Страница 1 от 3
CELICA повишаване на мощноста
Публикувано на: 29 Ное 2008 23:35
от cablio
Здр. на всички. Имам celica-6 с 1.8 и мислия че е 114hp(7A FE).Искам да попитам по какъв начин мога да увелича кончетата.Чет5ох за спортни филтри, за чип тунинг обаче не намерих отговор кое е най ефективно и с колко ще ми се вдигне мощноста

Публикувано на: 02 Яну 2009 14:25
от foxx
edno frend ot kompaniqta v sofiq mu q 4ipnaha i e 135 nqkade varvi pove4e ot 6-ta generaciq 1.8l i to s dosta
Публикувано на: 02 Яну 2009 14:52
от diver
Поредния... защо да четем, преди да пишем.....
Публикувано на: 02 Яну 2009 20:06
от Elboriso
Аз съм с Селика 1,8 и съм с K&N филтър обикновен за кутията, за повишаване на мощноста неможе да се говори но има разлика във вървенето на колата при високи обороти, и по добър разход.
Чипове за Тойота доколкото знам няма, но има дриги начини за повишаване на мощноста без турбо.

Публикувано на: 03 Яну 2009 08:28
от foxx
Поредния... защо да четем, преди да пишем.....????????????????
a kak da go krastim kato i braknat v kompa ?
Публикувано на: 03 Яну 2009 09:03
от diver
foxx написа:Поредния... защо да четем, преди да пишем.....????????????????
a kak da go krastim kato i braknat v kompa ?
щото ако беше почел, щеше да разбереш каква феноменална глупост си написал...
foxx написа:edno frend ot kompaniqta v sofiq mu q 4ipnaha i e 135 nqkade varvi pove4e ot 6-ta generaciq 1.8l i to s dosta
Публикувано на: 13 Авг 2009 19:52
от Capo_69
Elboriso написа:Аз съм с Селика 1,8 и съм с K&N филтър обикновен за кутията, за повишаване на мощноста неможе да се говори но има разлика във вървенето на колата при високи обороти, и по добър разход.
Чипове за Тойота доколкото знам няма, но има дриги начини за повишаване на мощноста без турбо.

Не може, тези мотори са доста "изцедени", та повече няма за къде.
Публикувано на: 12 Окт 2009 02:49
от Spaski87
Изцеден не е мотора, а сивото вещество на някои хора.
Публикувано на: 12 Окт 2009 09:47
от Georgimitrovich
Ееее, ама само тунингари в тоя форум бе laugh.gif Я някой маистор дето да е постигнал нещо смислено при опитите си да си каже. Атмосферните Селики са безмислени за всякакви опити. Не че е невъзможно, просто инвестицията е не рентабилна. Като че ли най-простичкия и ефтин вариант е да си вземеш друг двигател, но отново като сметнеш цена на двигателя, труд и сравниш с получения резултата излиза по-ефтино да си продадеш твоята и сега като паднат акцизите да си докараш готова турбо версия 4х4. Тя съответно вече има достатчно какво да и се прави.
Публикувано на: 12 Окт 2009 10:10
от Spaski87
Да но след като имаш фацата трябва да хвърлиш още повече пари за нова

Публикувано на: 12 Окт 2009 10:20
от Georgimitrovich
Нямам си на идея какво значи фаца ???

Иначе ето го наи ефтиния вариант за тунинг на ген.6 1,8. Продаваш я за 3-4к че да може веднага да я махнеш и добавяш още 2-3 и си внасяш ген.6 2,0 175к.с.

от тва по ефтино накъде.

Публикувано на: 12 Окт 2009 10:30
от Spaski87
Точно това се обяснявахме с колегата на събора в В.Търново. За 2000 лева е постигнал очеваден резултат на 1.6.
Публикувано на: 12 Окт 2009 11:40
от Georgimitrovich
Ми аре дайте да го видим каде е бил тоя събор, че то само за среща се знае че е имало

За 2к ми е много интересно какво толкова е направил по колата че да я направи над 160к.с. ??? Нека колега пусне тема, предполагам че на много, много хора ще им е интересно и ще им е от полза

Публикувано на: 12 Окт 2009 12:11
от EMPEROR
Georgimitrovich... еее излагаш се... за 2к се зимат регистрационни номера с PK и колата полудява... не си в час явно... laugh.gif
Публикувано на: 12 Окт 2009 12:53
от Georgimitrovich
laugh.gif и аз това предположих, ама освен номера може и от ония лепенки дето всяка дига по два коня да си земе човек, лампички за пръсаите и т.н.
Но нека колегата сподели наистина какво е направил. Интересно ми е, но съм много скиптично настроен, че е нещо наисти смислено и даващо разултат.