Страница 1 от 2

За ТМ Ауто и простосмъртните

Публикувано на: 26 Яну 2009 23:42
от 223orange
Здравейте! От скоро съм притежател на Тойота и скоро се регистрирах в този форум, но ми направи сериозно впечатление следното нещо.Навсякъде чета теми,където всеки се оплаква от ТМ Ауто.Тук всички ще кажат "Ох,толкова много сме я дъфкали тая тема!",но аз искам
да споделя следната си мисъл и идея евентуално. След като се сдобих с моята Тойота ми се наложи да отида няколко пъти до ТМ Ауто,за да си поръчам някои части.Митът за скъпите оригинални японски авточасти се оказа верен.Отрязаха ми главата през кръста с хубавите си ценички.Нека не се отклонявам от основната си идея все пак. Та, в представителството на Тойота забелязах хора, който бяха там само защото не искат да загубят гаранцията на автомообила си и всъщност това бе основната клиентела на сервиза.Питам се, защо е така?Разгледах няколко други форуми,където представителите предлагат остъпки от оригинални авточасти и дават своите компетентни мнения по разни въпроси и по този начин не се губи връзката между продавач и купувач. Тук,според мен няма човек,който да не е разочарован от обслужването или от цените в ТМ Ауто. Не е ли време за промяна?Скоро ще отвори врати новият шоурум на Тойота.Същото отношение ли ще срещнем и там? Разбирам естествено,че и на хората там им идва малко нагорно,за да облсужат всички, но на човек малко му трябва,за да се почувства полъскан и да си тръгне с усмивка от дадено място.
Хайде здраве и берекет и дано всички да станем по-добри един към друг и всеки да си кара любимата кола :thumbsup:

Публикувано на: 27 Яну 2009 00:10
от Bass_Man
А всъщност имаш ли някакво предложение или само констатираш ?

Re: За ТМ Ауто и простосмъртните

Публикувано на: 27 Яну 2009 01:27
от rudolf
223orange написа:Скоро ще отвори врати новият шоурум на Тойота.Същото отношение ли ще срещнем и там? Разбирам естествено,че и на хората там им идва малко нагорно,за да облсужат всички, но на човек малко му трябва,за да се почувства полъскан и да си тръгне с усмивка от дадено място.
Хайде здраве и берекет и дано всички да станем по-добри един към друг и всеки да си кара любимата кола :thumbsup:
новия шоурум дъмпингови цени ли ще предложи??
почувства ли се по добре ,като разбра от колко години е фирмата и не могат да насмогнат,,и все аха аха да отворят 2ри сервиз??
мнението ми е че да си доволен от малкото и поласкан ,а на една крачка от да не си доволен,,,иначе и сега има фирмени бонбончета..
всъщност ако не е тайна колко пари вложи в тмауто и срещу тях колко точно малко би те поласкало?

Re: За ТМ Ауто и простосмъртните

Публикувано на: 27 Яну 2009 08:44
от desSs
223orange написа:Разгледах няколко други форуми,където представителите предлагат остъпки от оригинални авточасти и дават своите компетентни мнения по разни въпроси и по този начин не се губи връзката между продавач и купувач.
ми то и тука имаше един момък от ТМ...за 1-2 седмици laugh.gif rolleyes.gif

Публикувано на: 27 Яну 2009 09:57
от 223orange
Веднага давам пример.Вчера им се обадих,за да попитам за цената на някои части.Понеже за да отида до ТМ Ауто трябва да си взема отпуск и затова реших да го направя по телефона,пък и не искам да отида на гишето за резервни части,да направя опашка,само защото искам да знам цените на дадени части.Свързах се с една дама,която си записа частите,които исках и ми обясни,че хората от отдела за резервни части ще ми се обадят задължително.Понеже знам колко работа имат,разбрах,че това въобще няма да се случи. Естествено не бях изненадан.Въобще не ми се обадиха.За това говоря.Ето за такива малки неща говоря. Според мен фирмите трябва да ценят клиентите си.Ако имат толкова много работа,поне да ми бяха казали да дойда на място,за да разбера за цената на частите. На въпроса на rudolf колко пари съм налял в ТМ Ауто, ще отговоря, не много,защото търся алтернативи,но въпреки това вчера им звъннах,за да съм сигурен за цените на частите,които ми трябват и да направя сравнение.

Публикувано на: 27 Яну 2009 10:37
от TurboLame
Мда, няма от какво да се изненадваш.

