Страница 1 от 8

mr2

Публикувано на: 26 Дек 2008 15:54
от topc
mr2

Публикувано на: 27 Дек 2008 09:55
от LordDigital
Ето ти коментари:

Турбинираш кола ,която не е за турбиниране на цена която е поне колкото да слижиш един леко пипнат 2ZZ.

Аиде решил си да си модерен със турбо ,ма пишеш 250 коня а буталата и биелките са ти заводските? - това е гаранциа за бомба със закъснител.

Дори и да ги смениш ,ползваш PFC централа която като я споменеш на некои тунингист във родината ,99% от тях ша са метнат на гугъл да разберат какво значи това съкращение.

Не на последно место ,колегите от СПОРТНО ТЕХНИчЕСКИя ,са пропуснали да ти завият половината гайчоци на колекторите wink.gif

Публикувано на: 27 Дек 2008 10:17
от topc
Da butalata i bialetikite sa zavodcki no kolata e 210 HP na kolelata a dvigatelq e na 3000km nov turbinata e naduta na 0.55 bar taka4e 6te izdurji kolata se kara ne za drag a za vseki den otdelno tova sa samo snimki kolata otdavna e gotova i mom4etata ot Sport Tech sa zavili si4ko na kolektora otdelno mom4eto dosta razbira ot Apexi PFC .
Edinstveno si prav za butalata i biletkite no az 4lenuvam v spyderchat.com tova e forum samo za toyota Mr2 Spyder
i tam v foruma dosta xora karat s toq dvigatel i butalata zaminavat pri naduvane nad 9 PSI a az sum 7psi no ina4e sum re6il da smenqm butala i biletki no ima vreme .Za sega kolata vurvi idealno.

Публикувано на: 27 Дек 2008 12:42
от dimd00d
topc написа:Da butalata i bialetikite sa zavodcki no kolata e 210 HP na kolelata a dvigatelq e na 3000km nov turbinata e naduta na 0.55 bar taka4e 6te izdurji kolata se kara ne za drag a za vseki den otdelno tova sa samo snimki kolata otdavna e gotova i mom4etata ot Sport Tech sa zavili si4ko na kolektora otdelno mom4eto dosta razbira ot Apexi PFC .
Edinstveno si prav za butalata i biletkite no az 4lenuvam v spyderchat.com tova e forum samo za toyota Mr2 Spyder
i tam v foruma dosta xora karat s toq dvigatel i butalata zaminavat pri naduvane nad 9 PSI a az sum 7psi no ina4e sum re6il da smenqm butala i biletki no ima vreme .Za sega kolata vurvi idealno.
Биелетките?!

Публикувано на: 27 Дек 2008 13:27
от Рошко
dimd00d написа:Биелетките?!
И аз тъкмо на това умотворение на този отявлен "рацер" се "дивях"... :help: Somebody shoot me!

Публикувано на: 27 Дек 2008 13:36
от Lakaicho
:thumbsup:

Публикувано на: 27 Дек 2008 18:25
от LordDigital
topc написа:Da butalata i bialetikite sa zavodcki no kolata e 210 HP na kolelata a dvigatelq e na 3000km nov turbinata e naduta na 0.55 bar taka4e 6te izdurji kolata se kara ne za drag a za vseki den otdelno tova sa samo snimki kolata otdavna e gotova i mom4etata ot Sport Tech sa zavili si4ko na kolektora otdelno mom4eto dosta razbira ot Apexi PFC .
Edinstveno si prav za butalata i biletkite no az 4lenuvam v spyderchat.com tova e forum samo za toyota Mr2 Spyder
i tam v foruma dosta xora karat s toq dvigatel i butalata zaminavat pri naduvane nad 9 PSI a az sum 7psi no ina4e sum re6il da smenqm butala i biletki no ima vreme .Za sega kolata vurvi idealno.
ша ти кажа едно нещо и го запомни мн добре. Тойота имат 3-4 мотора ,които могат Надежно да понесат на заводски карантии 100% увеличаване на мощностТа и твоя не е един от тях.

Колата е ясно ,че не става за драг със заводскта трансмисия ша имаш между 5 и 6 смени (ако си истински рицар и използваш рицарската R скорост) :whistle: .но не става и за улицата щото гледам не си пипал примерно спирачките ,а със таз мощност предвиждам живота на тенекиите да не бъде много голям biggrin.gif

П.С. Само не разбрах на Спайдер-чат има ли яко пички и изпраска ли некоя? щото ако нема за кво ни го рекламираш тука?

Публикувано на: 27 Дек 2008 18:35
от dimd00d
LordDigital написа:...
Лорда станал с гъзо нагоре :)

Ми нека се кефи човека - казали са му от Sport Tech, че така се праят нещата и тва е. И без тва сигурно ще я кара спокойно :)

Мен само ми е интерерсно в това моторно отсекче яко ли се напичат нещата.

Публикувано на: 27 Дек 2008 19:57
от ugabuga
az puk ot tova koe sam chel 1zz ponasia poveche boost ot 2zz. I az sam mislil da vzemam takava mr-ka i da pravia tochno tova koe toi pravi i ne mislia che e tolkova izvanzemno.

SHtom edin 5efhe sas stock butala i pri tova s visoka stepen na sgastiavane 9.8:1 mislia, pravi po nad 250hp za vsekednevno karane i to ot 1.5L ne vijdam shto i toia niama da izdarji.

Ne go slushai lorda, toi izgarmia i 1jz-to i si misli che vsichki garmiat dvigateli kat nego laugh.gif laugh.gif :whistle:

Публикувано на: 27 Дек 2008 21:32
от b_d
Лорде,

що нахрани така човека бре?

На мен също ми е интересно как стои въпросът с жегата?

Иначе съм чувал, че големите батки традиционно слагат на тези (1zz и 2zz) двигатели компресорче.

Публикувано на: 27 Дек 2008 23:55
от topc
Pi4 zemi pro4eti o6te 6toto qvno nesi v 4as kakvo si misli6 4e si nai dobria,ugabuga pravilno kazva 4e 1zz ponasq pove4e boost ot 2zz i tozi dvigate do 8PSI moje da se kara bez problemi vsekidnevno . I ne xrani 6toto ima po golemi kapaciteti ot teb LordDigital mesto da se zaqjda vzemi otvori www.spyderchat.com i pro4eti to4no takava tema se diskotira v momenta otnosno 1zz i 2zz dvigatelite ima i kartinki za da ti se izqsni .

Публикувано на: 28 Дек 2008 00:01
от dimd00d
bad_dog написа:...
Иначе съм чувал, че големите батки традиционно слагат на тези (1zz и 2zz) двигатели компресорче.
едно c30-94 предполагам?

Публикувано на: 28 Дек 2008 00:26
от b_d
dimd00d написа:
bad_dog написа:...
Иначе съм чувал, че големите батки традиционно слагат на тези (1zz и 2zz) двигатели компресорче.
едно c30-94 предполагам?
Great minds think alike..

Публикувано на: 28 Дек 2008 04:15
от Bass_Man
Lorda rulez worthy.gif worthy.gif worthy.gif .

Публикувано на: 28 Дек 2008 05:12
от V35GTR