Страница 1 от 8

Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V

Публикувано на: 01 Дек 2005 00:11
от DANIEL
С риск да стана досаден, пак ще ви занимавам с мойте проблеми
турбото хвърля масло и има луфт в оста, дайте съвет къде ремонтират, и то надежно, и евтено biggrin.gif

Re: Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V

Публикувано на: 01 Дек 2005 05:47
от LordDigital
DANIEL написа:С риск да стана досаден, пак ще ви занимавам с мойте проблеми
турбото хвърля масло и има луфт в оста, дайте съвет къде ремонтират, и то надежно, и евтено biggrin.gif
Моето скромно мнение е ,че повечето работилници ча ти вземат кинтите и после пак .... проблем.

Далаверата е във това какво сменят ,и наи-вече как го балансират. Повечето народ пищят ,щото им казват малко кинти и после боклук. Съветвам те ако ремонтираш да е на место от което има известно добра репутация - е тука колегите да кажат има ли такова и къде във БГ.

Иначе аз не бих ремонтирал просто ,наи-добре е да се Хибридизира както хибридизирах моята турбина. Твоита требе да е същата (CT-26) ,пили се яко и се натиква 100% Garett Internals ,60Trim T03. Ето как стана моята:

http://supra.stalx.com/Project/TurboUpG ... G_6610.jpg

Във момента турбината има почти същото развъртане като беше преди ,НОООООООООООО държи до 500 коня и дори и на същите надуви като преди колате въри за страх!

Във България със сигурност има кои да ти го хибридизира качествено (както и да го отремонтира) и по принцип има кои да питам да препоръча местенце.

Освен това е много силно препоръчително да си огрелдаш линиите за маслото (наи-добре да ги смениш разбира се).

П.С. Сложих го на Линк снимката ,че мноо голема.

Там из фолдера има още (както и как е требело да изглежда и ElBlow-to от завода...):

[/img]http://supra.stalx.com/index.asp?path=/ ... rboUpGrade

Публикувано на: 01 Дек 2005 09:39
от kelesha
Честно казано СТ26 турбина в България едва ли могат да ти я направят читаво sad.gif , в МЕИ-то във Варна бяхме носили една такава и вдигнаха рамене, остава да провериш в Реал Турбо в София като задължително искай да видиш ремонтния кит преди да го поставят, дали е оригинален или няква БГ мейд тъпня, там също така и "хибридизират" ако знаеш точно кво искаш щото те да ти измислят вариант не ги бива никак biggrin.gif Общо взето обаче най добре е едно рециклирано турбо от вънка да си вземеш, слагаш си го и тва е wink.gif ............между другото продаваш ли си колата и имаш ли някви други нейни снимки освен аватара ти ? smile.gif

Публикувано на: 01 Дек 2005 17:03
от DANIEL
kelesha написа:Честно казано СТ26 турбина в България едва ли могат да ти я направят читаво sad.gif , в МЕИ-то във Варна бяхме носили една такава и вдигнаха рамене, остава да провериш в Реал Турбо в София като задължително искай да видиш ремонтния кит преди да го поставят, дали е оригинален или няква БГ мейд тъпня, там също така и "хибридизират" ако знаеш точно кво искаш щото те да ти измислят вариант не ги бива никак biggrin.gif Общо взето обаче най добре е едно рециклирано турбо от вънка да си вземеш, слагаш си го и тва е wink.gif ............между другото продаваш ли си колата и имаш ли някви други нейни снимки освен аватара ти ? smile.gif
днес ходин в реал турбо, но без да я сваля нищо не могат да ми кажат, а за нова цената е доста дебела
иначе колата не се продава още biggrin.gif а снимки има тук http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=15

Аммм

Публикувано на: 01 Дек 2005 19:12
от LordDigital
И аз си представях нещо подобно за което говори Келеша (той каквото казва можеш да му вярваш на 100% има защо!).

Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.

От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).