Публикувано на: 27 Яну 2009 11:10
от Kiki
Аз три пъти съм ходил до ТМ Ауто, единствено за техническо обслужване-смяна масло, филтри и т.н. От първите два пъти може да се каже, че мямам забележки, но от последният път направо съм разочарован и повече няма да стъпя там! Дори правих оплакване, но ефект-никакъв.

Публикувано на: 27 Яну 2009 20:45
от LEXUS
Кики,какъв беше проблемът?

Публикувано на: 27 Яну 2009 22:19
от tsd
Мисля, че дори и 1000 лв да са вложени отношението към клиента би следвало да е УВАЖИТЕЛНО! Проблемът е, че към настоящият момент такова нещо не може да се каже че е налице не само в сервизите на Тойота ами и изобщо навсякъде. Къде клиента не е мачкан! Ама проблема си е и наш - МЪЛЧИМ! .....Чудя си тези форуми дали изобщо се посещават от работещи в представителствата на Тойота?

Публикувано на: 27 Яну 2009 23:11
от nikeza
tsd написа:Мисля, че дори и 1000 лв да са вложени отношението към клиента би следвало да е УВАЖИТЕЛНО! Проблемът е, че към настоящият момент такова нещо не може да се каже че е налице не само в сервизите на Тойота ами и изобщо навсякъде. Къде клиента не е мачкан! Ама проблема си е и наш - МЪЛЧИМ! .....Чудя си тези форуми дали изобщо се посещават от работещи в представителствата на Тойота?
Със сигорност НЕ ..... преди време бях стигнал до подаване на възражение (от ТМАуто ми го предложиха), после ми обясниха, че много сериозно се анализира отношението към всеки клиент....бля...бля..... а аз им казвам - четете поне форума .... те бяха, изненадани че има форум !!!!! :violent1:

Публикувано на: 28 Яну 2009 08:49
от tsd
Изненадани! Или лъжат или са наистина Задръстени! biggrin.gif Пък и виждам познато име (за Бургас)

Публикувано на: 02 Фев 2009 23:54
от kolevv10
Хм, не знам точно кой ги управлява ТМ Ауто, но преди 6-7 години имаха наглостта да ми продадат свещи менте (!!!). Открих това когато на една свещ се счупи изолаторът и токът отиваше на маса...

Преди 3 години, когато закарах купената втора ръка Корола за смяна на сегменти, те (ТМ Ауто) вече са имали нареждането да увеличат гаранционния пробег до 150 000 км, за да сменят сегментите безплатно (на двигатели 1,4 и 1,6 от 1998-9 - 2001-2 не съм точен), но ми взеха парите без да се замислят!
Изобщо, спекулират докрай с високите качества на колите на Тойота... Същите наблюдения - за ниско качество на работата на сервизите на Тойота - четох по-рано и в Аутобилд - за по-западни части на Европа... Това изобщо не ме успокоява, де. Като цяло не съм доволен от ТМ Ауто.

Публикувано на: 03 Фев 2009 00:35
от rudolf
kolevv10 написа:Хм, не знам точно кой ги управлява ТМ Ауто, но преди 6-7 години имаха наглостта да ми продадат свещи менте (!!!). Открих това когато на една свещ се счупи изолаторът и токът отиваше на маса...

Преди 3 години, когато закарах купената втора ръка Корола за смяна на сегменти, те (ТМ Ауто) вече са имали нареждането да увеличат гаранционния пробег до 150 000 км, за да сменят сегментите безплатно (на двигатели 1,4 и 1,6 от 1998-9 - 2001-2 не съм точен), но ми взеха парите без да се замислят!
Изобщо, спекулират докрай с високите качества на колите на Тойота... Същите наблюдения - за ниско качество на работата на сервизите на Тойота - четох по-рано и в Аутобилд - за по-западни части на Европа... Това изобщо не ме успокоява, де. Като цяло не съм доволен от ТМ Ауто.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=222 ... 0%F3%F2%EE

Публикувано на: 04 Фев 2009 15:22
от krass'
Варненският официален севрвиз преди 2 години също се изложи. Не можажа да сменят горивния филтър на Тойотата Карина която карах тогава, нито успяха да направят диагностика на електическата система на колата...пълни въздухари.

Публикувано на: 14 Мар 2009 22:58
от padije
na skoro si vzeh t. ot tenekedjiinoto na tm auto.Sled kato se razbra 4e niama da ia praviat mi ia varnaha ograbena