Страница 1 от 2
Крушки табло Авенсис?
Публикувано на: 30 Ное 2008 00:12
от bizkoff
Има ли някой представа как се сменя крушката на врътката за температурата? Опитвам се да го разглобя по някакъв начин,но не мога(не смея-да не счупа нещо) и лампичката на пепелника и запалката не ми светят.
Публикувано на: 30 Ное 2008 11:19
от Vesko
Врътките на климатика май просто се дърпаха и лампичките бяха отзад.
Публикувано на: 30 Ное 2008 11:23
от angellov
Здравей колега,
аз не мога да ти помогна (защото не съм сменял) но явно и на мен ми предстои, защото имам проблем с едната лампичка на температурата ... колкото и странно да звучи ту свети ту не, но понеже е краина не е много фатално, т. к. се осветява от съседните но по слабо.
Искам да попитам собствениците на такива авенсиси като на снимката, дали при такова положение на най лявото "кръгче" (когато струята въздух е насочена към краката и предното стъкло) а градусите на парното са. сависоки, защо на моя авенсис към стъклото духа топло а от централната конзола (над бордкомпа) духа студено......??? - това много ме дразни и изненада......
имам корола (същата година на производство) при която не е така...а си е нормално.
Публикувано на: 30 Ное 2008 11:57
от bizkoff
Има една доста дълга тема : " Колеги как ви работят климатиците?"
Намери я и я прочети, ще ти стане ясно

Публикувано на: 30 Ное 2008 12:00
от angellov
Явно ще стане по по-сложния (за мен biggrin.gif ) начин.
благодаря
Публикувано на: 30 Ное 2008 12:22
от angellov
Прочетох гореспоменатата тема, и от многото обеснения относно що е климатик/климатроник и имат ли те почва у нас разбрах че и при BIZKOFF стоят подобно нещата (апропо топло и студено едновременно в различни духалки), което явно е нормално за модела, но не разбирам защо мамка му е така....
п. с. ако ме посаветвате да затворя духалката която не ми харесва каква температура духа мога да кажа че пробвах и че се чува много гадно свистене.....явноо не затваря напълно...
та...има ли лек за това...или чак на пролет ще се оправят нещата???
Публикувано на: 30 Ное 2008 13:52
от bizkoff
Ами и при мен е така, дори да затворя клапата пак излиза студен въздух, но вече свикнах с това и не ме притеснява.
Ще чакаме пролетта!
А относно проблема с крушките: врътките наистина се махат и се вижда крушката която ми е изгоряла, но не мога да я стигна трябва да се махне целия панел. Знае ли някой как се маха?
Публикувано на: 30 Ное 2008 14:03
от angellov
Щом я виждащ а не стигаш... нещо от сорта на пинсети няма ли да свършат работа?
Публикувано на: 30 Ное 2008 14:45
от extel
Разглобявал съм централната конзола и със сигурност мога да кажа, че врътките излизат заедно с цялата рамка(в този случай на горепосочената смимката, тя е сива). Рамката се държи на 6 щипки- 2 в горните ъгли, 2 в долните и 2 по средата на вертикалите. А аудиото освен винтове има и още 2 допълнителни щипки.
Публикувано на: 30 Ное 2008 15:43
от bizkoff
Благодаря, тази картинка ми помага доста. Само не разбрах за радиото-къде са тези винтове и трябва ли да ги отвия преди да откача рамката?
Публикувано на: 30 Ное 2008 16:34
от mladm
колеги, за духалките на централната конзол - те са направени да духат винаги студено. Преди имах Митсубиши и то беше така. Даже на клапата отстрани си имаше само синя лентичка, по което съдя, че е само за студен въздух. Явно японските коли са така.
Публикувано на: 30 Ное 2008 16:45
от extel
bizkoff написа:Благодаря, тази картинка ми помага доста. Само не разбрах за радиото-къде са тези винтове и трябва ли да ги отвия преди да откача рамката?
Не, първо сваляш рамката!
Публикувано на: 30 Ное 2008 16:53
от extel
mladm написа:колеги, за духалките на централната конзол - те са направени да духат винаги студено. Преди имах Митсубиши и то беше така. Даже на клапата отстрани си имаше само синя лентичка, по което съдя, че е само за студен въздух. Явно японските коли са така.
Не са така! Студено духа, когато струята е насочена към стъклата или стъклата и краката и при останалите случаи духа топло. И не само на японските коли, насочването на топлото през централната конзола е организирано по този начин. Карал съм френски и италиянски автомоболи, които работеха по същия начин.
Между- другото в книжката за експлоатация на моя авенсис пише, че това е нормално.
Публикувано на: 30 Ное 2008 17:58
от toyota_racing
extel написа:
Не са така! Студено духа, когато струята е насочена към стъклата или стъклата и краката и при останалите случаи духа топло. И не само на японските коли, насочването на топлото през централната конзола е организирано по този начин. Карал съм френски и италиянски автомоболи, които работеха по същия начин.
Между- другото в книжката за експлоатация на моя авенсис пише, че това е нормално.
Напълно се съгласявам с вас колега!Това че духа от централната конзола студено зависи от това на къде е насочена топлата струя мога да потвърдя че и на моята Корола е по същия начин

, както и че в книжката за експлоатация на Королата Е11 също пише че това е нормално.Малко наистина е неприятно но като се стопли достатъчно въздуха в купето почти не се усеща.
Публикувано на: 30 Ное 2008 22:19
от bizkoff
на моя авенсис на където и да го настроя да духа, в средата пак си духа студено, и при напълно загрят автомобил
