Страница 1 от 1

Dilema /molq pomognete/

Публикувано на: 23 Яну 2009 10:21
от CybeR_SurfeR
Колеги,
Преди около година си купих Toyota Celica 2000 /5 gen 156 к.с./. Колата е "прелест" не мога да опиша с думи колко съм доволен от нея, но ето че дойде нуждата от "още".
Въпросът ми е следния => мисля да си продам тази и да потърся същата но турбо версията /204 к.с./ и след това евентуално да тунинговам. Имам нужда от съвети за тази турбо версия : плюсове минуси ... и дали въобще има смисъл да правя тази промяна! Ще съм благодарен на всякакъв вид помощ!
Благодаря предварително ! smile.gif

Публикувано на: 23 Яну 2009 10:58
от ninormal
Първо като започнем от акциза,ако е нов внос :)

Публикувано на: 23 Яну 2009 11:09
от DMDimitrov
Колега, казваш, че от сегашната си много доволен, но не е ясно ако вземеш друга в какво състояние ще е smile.gif

Публикувано на: 23 Яну 2009 18:37
от kolio_spawn
сложи турбо на тази :)

Публикувано на: 23 Яну 2009 19:05
от Georgimitrovich
takava turbo all track ti izliza pone 7000 evro bez dokarvane bez akciz i bez ideq to4no v kvo sustoqnie e i kakvo ima da i se pravi. Ako priemem 4e tova ne te spira sum s dvete ruce za taka. Ina4e da si sloji6 turbo ne zabravqi 4e ostava6 na predno, a drugata si e 4x4.

Публикувано на: 23 Яну 2009 19:37
от nikolov22
колега пълно е по моргите с такива мотори вземи си цял мотор с еку и прехвърли от него буталата биелите и главата с андйикламите и си ти и ще плащаш по малко данък

Публикувано на: 23 Яну 2009 19:50
от diver
Турбо на твойта, ще я живне и всичко е прекрасно, ако изключим дребната подробност предно предаване....Турбото и многото коне за да са ефективни или 4х4 или задно. Другото е шит....Говорим над 240 коня само на предно....

Публикувано на: 23 Яну 2009 23:16
от Georgimitrovich
diver напълно съм съгласен с теб, но на предно наистина си е проект с ясен край. А колкото до мнението на nikolov22 колега моляте запознаи се по добре как стоят нещата по темата и тогава приказваи. Не го приемаи като нападка или нещо такава, а като приятелски съвет. Това е втора тема кадето засичам крайни и абсолютно не достоверни твой мнения. Щом е пълно по моргите с такива двигатели (3S-GTE) що не вземеш да намериш поне един, за съжаление го бъркаш с 3S-GE който е без турбо и момчето е със същия и вече му е малък. sad.gif

Поздрави

:thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2009 01:58
от CybeR_SurfeR
За да внеса малко повече "ИНФО" ще обясня за какво става въпрос ... Идеята е следната => Мисля, че ако версията ми е 4х4 /турбо 3S-GTE/ след време евентуално ще мога да я направя и повече ... защото сега моята е СУПЕР но ще доиде един много лош момент в който като я "тунинговам" ще има много желаещи да покажат, че с тяхните "бракми" ще ме минат и от там просто ще се губи до голяма част смисъла на тунинга ми /водя изводите си от постове във форума с които съм съгласен, че моята специално не е за гонене, а 4х4 версията не се дава "почти" на никого/ Ето това е ...
Знам, че ако реша да я правя 4х4 или да и слагам турбо ще излезе по-скъпо и вероятно ефектът ще е незадоволителен ... Все пак мисля да почета малко повече информация и ще вземам решение ... Вашите съвети също са от голямо значение :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2009 02:03
от Bass_Man
За да отидеш на 4x4 версията ще ти трябват много пари и отделно за поддръжка и тунинги ще ти трябват много пари . Ако искаш да ходиш на 4х4 добра алтернатива ти е Subaru .

Публикувано на: 24 Яну 2009 02:06
от CybeR_SurfeR
Само да добавя и още едно нещо - погледнах един "калкулатор за акцизи" според него трябва годишно да плащам по близо 9,500 лв акциз /това наистина ли е толкова ?/

Публикувано на: 24 Яну 2009 02:11
от Bass_Man
Как годишно ве пич акциза се плаща еднократно при внос на автомобила в БГ .