Страница 1 от 2

Проблем с Авенсис 2.0 Д4Д 2004 г.

Публикувано на: 14 Яну 2009 10:13
от tonitem
Привет, колеги! Моля за малко информация относно светенето на диагностичната лампа, лампите на TRC OFF, и на VCS ако не се лъжа. Трите лампи светнаха тази сутрин като ми приплъзна колата на леда. Нищо не се промени в поведението на колата, но сега при всяко палене лампите си светят и не гаснат. Как да оправя проблеме?

Публикувано на: 14 Яну 2009 13:45
от shtephan
Не се зачетох много ,но ако до три цикъла(запалвания) не угаснат препоръчват четене на кодовете от компютъра.Светенето и на трите се допуска само при известяване за задействането им ако обаче не угаснат след трите цикъла минават във freeze frame т.е запомнят се и може да отидеш някой да ти ги прочете.Мисля че не е опасно ако не е светнал и АБС-а.Опитай да включиш и изключиш пак тракъна-в дясно от кормилната колонка.

Публикувано на: 14 Яну 2009 17:00
от павел павлов
И при мен светнаха една вечер и останаха да светят в движение!След 2 запалвания спряха да светят и от тогава вече месец и половина няма проблем!Не са светвали по време на движение!Само да спомена че паралелно с лампите за трак контрол и стабилитет светна и чека на двигателя(оранжевото двигателче)!Дано да се оправи както при мен от самосебе си!

Публикувано на: 14 Яну 2009 19:38
от tonitem
И при мен светна оранжевото двигателче, на което аз му викам диагностична лампа. Само че, не спират да светят. Дали да не откача акумулатора и да оставя така колата поне до утре?

Публикувано на: 14 Яну 2009 20:20
от павел павлов
Изключи системата за контрол посредством копчето, покарай малко така и тогава пак го включи!Може и да се оправи!

Публикувано на: 14 Яну 2009 20:21
от Kiki
tonitem написа:И при мен светна оранжевото двигателче, на което аз му викам диагностична лампа. Само че, не спират да светят. Дали да не откача акумулатора и да оставя така колата поне до утре?
В техническото ръководство на Авенсис 2 пише, че не трябва да се откача акумулатора, за да не се "шашнат" датчиците на въздушните възглавници!

Публикувано на: 15 Яну 2009 09:05
от shtephan
При тази ситуация и щом си на ход,намери дилърски сервиз(не знам от къде си) и срещу 50 лева направи диагностика със техния тестер.Вярно не са малко парите ,но със светнат check engine не се кара.А ако само изтриеш грешката с универсален четец може да стане по зле защото проблема ще си остане.Успех

Публикувано на: 16 Яну 2009 18:14
от tonitem
Само да допълня, че след откачане на акумулатора и престой два дни без такъв, лампите спряха да светят. Дано да не е само до следващия път. Благодаря на всички отзовали се! Чао и попътен вятър!

Публикувано на: 16 Яну 2009 20:56
от Kiki
tonitem написа:Само да допълня, че след откачане на акумулатора и престой два дни без такъв, лампите спряха да светят. Дано да не е само до следващия път. Благодаря на всички отзовали се! Чао и попътен вятър!
А сега, дали изобщо ще светнат някога!? biggrin.gif

Публикувано на: 19 Яну 2009 09:45
от shtephan
Проблема си е вътре,изтрил си само кеша.Двама от нашите така прецакаха турбото на едната от королките.Запомнете компютъра не решава,и не оправя проблеми а само ги регистрира.Затова има freeze frame опцията за да може да се симулират сигналите от датчиците и да се открие проблема.Абе здраве да е ще се научим някога.

