Страница 1 от 4

Към всички с Тойота от магазин

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:11
от tsd
Доволни ли сте от представянето на автомобила, отговориха ли ви на всички въпроси, промениха ли се условията при плащане и т.н. :thumbsup:

Re: Към всички с Тойота от магазин

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:15
от Рошко
tsd написа:Доволни ли сте от представянето на автомобила...
Да (въпреки, че не мога да дам меродавно мнение, тъй като я имам само от месец)
отговориха ли ви на всички въпроси
Да! Купих я чрез русенския Ником - изключително коректни!
промениха ли се условията при плащане и т.н. :thumbsup:
Не

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:18
от tsd
по т. 3 имаш късмет. Появиха се такси и комисионни за около 500 лв. допълнително (при оформяне на док. за лизинга) - и лошото бе че не бях информиран за това. по т.2 има в спекта ауто Бургас какво да се желае

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:29
от Рошко
tsd написа:по т. 3 имаш късмет. Появиха се такси и комисионни за около 500 лв. допълнително (при оформяне на док. за лизинга) - и лошото бе че не бях информиран за това. по т.2 има в спекта ауто Бургас какво да се желае
Aми това не е промяна в условията на плащане. Тези такси са си нормални при отпускането на кредит от всякакво естество, те са си от самата лизингова компания, а не от дилъра на Тойота. Това, че не си бил информиран е лоша комуникация м/у теб и лизинговата компания.

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:37
от tsd
Хубаво беше да съм информиран - вече бях "клъвнал"! Останах с впечетление че малко ме поизлъгаха, а в лизинговата компания (да не казвам кои са ) една от дамите беше тотално неподготвена!

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:43
от Рошко
tsd написа:... една от дамите беше тотално неподготвена!
Това, приятелю, за съжаление е често срещана диагноза в последните години... Страната страда от остра липса на кадърни и подготвени професионалисти, а като гледам некомпетентността, неграмотността, както и незаинтересоваността на подрастващото поколение, просто се ужасявам какво ни чака в бъдеще... :help:

Публикувано на: 16 Яну 2009 00:22
от Bass_Man
1.6 VVT-i написа:
tsd написа:.....а като гледам некомпетентността, неграмотността, както и незаинтересоваността на подрастващото поколение, просто се ужасявам какво ни чака в бъдеще... :help:
Що ве от 30 до 50 годишните много ли са компетентни , грамотни и заинтересовани ? Да не забравяме , че подрастващите са такива каквито сме си ги направили , а не са се родили програмирани на 18 години да са дебили ! Ама Мама и Тате , като са дебилчета и шахматистче да е било запланувано ще си стане детенце страшно :whistle: .
Истината е , че дефекта е в средните набори 1940 до 1970 !!! От там нататък всичко е продукт .

Публикувано на: 16 Яну 2009 10:09
от Ael
Бас, не съм съгласен много с теб. Колко си мислите взима един кредитен консултант ? Като ти плащат малко те мързи и не се напъваш щото няма за кво.

Публикувано на: 16 Яну 2009 12:46
от slowtraveler
При плащане в брой - никакви проблеми - бяха коректни и точни (последен опит - юни 2008).
Относно лизинга - навремето лизинга го отпускаха само в СФ. и Авенсиса нямаше проблеми никакви...
Сега Маздата съм я взел през варненски офис на лизингова компания в началото на кризата (септември 2008). На два пъти вече ми променят схемите за плащане, но и двата пъти сумата за заплащане се намалява (без никакъв натиск от моя страна). Последния месец ме предупредиха, че трябва да платя месечна вноска с около 25лв по-малко от първоначално уточнената..
Вчера бях при тях за да променя срока на лизинга и ми обясниха, че спадането на вноските е свързано със спадането на европейския индекс. Практически в моя случай ми е по-изгодно да държа парите на депозит - оскъпяването по лизинга е по-малко, отколкото лихвата по срочен депозит... biggrin.gif
Но това са финансови въпроси и не касаят дилъра на Тойота...
Практически лизингодателя купува колата от дилъра, а ти се разправяш с дилъра само за гаранционното обслужване..

Публикувано на: 16 Яну 2009 16:19
от lostigros
Днес бях в офиса на "Ником" и си поръчах Корола.Представянето ми го направиха много добре.Обясниха ми всичко.Дадоха ми да карам 2 коли-бензинова и дизелова.Наистина съм доволен.Дадоха ми 6% отстъпка-максималната за бензиновите коли.След 2 седмици се надявам и да я подкарам. smile.gif

Публикувано на: 16 Яну 2009 18:21
от Рошко
lostigros написа:Днес бях в офиса на "Ником" и си поръчах Корола.Представянето ми го направиха много добре.Обясниха ми всичко.Дадоха ми да карам 2 коли-бензинова и дизелова.Наистина съм доволен.Дадоха ми 6% отстъпка-максималната за бензиновите коли.След 2 седмици се надявам и да я подкарам. smile.gif
Kaкто вече казах, Ником са пичове. Аз съм в Пловдив, те са в Русе, но исках да си я купя чрез тях, въпреки, че разлика в цената на новите Тойоти няма никъде. Пламен от Русе дойде в големите снегове, за да ми предаде лично владението на автомобила, да ми даде напътствия за експлоатацията и т.н. и тъй като колата се беше напрашила докато я докарат от Пазарджик я закархме на автомивка, където я измиха за сметка на Ником! Горещо препоръчвам услугите им! Много коректни, вежливи и услужливи! Ако си купувам друга нова кола, пак бих я купил от тях! :thumbsup:

Публикувано на: 16 Яну 2009 20:40
от Ael
С риск да обидя някой от Тиксим Пловдив ще кажа че когато отидох да тествам Аурис при тях знаех 3 пъти повече неща за колата от човека който ми я предлагаше.Той само ми повтаряше че имало и 6-та скорост ,а аз като му задавах въпроси той се правеше че не ме чува. Аз си бях готов и решен ,просто исках да я покарам за да ми се затвърди решението. Обаче ако имаше дори и капка колебливост и да трябва да избирам между Тойота Аурис и някоя друга марка ,тогава с това си обслужване нямаше как да наклонят везните в тяхна полза...

Публикувано на: 16 Яну 2009 20:47
от lostigros
Явно в Русе са пичовете.В моето семейство има Ленд Круизер,Ярис и Лексус ИС.Всички закупени от сегашното представителство.Доказали са се определено с професионализъм.
Това беше основната причина и аз да се насоча към Тойота(освен че колата е много добра де).Просто да си познаваш дилъра и сервиза е безценно.

Публикувано на: 16 Яну 2009 21:48
от tsd
Чета и вече съжалявам че не открих този форум преди да направя своя избор. Ярето можеше да е малко по "така". Но нищо. Да съм жив и здрав, следващият път (надявам се да имам възможност за такъв) пак ще искам да работя същия дилър. Пожелавам на себе си и всички колеги да имаме възможност за плащане в брой - което спестява глупави ситуации с къде по млади, къде по стари некомпетентни служители в банките biggrin.gif

Публикувано на: 17 Яну 2009 01:50
от Bass_Man
Ael написа: Като ти плащат малко те мързи и не се напъваш щото няма за кво.
А пък аз ако не се напъвам защо да ми плащат повече ?
В БГ се забравя момента , че другите (бели ) държави са си достигнали нивото с бачкане , а не с чакане ! Така ,че първо е бачкането и после е плащането .