Страница 1 от 2
тресе при 120-140км
Публикувано на: 21 Яну 2009 17:56
от бай Вълчо
здравейте колеги!карам тойота корола версо Д4Д 2.2 2008 година!сега съм на 42 000 км,от 12 000 км започна да тресе при скорост 120-140,а понякога и при по-голяма скорост!вкарвал съм я в сервиза седем пъти и не могат да разберат от къде идва тресенето!не е от гуми,джанти и баланс,сменял съм ги много пъти,също дискове и накладки!ако някой е имал подобен проблем и може да помогне........благодаря!

Публикувано на: 21 Яну 2009 18:27
от Bass_Man
Можеш ли по-добре да го опишеш ?
Re: тресе при 120-140км
Публикувано на: 21 Яну 2009 18:38
от Kiki
бай Вълчо написа:здравейте колеги!карам тойота корола версо Д4Д 2.2 2008 година!сега съм на 42 000 км,от 12 000 км започна да тресе при скорост 120-140,а понякога и при по-голяма скорост!вкарвал съм я в сервиза седем пъти и не могат да разберат от къде идва тресенето!не е от гуми,джанти и баланс,сменял съм ги много пъти,също дискове и накладки!ако някой е имал подобен проблем и може да помогне........благодаря!

Ами то и без това повече от тази скорост е забранено да се кара! Карай си до 120 и си трай! biggrin.gif Това на майтап, а сега сериозно! Едно време имах такъв проблем, само че при 90-100км в час. След подобни, на твойте перипетии с гуми и джанти най накрая един монтьор откри, че е изкривена полуоската. След смяна на нея и карето, което се беше разбило, може би покрай нея, всичко се оправи.При теб може и да не е същия проблем. Дано съм полезен.

Помисли си , дали не си я удрял, макар и леко отдолу.

Публикувано на: 21 Яну 2009 18:48
от slowtraveler
Провери и сходимост на предница...

Публикувано на: 21 Яну 2009 18:59
от mishel7524
imax sa6tuj problem pri 100-120 okaza se vatre6no kare na poluoskata moje da opita6 da razmeni6 ljvo s djsno kare i vij kak e

uspex
Публикувано на: 21 Яну 2009 21:48
от ssl
Имах същия проблем с Мазда 626.
Оказа се каре - външно...
Публикувано на: 22 Яну 2009 01:12
от nikeza
Ако има някакъв звук ... свирене .... цъкане или друго съм съгласен, че е каре. Най-лесното което можеш да направиш е да отидеш на баланс на гумите, но ги накарай да превъртят положението на гумата спрямо джантата или направи баланс само на джантата. Направи и нещо друго, отиди в друг сервиз да ти прегледат, без да разглобяват разбира се, може да се нуждае от смяна някой шарнир, накрайник... рейка или друго.
Публикувано на: 22 Яну 2009 09:25
от shtephan
За каре съм и аз и то на дългата полуоска с демпфера.Но има и друг вариант версото е със цял мост отзад и ако има прецакана джанта или сайлент блокове и амортисьор отзад дава отражение казва се ефекта на козлето- вибрацията е по скоро вертикална,но се усеща на волана като с увеличаване на скоростта честотата се увеличава.Все пак опиши какво усещаш на волана: ляво-дясно,без определено направление,само във волана или в целия интериор.Сложи човек до теб или отзад и пак провери така както обясняваш е много общо.
Публикувано на: 22 Яну 2009 09:32
от mladm
и при мен има подобно нещо, само че ми прилича на леко придърпване. Сега се замислям, че може и да е тресене
При мен се появява около 90км/час при подаване на газ. На предния ми автомобил го имаше, само че при 110 пак със газ, и наистина се осещаше тресене на предницата. Оказа се, че бе разбито вътрешно каре. Незнам дали придърпването и тресенето означават едно и също нещо, но трябва да се прегледа колата много внимателно.
Публикувано на: 22 Яну 2009 11:04
от united
Kolegi,na moia avensis ima tresene samo pri potegliane na 1-va ili uskoriavane na 2-ra.Useshtaneto e kato che li ne mogat da zahapiat gumite.Moze da razbito kareto dori da e kriva poluoskata.
Re: тресе при 120-140км
Публикувано на: 22 Яну 2009 11:14
от бай Вълчо
Kiki написа:бай Вълчо написа:здравейте колеги!карам тойота корола версо Д4Д 2.2 2008 година!сега съм на 42 000 км,от 12 000 км започна да тресе при скорост 120-140,а понякога и при по-голяма скорост!вкарвал съм я в сервиза седем пъти и не могат да разберат от къде идва тресенето!не е от гуми,джанти и баланс,сменял съм ги много пъти,също дискове и накладки!ако някой е имал подобен проблем и може да помогне........благодаря!

