Страница 1 от 2

проблем при Тойота Авенсис 98' 1.8 дали е гарнитура???

Публикувано на: 14 Дек 2008 20:42
от pechenia
Здравейте на всички колеги, докарал съм колата от англия в много добро състояние на реални 140 К км ,имам проблем с нея. Преди време беше протекла водната помпа и беше останала на сухо и беше загряла.както и да е смених помпата. сега внезапно и термостата отказа на затворено и пак загря доста.Сега го смених но губи много течност, антифриза изчезва а няма никъде теч,Има проблем с паленето върти 2-3 секунди и като че ли се дави, и пак като пробвам така 2-3 пъти и запалва. Според мен е гарнитура, има ли възможност да е нещо друго ? понеже гледах маслото не е смесено със вода, а също така загрява достатъчно но не духа много топло а хладко :help: :help: :help:

Публикувано на: 15 Дек 2008 06:29
от Bass_Man
Ако е гарнитура би трябвало и да прегрява или да изхвърля водата ! Ако не ги прави тези неща значи може и нещо друга да е . Ама ако кипи е ясна работата .

Публикувано на: 15 Дек 2008 09:36
от Petar
Proveri dali se vdiga nivoto na masloto

Публикувано на: 15 Дек 2008 10:57
от stas
Ако при прегрял двигател си заредил веднага студен антифриз,ато няма начин да нее така,е възможно да се пукне главата в участъка към изпускателните колектори и антифриза да се губи в изпускателната система.

Публикувано на: 15 Дек 2008 15:58
от pechenia
ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??

Публикувано на: 15 Дек 2008 20:18
от martod
pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Той принципа е еднакъв, но са различни последователностите и моментът на затягане на болтовете.......Също така задължително се проверява главата за деформация и ако е крива се шлайфа.......Иначе може и новата гарнитура да издуха......Даже и една водна проба е хубаво да се направи, за да си сигурен че главата е читава..... :thumbsup:

Публикувано на: 15 Дек 2008 21:47
от Bass_Man
pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Относно информация кое как се прави няма да имаш грижи защото си има много готини ремонтни упътвания от ТОЙОТА . А иначе ако имаш съмнения за спукана глава не е лошо да и направиш една снимка . Струваше около 100 лв. някъде .

Публикувано на: 18 Дек 2008 21:30
от The_Teacher
възможно е да смесва антифриза с маслото, затова провери нивото и цвета на маслото.

Публикувано на: 18 Дек 2008 21:46
от Uncle Dido
Някой някъде беше писал, че си сипал одеколон в антифриза и после душил ауспуха...Май имало ефект - разбира се дали антифриза ти изчезва по гърнетата.....Ама не се смейте, де!

Публикувано на: 18 Дек 2008 22:33
от pechenia
Bass_Man написа:
pechenia написа:ами прегравя, макар че смених термостата преди седмица, и антифриза се губи и изчезва някаде , явно ще се сменя гарнитура, само незнам дали ще мога да се справя без сервизна помощ, има ли някакви особености което да е по различно от другите коли ??
Относно информация кое как се прави няма да имаш грижи защото си има много готини ремонтни упътвания от ТОЙОТА . А иначе ако имаш съмнения за спукана глава не е лошо да и направиш една снимка . Струваше около 100 лв. някъде .
колега търсих по много руски сайтове за такива книжки и къде ли не търсих мануал за тойота авенсис 97-2000 не можах да намеря нищо читаво, даже и в до тази програма аутодата стигнах.единственото което може да свъши бледа работа е едни скици и чертежи на някои части от сглобката на тойотата...милата тя..

Публикувано на: 18 Дек 2008 22:53
от slowtraveler
Имах подобен проблем с палене на една шкода фаворит.
Сутрин троеше около 1 минута след което всичко се оправяше. Цял ден нямах проблеми и така до следващата сутрин...
Губеше малко антифриз...
След един месец както си карам и отзад стана бял облак - съвсем като гръмнал двигател на Ф1 biggrin.gif
Оказа се гарнитура и ми костваше и шлайф на глава.
Смъкнаха я с около милиметър и колата стана 'турбо' biggrin.gif
Интересното бе, че антифриза не ми се е пенил от газовете, а все пак е прониквал в цилиндрите при студен двигател...

Публикувано на: 19 Дек 2008 00:56
от Bass_Man
Slow-че бате антифриза не се пени но се появяват едни малки мехурчета , като дадеш повечко газ все едно е леко газиран .
А наистина баш за този Авенсис няма много инфо . Има един вариант ама чакай да потърся още малко .
sluchaen_fen е пуснал тука един мануал ама в него баш за двигателя липсва инфото .

Публикувано на: 19 Дек 2008 08:42
от martod
pechenia написа:
колега търсих по много руски сайтове за такива книжки и къде ли не търсих мануал за тойота авенсис 97-2000 не можах да намеря нищо читаво, даже и в до тази програма аутодата стигнах.единственото което може да свъши бледа работа е едни скици и чертежи на някои части от сглобката на тойотата...милата тя..
Ето това може да ти свърши работа......Има информация и за 1.8-мотора.....http://toyota-corolla.5go.ru/html/3_1_1_1.htm......Има таблица за моментите на затягане.... smile.gif

Публикувано на: 19 Дек 2008 14:04
от pechenia
Колеги а как да съм сигурен дали главата е за шлайфане ???? unsure.gif

Да ама не...

Публикувано на: 19 Дек 2008 19:31
от Totalen
Доколкото съм виждал схеми на двигателите 4А-FE и 7А-FE, за втория от които става въпрос, не може от пробив на гарнитурата на главата да има отражение в охладителната система.Защото охлаждането на главата и блока им е последователно, но без да минава антифриз през гарнитурата, както отскоро правят и MAN. tongue.gif