Страница 1 от 2
Възстановяване на рефлектори!
Публикувано на: 25 Ное 2005 22:20
от Xeku
Търся информация за методи и майстори за възстановяване на рефлектори на халогенни фарове. Единият фар за мъгла на Супрата навремето е пийнал вода, целият е обелен и мръсен и свети доста по-лошо от другия. Намерих начин да махна стъклото на иначе капсулования фар и вътре се разкри страшна гледка. Та ако имате инфо и отзиви за добри специалисти свиркайте!
Опел фен
Публикувано на: 01 Дек 2005 23:26
от Му
Публикувано на: 02 Дек 2005 09:23
от Xeku
Много благодаря!

Публикувано на: 02 Дек 2005 22:53
от punkara
Xeku написа:Много благодаря!

mnogo pari iskat bre... ima takiva spreiove, tryabva da se izluska metala do blyasuk, napruskvash go i gotovo!
drug variant e, da se nameryat halogenni farove na Hella ili podobni, sus sushtiyat razmer, i da se slozat! edin takuv komplekt stuva 20-na leva!

Публикувано на: 03 Дек 2005 10:28
от Xeku
Не вярвам с обикновен огледален спрей да се постигне качествен и дълготраен ефект, затова търся по-истински начини, като галванизация например. За такъв метод цената не е много висока, но все още събирам информация. Излишно е да казвам, че неоригинални фарове, пък били те и Hella не бих сложил на тази кола!
Публикувано на: 04 Дек 2005 16:00
от punkara
Xeku написа:Не вярвам с обикновен огледален спрей да се постигне качествен и дълготраен ефект, затова търся по-истински начини, като галванизация например. За такъв метод цената не е много висока, но все още събирам информация. Излишно е да казвам, че неоригинални фарове, пък били те и Hella не бих сложил на тази кола!
sega kat si doida she proverya dali oshte raboti vanata v zmm-to v blagoevgrad! ako da, she go topnat i si gotov...

Публикувано на: 05 Дек 2005 18:13
от El Camino
Публикувано на: 05 Дек 2005 19:36
от Xeku
Единственото, което ме плаши при този метод (освен температурната устойчивост на тези спрейове) е реалната опасност светлината, която се отразява от рефлектора да се разсейва, а да не е на светлинен сноп. Все пак при мен става дума за халогенен фар, където посоката на светлината е твърде важна, а и температурата е доста висока. Според мен рефлекторът трябва да е напълно огледален, а със спрей ще се получи полу-матово покритие, което би разсейвало светлината (за стопове това даже е предимство). В крайна сметка, не пречи да опитам, пък може да се окаже достатъчно добро решение.

Публикувано на: 06 Дек 2005 11:29
от El Camino
Действително се очакват разсейки при този метод - Закс го е използвал за задните фарове. Но аз пък си мислех, че това не са ти основните светлини, а габаритите под тях (вдигащите фарове не са ли основните?).
Публикувано на: 06 Дек 2005 11:53
от Xeku
Да, не са ми основните светлини, но са фарове за мъгла (с крушка Н3), като има и малка част за габарит (с обикновена крушка 5W).
Публикувано на: 06 Дек 2005 20:33
от ALTEZZA
Tail Light oznachava zadna svetlina, tova do Fog Light-a niama kak da e Tail Light

Публикувано на: 06 Дек 2005 21:46
от Xeku
ALTEZZA написа:Tail Light oznachava zadna svetlina, tova do Fog Light-a niama kak da e Tail Light

И аз се усетих, че само на задните се казва tail light, ама нали на български се нарича габарит, без значение отпред ли е, или отзад, та от там дойде грешката. Тогава как е на английски, marker light, или нещо друго?

П.П Оправих надписите в снимката за да няма неточности вече

Публикувано на: 06 Дек 2005 23:11
от ALTEZZA
da, vodiad gi marker lights, kato imash predni i zadni(zadnite sa tes det da mojesh da gi vijdash ot strani, pone za USA se iziskvat takiva)
Публикувано на: 07 Дек 2005 05:51
от PAKETA_1
Хеки, ти сърни ли ще заслепяваш с тези халогени? Не се занимавай с глупости ами слагай там да свети нещо и аре...

Публикувано на: 07 Дек 2005 10:05
от b_d
PAKETA_1 написа:Хеки, ти сърни ли ще заслепяваш с тези халогени? Не се занимавай с глупости ами слагай там да свети нещо и аре...

Отваряш се щото си немате дупки отвъд океана, ама нейсе...