Ами то и без това повече от тази скорост е забранено да се кара! Карай си до 120 и си трай! biggrin.gif Това на майтап, а сега сериозно! Едно време имах такъв проблем, само че при 90-100км в час. След подобни, на твойте перипетии с гуми и джанти най накрая един монтьор откри, че е изкривена полуоската. След смяна на нея и карето, което се беше разбило, може би покрай нея, всичко се оправи.При теб може и да не е същия проблем. Дано съм полезен.

Помисли си , дали не си я удрял, макар и леко отдолу.

благодаря за съвета!и аз вече си мисля,че е от полуоската,но няма удари колата,дори и малки,може да е фабричен дефект,нали е турска сглопка!
Публикувано на: 22 Яну 2009 11:44
от бай Вълчо
shtephan написа:За каре съм и аз и то на дългата полуоска с демпфера.Но има и друг вариант версото е със цял мост отзад и ако има прецакана джанта или сайлент блокове и амортисьор отзад дава отражение казва се ефекта на козлето- вибрацията е по скоро вертикална,но се усеща на волана като с увеличаване на скоростта честотата се увеличава.Все пак опиши какво усещаш на волана: ляво-дясно,без определено направление,само във волана или в целия интериор.Сложи човек до теб или отзад и пак провери така както обясняваш е много общо.
явно при мен се получава този ефект на козлето!има вибрация и на волана,но повече се усеща в купето,в краката,и когато колата е натоварена и ускорява тресенето става страшно,особена на задната седалка!вкарвал съм я и в друг сервиз,от там казаха че по ходовата част всичко е ОК!остава да е полуоска и евентуално каре,въпреки че в тойота като им казах да проверят полуоските да не са криви ми отговориха:абсурд да е от тях,явно толкова си разбират ''майсторите'' там!
Публикувано на: 22 Яну 2009 12:00
от бай Вълчо
nikeza написа:Ако има някакъв звук ... свирене .... цъкане или друго съм съгласен, че е каре. Най-лесното което можеш да направиш е да отидеш на баланс на гумите, но ги накарай да превъртят положението на гумата спрямо джантата или направи баланс само на джантата. Направи и нещо друго, отиди в друг сервиз да ти прегледат, без да разглобяват разбира се, може да се нуждае от смяна някой шарнир, накрайник... рейка или друго.
всичко свързано с гуми,джанти и баланс съм го правил,не е от там проблема,по ходовата част всичко е ОК!остава да е полуоска
Публикувано на: 22 Яну 2009 19:06
от mishel7524
ako sled 140 ne trese i treseneto e pove4e xorizontalno za men 99% e vatre6no kare
Публикувано на: 23 Яну 2009 02:17
от newmiro
само да добавя какво правя аз като ми тресе колата:
1)реглаж (и без това е хубаво да се регулират колелата на година веднъж-дваж не е голяма болка, пък и то по наште пътища бързо се отрегулират:))(преди реглажа ти правят преглед за всеки случай да не е от друго)
2)баланс и същевременно проверка за криви джанти
3)все още тресе.. отивам където са ми изправяли джантите/правили баланса и им казвам. те свалят гумите и ги заъртат/наместват по някакъв начин според джантата
4)би трябвало всичко да е ок.. но ако не е, може да се окаже някой балон на гума, ако е на предна гума ще тресе доста, по-добре е да е отзад.
това обикновено ми е решавало проблемите засега
винаги след интервенция пробвам колата на магистралата:) особено ако ме чака дълъг път
П.С> само добавям, не разбирам нататък и затова не давам мнение:)