Страница 1 от 2
TM AUTO
Публикувано на: 27 Яну 2009 23:36
от sandy
САмо да попитам има ли някой читав човек в това представителство на когото да се има доверие или просто можеш да попиташ като имаш проблем с колата.Тия хора на приемната............дайте съвет към кого да се обърна,че моето бебче авенсис му е зле.........
Публикувано на: 28 Яну 2009 01:06
от Bass_Man
Какво му е на бебчето ти и има ли си гаранцийка още ?
pitane
Публикувано на: 29 Яну 2009 19:50
от sandy
АМИ ХАРЧИ МАСЛО 3Л ЗА 15 000КМ,ТОВА НАПРАВО МЕ ВБЕСЯВА

Публикувано на: 29 Яну 2009 20:26
от Vesko
Ако е дизел и го юркаш това май си е почти в нормата

Публикувано на: 29 Яну 2009 21:30
от mitoko
купи си бензин

Публикувано на: 29 Яну 2009 22:05
от kolevv10
Има Короли 1,4 и 1,6 - до 2001 г май, с дефектни маслени сегменти... За Авенсис не съм чувал, но смяната на всички сегменти, гарнитура, едно водно уплътнение, антифриз, масло, притриване на клапани, смяна уплътнения на клапани, 3 филтъра... общо ми излезе 1700 лв в ТМ Ауто - преди 3 г.

Публикувано на: 30 Яну 2009 09:20
от diver
kolevv10 написа:Има Короли 1,4 и 1,6 - до 2001 г май, с дефектни маслени сегменти...
Другарите от колбенсшмид яко са се усрали....Знам че гаранционно си ги бяха сменили. Странно твойта как е минала между капките.
Публикувано на: 30 Яну 2009 10:03
от shtephan
Все пак кажи какъв е мотора и коя година.Има варианти на решение.Но така тайнственно не знам какво очакваш освен стрелба в тъмното.
Публикувано на: 30 Яну 2009 16:00
от slowtraveler
kolevv10 написа:Има Короли 1,4 и 1,6 - до 2001 г май, с дефектни маслени сегменти... За Авенсис не съм чувал, но смяната на всички сегменти, гарнитура, едно водно уплътнение, антифриз, масло, притриване на клапани, смяна уплътнения на клапани, 3 филтъра... общо ми излезе 1700 лв в ТМ Ауто - преди 3 г.

Ами потърси из форума и 'ще чуеш'.
Само че проблема бе на двигатели 1ZZ-FE и 3ZZ-FE (1.6 и 1.8)... За 1.4 не съм чувал да е имало проблеми....
Преди три години все още си можел да ги натиснеш за гаранционна смяна (стига да не си бил над 150х.км разбира се)...
При разход 3 литра на 15х.км едва ли ще ти признаят някаква гаранция.
Моята я правиха в ТМ-Ауто по гаранция (смяна на сегменти, бутала, щека) и съм доволен - до около 60х.км след ремонта не съм имал проблеми с двигателя...
Публикувано на: 30 Яну 2009 19:37
от coce
това е "нормално'' за 2.0 и 2.2 д4д
Публикувано на: 30 Яну 2009 19:37
от coce
това е "нормално'' за 2.0 и 2.2 д4д
Публикувано на: 30 Яну 2009 19:49
от coce
това е "нормално'' за 2.0 и 2.2 д4д
Публикувано на: 07 Фев 2009 08:48
от sandy
ами моята е 2.2d ,ИНАЧЕ СЪМ МНОГО доволен,не харчи много гориво,в рамките мисля на нормалното,не хлопа ,не тропа,ама това масло ..........шом казвате че е нормално......ок.А там към кога да се обърна да питам ,някои от приемчиците ли?некой който разбира..............?
Re: pitane
Публикувано на: 26 Апр 2010 19:34
от rav 4
sandy написа:АМИ ХАРЧИ МАСЛО 3Л ЗА 15 000КМ,ТОВА НАПРАВО МЕ ВБЕСЯВА

Ай стига бе. Че как му смогваш при тия цени на нефтопродуктите? biggrin.gif
Моята стара кола, която още карам Форд Мондео дизел 1999г. на 346 000 е сега, и на 10 000 км. доливам около 0.5 до 1 литър.
За равката (бензинче), засега не доливам нищо, ама знам ли.

Re: pitane
Публикувано на: 26 Апр 2010 19:56
от Uncle Dido
rav 4 написа: и на 10 000 км. доливам около 0.5 до 1 литър.
Един съвет - на тия километри не доливай - сменяй!