Публикувано на: 07 Фев 2009 18:25
от tonitem
Прав беше Shtephan. Явно съм изтрил само кеша и днес отново прословутата диагностична лампа светна. този път не си правих експерименти с акумулатора и беш в сервиза на Тойота. След диагностиката се оказа, че три от четирите подгревни свещи са изгорели, и за нов комплект броих 245 български левчета, плюс 45 лв за труда. Разбира се при запалването с новите свещи лампите дето светеха изгаснаха и се надявам този път да нямам повече проблеми. Ей, друго си е да си четеш редовно форума и да се кефиш какви умни глави има тук, ей!!!! :thumbsup:

Публикувано на: 14 Мар 2009 19:11
от павел павлов
При мен лампите за стабилитет и трак контрол днеска отново светнаха по време на движение придружени от лампата за чека на двигателя!И то по време на движение със 150 км в час на круиз контрол по магистралата от Бургас до Карнобат!Круиз контрола веднага се самоизключи и аз се шашнах здраво!!!Веднага отидох в сервиза на Тойота в Сливен там правиха нещо 20 мин после пробваха колата и казаха че е наред и мога да продължа!На въпроса ми какво се е случило че светят лампите казаха че компа е открил грешка в турбото и дюзата на втори цилиндър не работи добре(не пропуска добре гориво!връщала повече от необходимото)Направо ме разбиха!Колата си върви на 6, не пуши отзад,работи равномерно,тихо, пали от раз,а те ме хвърлиха в такъв размисъл, та чак се замислих дали да не я продавам вече!Според вас след като чека е светнал придружен от гореспоменатите лампи(всички оранжеви) възможно ли е да имам проблем в турбото и дюза!!Изписаха ми една добавка за горивото която си е оригинална Тойота и е за почистване на дюзи на Д4Д!Само 29 лв!За диагностика и чистене на грешка ми взеха 20 лв!За сведени ги споменавам цените......А,после минах 300 км с добавката на бърз мход нямам проблеми за сега!Моля за коментар хора които са се сблсквали с подобен проблем или са наясно с диагностика с такива компютърни тестери!

Публикувано на: 14 Мар 2009 20:25
от браткото
Каква е добавката?

Публикувано на: 14 Мар 2009 21:08
от nikolov22
добавката е лъки моли и е много добра за команреил системи само че не се налива в резеорвара а се пуска през дюзите докато изгори

Публикувано на: 15 Мар 2009 05:46
от LEXUS
павел павлов написа:При мен лампите за стабилитет и трак контрол днеска отново светнаха по време на движение придружени от лампата за чека на двигателя!И то по време на движение със 150 км в час на круиз контрол по магистралата от Бургас до Карнобат!Круиз контрола веднага се самоизключи и аз се шашнах здраво!!!Веднага отидох в сервиза на Тойота в Сливен там правиха нещо 20 мин после пробваха колата и казаха че е наред и мога да продължа!На въпроса ми какво се е случило че светят лампите казаха че компа е открил грешка в турбото и дюзата на втори цилиндър не работи добре(не пропуска добре гориво!връщала повече от необходимото)Направо ме разбиха!Колата си върви на 6, не пуши отзад,работи равномерно,тихо, пали от раз,а те ме хвърлиха в такъв размисъл, та чак се замислих дали да не я продавам вече!Според вас след като чека е светнал придружен от гореспоменатите лампи(всички оранжеви) възможно ли е да имам проблем в турбото и дюза!!Изписаха ми една добавка за горивото която си е оригинална Тойота и е за почистване на дюзи на Д4Д!Само 29 лв!За диагностика и чистене на грешка ми взеха 20 лв!За сведени ги споменавам цените......А,после минах 300 км с добавката на бърз мход нямам проблеми за сега!Моля за коментар хора които са се сблсквали с подобен проблем или са наясно с диагностика с такива компютърни тестери!
Слушай ги какво са ти казали.Те са диагностицирали причината за да ти светят лампите.Сложи от добавката,която са ти казали и се преполага,че ще изчисти дюзата и няма да имаш проблеми.Ползвай тази добавка,която те са ти казали. С каква нафта караш?
П.С. Какво значи възможно ли е да имаш проблем с турбото-ако имаше проблем с турбото,те ще ти кажат.Турбото ти работи явно.Дюзата ако се е позапушила,слагай добавката,какт са ти казали.Предполагам,че при недобре работеща дюза отчита и друга грешка.