Импреза
Публикувано на: 25 Яну 2009 11:49
Какъв е шанса, блока на 2000 атмосверка и 2000 турбо да е еднакъв?!
Другото е без значение.
Другото е без значение.
Обясних ти. Имам си основателна причина.belchilov написа:Вероятност голяма ,но защо ти е да си осложняваш животеца
Ще съм признателен ако някой каже 100% защото инак приключението дет съм намислил ще ми дойде скъпо....racing_fan написа:От 2-ка 125 коня дето е, би трябвало да е 1:1 същия.
Мерси, но 2.5 в случая не ме интересува.smb написа:За 2.0 не съм сигурен, но мога да ти кажа каква е разликата между турбо и натурален 2.5л. Предполагам положението е същото и за 2.0.
Значи 2.5 турбо е с същите размери като 2.5 натурален, обаче има допълнителни ребра които го подсилват.
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
Нямам. Ще бъда благодарен. Мерси предварително.dimd00d написа:Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
Въпроса е принципен, има ли атмосверка и турбо 2000кубика с еднакви блокове. И годините нямат значение.mitoko написа:дивер за блока от коя до коя година блок говориш
аз мога да ти дам номера на блока от 1997 на 2000 натуралка 115 коня
Това с мазането само го дадох кат пример. Притесненията са ми относно цялостното мазане и охлаждане....Фланец на филтъра, ми се струва мърлява идея....Защо на сток турбото си има технологиччен отвор с резбица....Bass_Man написа:Атмосферния блок ще има ли пръскалки от долу ???
Иначе мазането на турбото не би трябвало да ти е проблем . Може да ползваш някой кит за изнесен филтър и да си го вържеш където ти е кеф . ( не , че не го знаеш това де )
Това ти го казвам като за начало.Но нещо не ти схващам идеята .Каква е целта на занятието.Какво целиш като смениш блока?diver написа:И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?