Страница 1 от 2
проблем: при спиране светва лампата за маслото и air bag-а
Публикувано на: 14 Яну 2009 22:57
от bumer911
Имам следния странен проблем: всеки път при по-рязко спиране ми светват едновременно лампите на маслото и на air bag-а за една-две секунди и угасват! колата е corolla e11 1.6
Ще съм благодарен ако някой ми помогне за решаването на този проблем
Публикувано на: 14 Яну 2009 23:41
от Bass_Man
Ами аз не се сещам за някакъв характерен проблем от който това може да се случва. Но пък се сещам за един чест проблем по БГ тържищата.
Когато свети лампата на възглавницата за да се продаде колата уж с изряден еърбег се практикува връзване в паралел на лампата на маслото и лампата на еърбега . Така не се разбира за удара ако е по-малък или е направен по-качествено и си мислиш , че имаш работещ еърбег.
А пък лампата за маслото може да премигва по ред прични . Като най-добрата е скапан датчик на маслото . А най-лошата е основен ремонт .
Пожелавам ти да се окаже нещо друго и да не съм прав !
Публикувано на: 15 Яну 2009 09:27
от bumer911
дано да не е нещо сериозно че вече ми писна от ремонти! иначе лампите никога не са ми светили до сега,карам колата някъде от 5 месеца! и странното е че само при рязко натискане на спирачката до долу светят , иначе при по-плавно спиране не! и само ако съм в движение иначе на място като натискам спирачката не светят!
Публикувано на: 15 Яну 2009 10:40
от ninormal
Може и да е така както казва колега Bass_Man.По принцип за еърбега се вързва съпротивление и така лъжат компа,че има възлгавница

Това с по-рязкото натискане на спирачките,може и да има някъде слаба връзка и поради по-бързото спиране кабелите да получават по-голяма инерция и някъде да замасяват

Мистика е всичко..
Публикувано на: 15 Яну 2009 12:48
от Bass_Man
ninormal написа:Може и да е така както казва колега Bass_Man.По принцип за еърбега се вързва съпротивление и така лъжат компа,че има възлгавница
Ти пък от къде толкова акъл ве ??? Ти говориш за някакви ракетни спецове laugh.gif
ninormal написа:
Това с по-рязкото натискане на спирачките,може и да има някъде слаба връзка и поради по-бързото спиране кабелите да получават по-голяма инерция и някъде да замасяват

Мистика е всичко..
Аве не е мистика . Диагностика е ! Обаче това е дума , която лицето наричано "майстор" въобще не я знае .
Пич щом не ти го прави на място ами само в движение що не вземеш да си видиш нивото на маслото и да вземеш да долееш малко . Че данеби да ти е паднало много нивото и смукатела на помпата да е по-към средата и , като спираш да остава суха или може да е затлачен или да му е гъсто много маслото ?!?!?
Принципно не е хубаво да караш колата ако има проблем с мазането защото много бързо може да хвърлиш мотора !
Публикувано на: 15 Яну 2009 13:38
от ninormal
Диагностика се знае много добре

Но нали преди това трябва да се сменят някои ненужни неща да се прибере някой друг лев и после диагностика

Не съм запознат с тези короли

С обд ли са или флашинг код

Публикувано на: 15 Яну 2009 17:28
от bumer911
проблемът се оказа наистина в маслото! когато го проверих не достигаше дори до пръчката,долях един литър останал от предишната смяна и стигна едва до минимума! а съм го сменил преди не повече от 5 хил.км.! явно или харчи зверски много масло или тече отнякъде! май-пак трябва да се ходи по майстори :(
Публикувано на: 15 Яну 2009 23:58
от Bass_Man
Еми вземи си смени и филтъра след някой друг километър .
Иначе относно диагностиката колега вервай ми няма такова чудо в БГ .
Човек със сложна машина свързана към друга сложна машина в колата не се казва диагностика , а руска ролетка !!!
Диагностика означава , че като си оставиш колата в 9 ч. в 10 ч. знаеш съвсем точно къде е проблема и начина за отстраняването му . И след , като изпълниш препоръките проблема се изчисти .
Който процес също така изключва подмяна на всички основни блокове в колата !!!
Публикувано на: 16 Яну 2009 01:00
от ninormal
bumer911 написа:проблемът се оказа наистина в маслото! когато го проверих не достигаше дори до пръчката,долях един литър останал от предишната смяна и стигна едва до минимума! а съм го сменил преди не повече от 5 хил.км.! явно или харчи зверски много масло или тече отнякъде! май-пак трябва да се ходи по майстори :(
Може и маслото да е калпаво ментаци всякакви

Я ми кажи марката му и вискозитета

Публикувано на: 16 Яну 2009 08:29
от Vesko
И все пак маслото не обяснява светването на лампата на аербег-а

Публикувано на: 16 Яну 2009 09:19
от Kiki
Vesko написа:И все пак маслото не обяснява светването на лампата на аербег-а

Обяснява я, ако причината е тази, която изтъкна Пепи! Ако лампата на аербег-а допелнително е свързана по някакъв начин за да замаскира липсата му за тази на маслото, ще свети заедно с нея!
Публикувано на: 16 Яну 2009 11:18
от bumer911
маслото е Elf Competition 10W40, но възможно ли е дори и да е менте да е изхабила 2 литра масло за 5к! попринцип я имам колата някъде от 4-5 месеца и за първи път сменях аз маслото! преди това нямам наблюдения да е харчила масло,но ми направи впечатление като я купувах че беше над максимума! къде ще ме посъветвате да отида на диагностика?
Публикувано на: 16 Яну 2009 11:25
от ninormal
Възможно е ,ако и идва много тънко

Ти постоянно ли си проверявал маслото ? Да ли където са ти сменяли маслото с наляли на максимума,че за 2 литра говориш ? По принцип хубаво е да се кара малко над среда

т.е средата между максимума и среда на щеката ;)
Публикувано на: 16 Яну 2009 15:26
от bumer911
сега си доналях до средата! а следващия път какво масло да си сложа ако това е тънко? предложете и някоя друга марка,защото аз май от това elf не съм много доволен!
Публикувано на: 16 Яну 2009 15:39
от Kiki
ninormal написа:Възможно е ,ако и идва много тънко
Тази кола знае ли се на колко хиляди-реални километра е? Тя, ако е получила такива луфтове, че да гори толкова много от "тънкото" масло, няма спасение и с "дебелото". Ти виж по-скоро дали не тече някъде, като лейка!
