Помагайте, CELICA 4WD

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Помагайте, CELICA 4WD

Мнение от DANIEL » 29 Ное 2005 19:34

На скоростната кутия стои тази ръчка, в средно и едното крайно положение е 4х4, а в другото крайно е само предно, някой има ли инфо какво точно е това, според мен двете положения на 4х4 имат разлика в блокажите, щото я пробвах при трите варианта, ама де да знам :help:
Прикачени файлове
DSC00580.JPG
DSC00580.JPG (49.56 KiB) Преглеждано 5557 пъти
Изображение
ИзображениеИзображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Ное 2005 01:06

moje da e 4wd low i 4wd high, no znam li, na SUV-tata e taka wacko.gif
->

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 30 Ное 2005 06:05

Хах странна Джаджа (на пръв поглед)

Обсъждахме по телефона със колегата Алтезов 10-15мин за какво може да е ,и не можахме да стигнем до извод. Извади тои прашясалите учебници от Toyota University (без маитап има такъв) ,обаче и там не пишеше - та във изблик на енергия са разходи до сервиза и бръкна във базата на Дилара за да извади следната информация:

Изображение

Демек таз ръчка НЕ СА ПИПА.

След като го прочетох това са сетих ,че може би наи-бързия Опел във Българиа (Вектра Косуарт ,4х4 Виско като на AllTrack-а) ,е само със предно точно заради базъкни със същата ръчка ,бил я блокирал човека и на заден ход строшил раздатката!

Иначе със него след кратко обсъждане във местната кръчма решихме ,че приложението на джаджата е възможно да бъде когато човек кара на макадан и може да си позволи да блокира централния ,изключчването на задния мост също - явно обаче начина по които е имлементирано го прави рисково за раздатката.
Изображение

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 30 Ное 2005 09:31

И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 30 Ное 2005 15:11

DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
da, na purvata skica!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 30 Ное 2005 18:14

DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
To kato gledam si li4i, 4e e bilo na purvata dupka otgore nadolu. Ima otpe4atuk ot bolta na plo4kata.
Samo, 4e az ne razbrah na purva poziciq na skicata viscous mode kolata e 4WD nali.
A, ako nekoj put zakusa v golqm snqg ne e li po-dobre da premesti na viscous free mode?!? :whistle:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

b_d

Мнение от b_d » 30 Ное 2005 18:17

Japanese_fever написа:
DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
To kato gledam si li4i, 4e e bilo na purvata dupka otgore nadolu. Ima otpe4atuk ot bolta na plo4kata.
Samo, 4e az ne razbrah na purva poziciq na skicata viscous mode kolata e 4WD nali.
A, ako nekoj put zakusa v golqm snqg ne e li po-dobre da premesti na viscous free mode?!? :whistle:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
Ако закъса в голям сняг по-добре да вика трактора отколкото да ляга под колата. Хехехе cool.gif cool.gif cool.gif

Тва е бегачка - не джипка

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 30 Ное 2005 21:50

Japanese_fever написа:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
до колкото знам това се използва ако се счупи нещо назад
сега се появи нов проблем, немога да го върна в първоначално положение, а преди да почна да го човъркам беше там
Изображение
ИзображениеИзображение

Japanese

Мнение от Japanese » 30 Ное 2005 21:54

DANIEL написа:
Japanese_fever написа:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
до колкото знам това се използва ако се счупи нещо назад
сега се появи нов проблем, немога да го върна в първоначално положение, а преди да почна да го човъркам беше там
Losho! ohmy.gif
Nedej mnogo da bara6 dokato ne polu4i6 kvalificirana pomo6t(info) q ot ALTEZZA-ta, q ot nqkoj drug!!!
Spored tova, koeto pro4etoh, PO-DOBRE NE KARAI kolata v tova polojenie, dokato ne go premesti6 v purvona4alno polojenie! wink.gif

Japanese

Мнение от Japanese » 30 Ное 2005 21:58

bad_dog написа:
Ако закъса в голям сняг по-добре да вика трактора отколкото да ляга под колата. Хехехе cool.gif cool.gif cool.gif

Тва е бегачка - не джипка
Znam be! NAli taq kola gi razbiva6e po ralitata v na4aloto na 90-te. laugh.gif Misulta mi be6e kude mogat da se prilojat tezi opcii na difernciala v normal driving conditions?! smile.gif

Japanese

Мнение от Japanese » 30 Ное 2005 22:03

Kakvo zna4 slednoto:
Viscous Mode - ..., and makes the center differential free.
differential free=differential open ili ne?!? :help:

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Ное 2005 23:13

ми променя се работата на виското - от виско ЛСД става опън дифф - това са някакви сервизни режими(ако се качва колата с Пътна Помощ примерно и се закачват само двете колела - виското не трябва да работи в такъв случай)
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 30 Ное 2005 23:28

maggkrabar написа:ми променя се работата на виското - от виско ЛСД става опън дифф - това са някакви сервизни режими(ако се качва колата с Пътна Помощ примерно и се закачват само двете колела - виското не трябва да работи в такъв случай)
Iasno. Az si misleh, 4e za razli4na nastilka se promenq rabotata na diferenciala. Pa nali e rally car, to ima ralita na asfalt, na makadam, na kal, na snqg, puk to bilo za putna pomo6t!?! wacko.gif biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Ное 2005 23:31

не съм сигурен, просто изказвам предположение
status: за БАН

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 01 Дек 2005 00:01

DANIEL написа: сега се появи нов проблем, немога да го върна в първоначално положение, а преди да почна да го човъркам беше там
:help: :help: :help: :help: :help:
Изображение
ИзображениеИзображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 11 госта