Страница 1 от 4
kade v sofiq ima ka4estven serviz za toyota
Публикувано на: 07 Дек 2008 21:28
от neron8205
zdraveite kolegi,re6ih da pusna taq tema za6toto nz kade da zakaram kolata da q opravqt.hodix v bosh ama tam mi nagovoriha edni gluposti......
za tmauto ne 4uvam dobri mneniq,taka 4e ako ima nqkoi da mi pomogne 6te sam mu mnogo blagodaren
Публикувано на: 07 Дек 2008 22:17
от Bass_Man
Какво трябва да и правиш ?
Публикувано на: 07 Дек 2008 23:22
от neron8205
[quote="Bass_Man"]Какво трябва да и правиш ?[/quote]
ami dava svetva i lampata na kompa
i kato i pravih diagnostika mi pokaza 4e ima p300,p304
p304 e slaba iskra na 4 cilindar
p300 e nqkakva ob6ta
Публикувано на: 08 Дек 2008 21:36
от neron8205
ehoooooooooooo
nqkoi da kaje ne6to

Публикувано на: 08 Дек 2008 23:27
от Japanese_fever
Smenili si sve6tite togava ili pone probva li da smeni6 samo na 4-ti ?
Публикувано на: 09 Дек 2008 07:39
от neron8205
Публикувано на: 09 Дек 2008 12:02
от Scott
neron8205 написа:...moje i bobina da e , a puk tq e 300lv i a ko ne e ot neq...
Ти май не прочете какво ти писахме преди - защо не размени две от бобините (4 болтчета 10-ка) и да направиш пак диагностика - ако грешката се прехвърли на другия цилиндър значи е бобината, ако остане на 4-ти цилиндър, значи е нещо друго.

Публикувано на: 09 Дек 2008 18:45
от neron8205
Kolegi,izvinqvam se predvaritelno ako obidq nqkoi,no iskam da mi kajete samo za serviz,ako nqkoi znae kade ima 4itav v koito mogat da mi pomognat

Публикувано на: 10 Дек 2008 08:21
от Martinco
Доволен съм от обслужването в сервиз Дунев до басейна на ЦСКА.Вярно че взимат малко по-скъпо,но пък си върщат работата.
Публикувано на: 10 Дек 2008 21:25
от ivobox
с две ръце гласувам и ти препоръчвам да отидеш при Стефан от авто питстоп. момчето е много в час с тойотите. сервиза му е на камбаните до младост.
успех
Публикувано на: 11 Дек 2008 19:52
от neron8205
kolegi,zakarah q v serviza na dunev.
okaza se 4e e izpuskvatelen kalapan na 4 cilindar
mom4etata sa dobri,no e mnogo skapo
ytre kaza 4e 6te mi kaje za kakva suma stava na vapros,no nqma da e po malko ot 600-700lv
tva mi se struva prekaleno

Публикувано на: 12 Дек 2008 01:00
от Bass_Man
Ами принципно не е много прекалено , като имаш предвид , че трябва да се прави глава , гарнитура , ремъци и не би било лошо масло , и антифриз . Само пасването на клапаните и шлайфа ти е към 150лв. А пък вече може и да е по-скъпо .
Реално нали не мислиш , че ще ти разглобят цялата кола и ще правят само един клапан ? Това си е половин основен ремонт ако се прави , както трябва . Ако съм на твое място направо ще додам още някой лев и ще сменя лагери и сегменти . Та да знам , че повече няма да се занимавам .
Публикувано на: 12 Дек 2008 01:07
от Scott
Bass_Man написа:...Реално нали не мислиш , че ще ти разглобят цялата кола и ще правят само един клапан ? Това си е половин основен ремонт ако се прави , както трябва...
Освен това гнездата на клапаните на 1ZZ-FE са много шибани - лазерно закалени и прилепващия ръб е с два ъгъла 45 и 75 градуса, тъй че напасването не е проста работа. А ако ширината на закалената част е под 3.2мм за изпускателните, направо се сменя главата.

Публикувано на: 12 Дек 2008 08:55
от diver
Bass_Man написа:.... Ако съм на твое място направо ще додам още някой лев и ще сменя лагери и сегменти . Та да знам , че повече няма да се занимавам .
И е така и не е, щото практиката показва, че дори оргинални части изкарват по-малко от сложените в завода. За проблема читав майстор по родните ширини, съвсем не ми се коментира, затова си мисля, че колкото по-малко се пипа, толкова по-добре. Инак тръгнал ли е 1 клапан, чакай и останалите.
Публикувано на: 12 Дек 2008 14:13
от Bass_Man
Даде ама може да има късмет да е хванал лагерите преди да съсипят вала или точно , като са започнали и да си спести доста пари за ремонти в бъдеще . А и колкото и да са скапани новите части все ще са по-здрави от оригинални на 100 000+ км .
Докато за майстора просто е безнадеждно положението .