Re: Аммм

Публикувано на: 01 Дек 2005 23:48
от punkara
LordDigital написа:И аз си представях нещо подобно за което говори Келеша (той каквото казва можеш да му вярваш на 100% има защо!).

Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.

От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).
abe kato znam kak shte uderat choveka v BG, i nyama da mu svurshat rabota, i che v momenta tazi turbina ne mi tryabva, vzemi mu ya dai da si svurshi rabota! happy.gif

az sega purvo tryabva da turya 5MG-to v starleta, i posle she go turboniziram... happy.gif taka che ima vreme!

Публикувано на: 03 Дек 2005 00:20
от PAKETA__1
Ama Punky...ti imash li starlet veche? Posledno mai samo sporehte koi da ide da go pazari...?

DANIELe, kaji kakvi pari ti iskat v Bg...siguren sam che Lorda niama da ti odere kojata...toi ne e takav vapreki che prilicha na razboinik laugh.gif

Публикувано на: 04 Дек 2005 16:02
от punkara
PAKETA__1 написа:Ama Punky...ti imash li starlet veche? Posledno mai samo sporehte koi da ide da go pazari...?

DANIELe, kaji kakvi pari ti iskat v Bg...siguren sam che Lorda niama da ti odere kojata...toi ne e takav vapreki che prilicha na razboinik laugh.gif
starleta e spazaren, i na 15 dekmvri, she go prehvurlime v sofia. wink.gif
remntite v BG na turbinite pochvat ot 350lv nagore! taka che e po-dobre, da vzeme onova na Lorda! smile.gif

Публикувано на: 06 Дек 2005 12:13
от DANIEL
освен в София, някой знае ли добри майстори примерно Пловдив, Бургас

Публикувано на: 07 Дек 2005 18:57
от duco
po princip kelesha e 4oveka deto moje da ti pomogne toi e vuv Varna a i tam v MEI-to popravqt turbota .
lo6oto e 4e lqtoto nosih su6tata turbina i ni6to ne mojaha da mi pomognat no tq be6e mnogo povredena.Moje bi tvoita moje i da q opravqt trqva da q poglednat.

Публикувано на: 07 Дек 2005 21:59
от DANIEL
давайте акъл де да я носа, щото почти съм я свалил, и се убедих че хвърля здраво масло, преди като я запаля след 1-2 минути правеше мъгла отзад, днес я запалих като бях отцепил турбото от колекторите и от интеркулера, работи 5-10 мин и никъв дим

Публикувано на: 07 Дек 2005 22:21
от LordDigital
duco написа:po princip kelesha e 4oveka deto moje da ti pomogne toi e vuv Varna a i tam v MEI-to popravqt turbota .
lo6oto e 4e lqtoto nosih su6tata turbina i ni6to ne mojaha da mi pomognat no tq be6e mnogo povredena.Moje bi tvoita moje i da q opravqt trqva da q poglednat.

duco ako ne e taina ot de si q nabaral taz turbina? da ne e bila ot taz varnenskata MK3-ka?

Re: Аммм

Публикувано на: 10 Дек 2005 15:36
от DANIEL
LordDigital написа:И аз си представях нещо подобно за което говори Келеша (той каквото казва можеш да му вярваш на 100% има защо!).

Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.

От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).
като разгледах добре снимките, които си показал по горе, установих че изспускателния охлюф на мойта няма нищо общо с твойта

Публикувано на: 10 Дек 2005 19:27
от LordDigital
Охлювъа е със различна големина ,или Flange-то към което се закрепя Turbo-Elblow е различен?

Публикувано на: 10 Дек 2005 19:33
от LordDigital
На тия снимки между другото има снимани 2 турбини!

Едната е некаква Dual ball bearing ,а другата е CT-26.

Eto taz snimka:

http://supra.stalx.com/Project/TurboUpG ... G_6614.jpg

Ot dqsno e Upgraded CT26 ,a ot lqvo Garrett GT25 DBB