Тойота винаги е била там в европейски план,не виждам нищо учудващо в условия на криза-най-големите губят най-много- Тойота и ГМ,като ГМ са пред фалит дори.
Относно Фолксваген-както се казва " В мътни води най-лесно се лови риба"

Фолксваген няма потенциала да изпревари Тойота в световен план на годишна база,в това съм убеден.Ще си говорим на 6-месечието дори да видим с колко изостават Фолксваген
Статията я четох още вчера в оригинал на английски и очаквах да я поснтеш....
Но както спекулациите с акциите на Фолксваген,които го изведоха като компанията с най-висока пазарна капитализация точно за няколко месеца,сега нещата отново са си на мястото и Тойота е най-скъпата автомобилна компания в света! Както бяха борсовите спекулации,които случайно за няколко месеца качиха Фолксваген като най-скъпа компания,така и сега в условия на изкривен пазар, със стимули от европейските правителства ,главен пазар Германия раздават стимули за покупки на нови немски коли,а и германците са шовинисти и естествено подкрепят своите производители на коли и купуват от тях,така подкрепят и икономиката си,знаем. Така че,най-важно е кой се смее последен,при положение ,че Тойота продължава да е най-скъпата автомобилна компания,всеки може да си направи сметките какво е доверието в нея,дори в условия на криза.
Фолксваген и днес нито имат разнообразна моделна гама като Тойота за всеки пазар,нито имат финансов ресурс.ВАГ си остава много по-малката компания. А да не забравяме че ВАГ бяха много големи едно време.Едно време,разбира се , не им се чупеха и колите толкова и имаха по-добър имидж.
При положение ,че най-големия пазар в света САЩ е с такъв спад,нормално е Тойота да не са доволни,а Фолсваген да са,защото те са персона нон грата в САЩ. Фолксваген са доволни,защото правителството им удря стабилно рамо в момента,но това не са техните реални пазарни възможности,а изкривени през призмата на субсидиите. Но кризата е временна и пилците се броят на есен.

И да не забравяме ,че дотук няма конкретни цифри за продажбите на Тойота и ФАГ.