Страница 1 от 1
JT1SOAE8600017229
Публикувано на: 30 Ное 2005 01:05
от agent dust
Още една тойотка:
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?p=345978#345978
братото мислеше да я купува(ако е същата) - имаше една за продаване в Карлово, май е модел 85 или 86 година(беше с по-новата решетка). Момчето дето я продаваше твърдеше че е 150кс

ама докато нашия се ослуша, обявата изчезна, а бяхме затрили телефона. цената и беше 1500лв.
дано имаме нов член на клуба. Да му помогнем, че май не знае на какво съкровище е попаднал

Публикувано на: 30 Ное 2005 08:41
от b_d
maggkrabar,
гледах какво си написал в другия форум и забелязах няколко дребни неточности:
1. LSD - В Европа са идвали както с LSD така и без LSD. Информация за това може да се намери на табелката в горната част на firewall-а. Ако има код 283 - има LSD, ако има код 282 - няма LSD.
2. Конски сили - конските сили на MAP Bluetop не са 130, а са 124. Объркването ти идва от факта, че в момента на пускане на пазара Тойота са обявили 130 к.с. и едва след това са коригирали грешката.
3. Съдейки по VIN-a е една от най-старите в БГ. Това не трябва да плаши собственика, защото при разлика 3 години, важно е как е карана и как са я гледали.
Това го пиша не за да те поправям, защото това са дреболии, а само като полезно инфо.

Публикувано на: 30 Ное 2005 09:28
от agent dust
ми аз нали съм новобранец

аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Публикувано на: 30 Ное 2005 09:44
от jamie
maggkrabar написа:ми аз нали съм новобранец

аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Е, той твърди и че е 150 кончета.....
Маграбар, ако търсите още една - онази тъмносинята с климатика пак се продава в мобиле.бг. Някъде 1700 лева май искаха - погледни там.
Публикувано на: 30 Ное 2005 09:46
от b_d
jamie написа:maggkrabar написа:ми аз нали съм новобранец

аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Е, той твърди и че е 150 кончета.....
Маграбар, ако търсите още една - онази тъмносинята с климатика пак се продава в мобиле.бг. Някъде 1700 лева май искаха - погледни там.
А ако я земете и не искате климатика - мен ме интересува

Публикувано на: 30 Ное 2005 10:11
от jamie
bad_dog написа:jamie написа:maggkrabar написа:ми аз нали съм новобранец

аз затова му искам кодовете под VIN-a - за да се разбере с точност каква е колата, а и питахме продавача - твърдеше, че е с шпер
Е, той твърди и че е 150 кончета.....
Маграбар, ако търсите още една - онази тъмносинята с климатика пак се продава в мобиле.бг. Някъде 1700 лева май искаха - погледни там.
А ако я земете и не искате климатика - мен ме интересува

Ша се отрека от теб официално вече - някакси преглътнах когато те видях да караш онуй Пеже ама клима ....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 30 Ное 2005 11:17
от El Camino
Клима и седалки с отопление
Бтв. още една неточност - оборотите се режат на около 7650, а стрелката от инерцията може и 8000 да прави:).
Ммммм.. и не е най - старата. Моята е за сега баща и майка на всички ви

Публикувано на: 30 Ное 2005 15:22
от b_d
Абе аз искам климатик. Гледайте си работата. Кво като яде коне? Ще надуя малко повече като доде времето

И ще ми е хладничко!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 30 Ное 2005 15:27
от Xeku
От източник, пожелал анонимност, разбрах, че ямболската АЕ86 била доста зле, на много километри, раздрънкана и кофти изкърпена!

Наистина май само климатика става за нещо! То затова не се купува кола по снимка!

Публикувано на: 30 Ное 2005 18:55
от agent dust
Хеки, инфото е ценно
jamie, видях обявата, ама то там почти нищо не пише. ще видим.
то май всички АЕ86 в БГ са зле преди да ги вземе някой и да ги оправи - и моята откъм тенекета и окачване е доста пострадала, но няма нещо, дето да не се прави. На тази ямболската как и е двигателя и геометрията, някой знае ли? То така или иначе тенекета и окачване се прави, ама ако е сдухан двигателя или е заминала геометрията, оправянето е проблем.
El Camino, аз дефакто не знам точно къде е прекъсвача на АЕ86, но моята съм я качвал до над 7500, почти до 8000 съм стигал и не е сработвал. Наистина може да е от инертността. Аз затова и се замислям да си сложа допълнителен оборотомер с много по-малка инертност и shift light, ама е $80-$100... пък може и аванта да ми е

мога да сложа и само shift light, има откъде да взема такъв на аванта, трябва само да му се подмени един резистор и да се настрои да святка на определени обороти - допълнителния оборотомер е малко големичък и грозен, чудя се къде ще пасне.
Публикувано на: 01 Дек 2005 08:47
от b_d
maggkrabar написа:То така или иначе тенекета и окачване се прави, ама ако е сдухан двигателя или е заминала геометрията, оправянето е проблем.
Според мен тук си в грешка. Окачване и двигател се прави. Ламарини трудно. Геометрия много трудно
За двигател - провери си цените на частите в ТМ Ауто и ще се изненадаш, че съвсем не са фрапиращи. Основен ремонт (с нови бутала, лагери, сегменти, гарнитури) може да излезе под 1000лв. Прави си сметката.
Публикувано на: 01 Дек 2005 09:52
от jamie
За основни ремонти - има си при Тойота готов цял кит за основен ремонт - ако не се лъжа.
Наистина цените дори на оригиналните части са поносими.
Публикувано на: 01 Дек 2005 14:04
от agent dust
bad_dog написа:
Според мен тук си в грешка. Окачване и двигател се прави. Ламарини трудно. Геометрия много трудно
За двигател - провери си цените на частите в ТМ Ауто и ще се изненадаш, че съвсем не са фрапиращи. Основен ремонт (с нови бутала, лагери, сегменти, гарнитури) може да излезе под 1000лв. Прави си сметката.
ми нали аз ламарините почнах първо - верно е голям зор
ТМ Ауто ще ги преслушам като му дойде времето, ама знам, че са малко цифромани
Публикувано на: 01 Дек 2005 15:21
от b_d
Странното е, че някои неща са скъпи, но други са на цените на заместителите. Винаги първо там проверявай и после решавай какво купуваш.