струва 30лв е сдал багажа....Освен ако разбира се не си попаднал на масълце-водица дет жизнерадостно да блика от където му дойде...
Публикувано на: 09 Фев 2009 17:47
от streetxer
мдам явно е семеринг ще го следя да видим .едно голямо мерси на всички за помоща.
