Страница 1 от 1

Corolla AE82 4A-LC пукната водна тръба

Публикувано на: 28 Дек 2008 11:10
от kerat
Привет и честита Коледа на всички!
Точно преди празниците й изтекоха водите, т.е. взе да пръска течност от дебелата тръба между термостата и водната помпа. Смного ранички по ръцете я свалих, свалих и по малката над нея - тя пак е от термостата но отива в радиатора отгоре. И тя пукната... питам (защото никъде не ги намерих като резрвна част) дали се запояват или трябва CO заварка?
Благодаря предвеарително!!!

Редакция: като свалих мръсотията от тях се оказаха железни, което изключва запояването... значи трябва да търся друг майстор (един бях аз ;)) дали по работилниците за ауспуси ще могат да я направят...

Публикувано на: 28 Дек 2008 16:30
от Uncle Dido
Ако е желязна - ще я заварят. После сипи малко бензин вътре, затапваш отворите и гледаш дали ще протече.

Публикувано на: 28 Дек 2008 19:25
от diver
Fido Dido написа:Ако е желязна - ще я заварят. После сипи малко бензин вътре, затапваш отворите и гледаш дали ще протече.
няма ли да е по-лесно някой дет свива тръби да свърши тази работа с нови?!

Публикувано на: 29 Дек 2008 01:19
от Uncle Dido
Дивер -

минималното ф, което мога да сгъна е ф38. Оттам нататък е въпрос на много заварки...и приятели в цех, дето огъват тръби за мебели...

Публикувано на: 29 Дек 2008 03:05
от Bass_Man
А за времянка с маркучи няма ли да стане ?

Публикувано на: 29 Дек 2008 10:09
от diver
Fido Dido написа:Дивер -

минималното ф, което мога да сгъна е ф38. Оттам нататък е въпрос на много заварки...и приятели в цех, дето огъват тръби за мебели...
Не говоря за тебе бре. Имах предвид, баш некой дет си играе с по-малки тръби...На 7-ми км имаха секви дорници, ама пък като дебелина на тръбата се мръщеха...

Публикувано на: 01 Яну 2009 12:09
от kerat
Колеги, за много години и благодаря за вниманието!
Закърпих положението с тръбите като след много мръзнене и обикаляне успях да намеря майстор по ауспуси, който се нави да прекапе с СО дупчиците. С него коментирахме направата на нови тръби от мед? Според вас удачно ли ще е да са медни, значи едната е 32 мм диам, а другата е по-тънка - 16 мм.?

Наздраве!!!

Публикувано на: 02 Яну 2009 01:37
от Bass_Man
Ами по принцип медта не гние , не раждясва , не корозира и тн. Но е скъпа ! Ако мислиш тази кола да я караш още 10 години си струва ама иначе слагай железни някакви и не се занимавай с глупости .
А пък може и да я наставиш тази с малко парче маркуч .
Ама реално къде имаш такива тръби ти по колата ? Пусни една снимка да ги видим тези тръбички .

Публикувано на: 02 Яну 2009 20:17
от kerat
Ами не се сетих да ги щракна свалени, а когато са монтирани почти не се виждат, защото са под колекторните тръби, но ето един чертеж, на който се виждат, партидни номера 16322 и 16268

http://www.repart.ru/_pages/toyota/inde ... MDQxMTk%3D

Публикувано на: 03 Яну 2009 00:24
от Bass_Man
Така , като ги гледам ако не са спукани близо до термостата го режи и нставяй с маркучи . Ако пък държиш да са тръби вземи само някой да ти завари щуцерите ( или там каквито накрайници имат ) за към термостата и ги огъни сам на око . Не би трябвало да имаш никакви грижи !