Страница 1 от 1

Тойота Карина Е - светлини по арматурното табло

Публикувано на: 08 Яну 2009 22:47
от doktora_84
Скоро ми се наложи да отворя таблото, понеже не ми светеше бутона за стопове за мълга, смених крушката и проблема се реши. При затварянето закачих стоповете за мъгла/оранжева букса/, подгряването на задното стъкло/сива букса, ако не се лъжа/, аварийните светлини и ми остана една синя букса, която не е подвързана... Може ли някой да ми каже, за какво е тя ???? Другия проблем с който още не съм се занимавал е светлини по бутоните за парното - как се демонтира механизъма, който оправлява клапите ?? unsure.gif
Благодаря предварително

Публикувано на: 09 Яну 2009 00:02
от Bass_Man
Може при твоя модел тази букса да не се ползва ! Ако ти работи всичко затваряй и не се занимавай . :thumbsup:

Re: Тойота Карина Е - светлини по арматурното табло

Публикувано на: 09 Яну 2009 00:12
от horeishio
doktora_84 написа:.....Другия проблем с който още не съм се занимавал е светлини по бутоните за парното - как се демонтира механизъма, който оправлява клапите ?? unsure.gif
Сваляш централната конзола, която е около касетофона и под нея директно стигаш до крушките.

Публикувано на: 09 Яну 2009 01:07
от doktora_84
Със смъкването на тази конзола нямам проблем, но крушките неуспях да ги смъкна, както и да е ... ще пробвам по-усърдно утре. Ами да ... всички копчета които са по таблото работят, но ми беше любопитно :whistle:

Re: Тойота Карина Е - светлини по арматурното табло

Публикувано на: 09 Яну 2009 21:28
от MEGAHARD
doktora_84 написа:При затварянето закачих стоповете за мъгла/оранжева букса/, подгряването на задното стъкло/сива букса, ако не се лъжа/, аварийните светлини и ми остана една синя букса, която не е подвързана... Може ли някой да ми каже, за какво е тя ????
да не е за часовника?

Публикувано на: 09 Яну 2009 23:13
от doktora_84
Мне... буксата за часовника е друг тип ... дори и да искам няма как да ги сбъркам. Колкото до лампите за парното - немога да ги стигна. Утре съм в отпуска и това ще е целта на живота ми/поне за деня/ - да ги смъкна и дад видя къде е проблема.

Публикувано на: 10 Яну 2009 19:55
от Milen Rusanov
Kolega.kaji kade da si tursq lampichkite i az kato tebe imam sushtiq problem sus svetlinite na parnoto i avarijnite,molq ako mojesh da me nasochish kude da si gi kupq i kolko struvat (informativno).

Публикувано на: 11 Яну 2009 18:21
от doktora_84
Лампички може да си купиш от мн места :) почти всеки електричарски магазин в твоя град. Колкото до цената... аз купих една лампичка за 0.30 лв. с размера на тази, която смъкнах, но тя се оказа силничка и я смених с една за 0.25 лв. .... по-мъничка, но свети добре :whistle: колкото до парното ... още се боря с него dry.gif

Публикувано на: 12 Яну 2009 19:24
от MEGAHARD
doktora_84 написа:Мне... буксата за часовника е друг тип ... дори и да искам няма как да ги сбъркам. Колкото до лампите за парното - немога да ги стигна. Утре съм в отпуска и това ще е целта на живота ми/поне за деня/ - да ги смъкна и дад видя къде е проблема.
Щом не са за часовника (буксите) остава да са за оригиналната аудио система - когато си на габарит в зависимост от режима - радио,ЦД или касетка свети по различен начин.
За панела на парното до колкото си спомням трябваше да се свали първо пепелника и запалката ако не се лъжа

Публикувано на: 12 Яну 2009 20:13
от djoni
Колеги, аз на королата сложих от тези бялите диодни крушки които са габаритите и стана много готино cool.gif . При тях няма проблема с нагряването и евентуалното стопяване на пластмаси по таблото. Има ги по всичките магазини Авто Мания и други подобни. :thumbsup: Единственият им минус е, че силата им не може да се намалява от потенциометърчето на таблото.

Забравих да добавя, че крушките задължително трябва да са от тези които разпръскват светлината. Приличат все едно са пробити с бормашина отгоре. biggrin.gif

Публикувано на: 13 Яну 2009 18:23
от doktora_84
Смъкнах цялата кора със отделението между седалките(в нея са пепелника и запалката), но тези дни съм плътно на работа и не ми остава време sad.gif иначе с малко повече старание ще падне заветния панел за парното biggrin.gif няма да сглобявам докъто не стане!!!

Публикувано на: 15 Яну 2009 19:22
от MEGAHARD
doktora_84 написа:Смъкнах цялата кора със отделението между седалките(в нея са пепелника и запалката), но тези дни съм плътно на работа и не ми остава време sad.gif иначе с малко повече старание ще падне заветния панел за парното biggrin.gif няма да сглобявам докъто не стане!!!
колега, аз за пепелника съм те подвел, не се маха въобще цялата кора, понеже сменях и крушката на запалка/пеппелник и разглобявката беше там само изваждане на пепелника и панелчето около запалката. за парното крушките смених като махнах централния панел на кокпита, извадих аудиото системата - при мене е оригиналното диск-касетка-радио, на други карини съм виждал ниша или чекмедже под радиото., издърпваш копчетата на парното и над пепелника и запалката има две болчнца или видии които го държат, махаш панела пред парното само за да имаш видимост и бъркаш от горе от към радиото и издърпваш ( напред по посока на движ) полу завити(като крушка на стоп) две дълги бели фасонки-по кабелчето се орентирай.
Аз си сложих първо пазарски диоди които не стига че светиеха слабо ами и бързо изгоряха, после сложих ярки бели диоди прошкурени и след съпротивление и сега е перфектно.
Между другото докатао си играх на монтаж демонтаж на таблото си счупих щтипката която държи бутона за реотана на зоадното и загубих една пластинка от централния кок - така че внимавай

Публикувано на: 15 Яну 2009 20:26
от doktora_84
off az не съм имал време, а ми се наложи да карам на дълъг път и съм затворил всички кори ще се занимавам по-нататъка. Като демонтирам панела за касетофона се виждат 2 винта в краищата(от горната страна) и още 2 винта (от долната страна). Сега не се сещам дали имаше едни други винтове в средата... за кои точно говориш ? И кой панел се смъква - този на парното ли ? unsure.gif