Страница 1 от 9

Защо тойота

Публикувано на: 23 Ное 2008 13:41
от nov
Здравейте колеги.Някога задавали ли сте си този въпрос защо избрахте Тойота за ваш автомобил било то личен или служебен?
Нека аз да започна ами избрах го защото ме привлече с качеството си , ниските експлаотационни разходи и нискат поддръжка да не кажа никаква, освен стандартните неща, но най вече НАДЕЖДНОСТТА НА МАРКАТА.
А вие какво ще кажете по въпроса? :thumbsup:

Публикувано на: 23 Ное 2008 13:44
от slowtraveler
Даа. Заради НАДЕЖДНОСТТА избрах тойота..
И заради същото се отказах от нея :whistle:

Публикувано на: 23 Ное 2008 13:51
от Uncle Dido
slowtraveler написа:Даа. Заради НАДЕЖДНОСТТА избрах тойота..
И заради същото се отказах от нея :whistle:
Оооо, ще се върнеш, ще се върнеееш!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 14:29
от slowtraveler
Може - не робувам на конкретна марка :thumbsup:
Но очаквах повече от Тойота unsure.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 14:39
от nov
slowtraveler написа:Може - не робувам на конкретна марка :thumbsup:
Но очаквах повече от Тойота unsure.gif
Кое те разочарова колега?Между другото следя разни статистики и други подобни теми и се оказва че качеството в Тойота е до към 2001 година от там нататък някъде с Ауди примерно са почти наравно като превес има естествено Тойотата а за най надежден немски производител приза е спечелен от ауди за 2007 година , а меро и Бимата ги нема в кърпа.Но за мен качестваото на Тойота може да се изравни по некви обстоятелства с някоя друга марка но никоя друга няма да го изпревари , изключвам Мазда 6.Това е мое мнение де не задължавам никой с него просто така мисля а да не намесваме и Лексус smile.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 14:51
от slowtraveler
Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...

И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата :thumbsup:

Re: Защо тойота

Публикувано на: 23 Ное 2008 15:33
от Bass_Man
nov написа:Здравейте колеги.Някога задавали ли сте си този въпрос защо избрахте Тойота за ваш автомобил било то личен или служебен?
Нека аз да започна ами избрах го защото ме привлече с качеството си , ниските експлаотационни разходи и нискат поддръжка да не кажа никаква, освен стандартните неща, но най вече НАДЕЖДНОСТТА НА МАРКАТА.
А вие какво ще кажете по въпроса? :thumbsup:
И каква всъщност е Тойотата ?

Публикувано на: 23 Ное 2008 15:50
от Vesko
slowtraveler написа:И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата :thumbsup:
Брат ми има Мазда 5. На първото излизане извън софия след като си я купи изпусна единият заден амортисьор. Наскоро го прибираха от магистралата с пътна помощ след като бешхе трагнал на почивка и нещо се скапа по мотора. после около 3седмици я ремонтираха. Това само нещата за които знам. smile.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 16:18
от slowtraveler
Е да, но темата е за Тойота tongue.gif
А иначе засега съм много доволен от Маздата (>5х.км), като съм излизал и извън града tongue.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 16:21
от nov
slowtraveler написа:Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...

И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата :thumbsup:
Колега извинявай но аз ако съм на теб ше ида и ще ги заплюя всичките в лицето от ТМ ауто ако си си купил колата от там.Как е възможно на 40 хил.км основен ремонт?!?!?!?!?!?!?!?!?!?Това да ми го бяха казали за някой форд да ама за Тойота тц тц тц ужас.Вече ше внимавам пред приятелите си като спориме коя е най качествената кола как се изказвам за Тойота дано никой от тях не влиза тук да ти прочете поста че ше умра от срам.Е поне маздата ауто Билд я класираха на 1-во място по надеждност.Дано с нея си уцелил 6-ца. :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:

Публикувано на: 23 Ное 2008 16:39
от slowtraveler
Купена бе от Карком Варна, но това не променя нещата, защото сервиза не е виновен за проблемите...
А проблема с основния ремонт: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... E&start=45

Публикувано на: 23 Ное 2008 17:14
от Kiki
slowtraveler написа:Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...

И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата :thumbsup:
Твоят случай е уникален. :iroc:Моята е на 150 000 и няма нито един проблем!

Публикувано на: 23 Ное 2008 19:56
от spinus
Избрах тази марка защото така се случи. Нямах много време и възможности за избор. Има добри и не толкова добри неща, ще пиша като стане на 20 000км. Сега е на 16 000.
До тук - бъгава скоростна кутия. За сега без ремонт. Докога ще видим.

Публикувано на: 23 Ное 2008 23:10
от Ael
slowtraveler написа: .... И всичкото това до 90х.км....
Нужно е да се появи само още един човек който е имал подобни (да не кажа същите) проблеми с неговата нова кола и тогава съм склонен да повярвам че проблема е в марката а не в това че ти се е паднала дефектна кола. Или си и взел тока по най-грубия начин или просто всичко е късмет. Сигурен съм, че знаеш как се пази една кола ,но това твойто е просто недопустимо. Явно късмета е определящ фактор не само при закупуването на атвтомобил втора ръка ми и на нов също ! Аз мойта е избрах ей така ,просто ме грабна интериора и таблото , а иначе се бях навил на Мазда 2. Но след като ми казаха че трябва да чакам 4 месеца за да дойде ,а пък и Ауриса си е по голям , просто нещата бяха вече ясни :)

Публикувано на: 23 Ное 2008 23:41
от LEXUS
slowtraveler написа:Ами колега, за автомобил, купен нов в БГ и който обслужвах само в официалните сервизи ремонтите ми дойдоха много .
Продадох колата на 93х.км в отлично техническо състояние без забележки, но до тогава се наложи (писал съм болежките във форума):
1. Виене в трансмисията(или съединител) на около 5-6х.км. Смяна на съединител.
2 Проблема не се реши, и смениха на около 10х.км аксиален лагер. Пак не се реши проблема, но и не е създавал допълнително проблеми (в чуждите форуми преполагат, че проблема е от материала на феродовия диск).
3. Гаранционна смяна на акумулатор на шестия месец от експлоатацията
4. Основен ремонт на двигателя при около 40х.км (забравих на колко точно). Смяна бутала/сегменти/щека.
5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
6. Смяна на диференциал и лагер на скоростна кутия на 75х.км
7. Смяна на отново износения вентилатор с нов - тайвански аналог (пълен комплект двигател/перка/корпус-кутия), за да избегна възможността износването да е поради небалансирана перка)...

И всичкото това до 90х.км....
Затова сега избрах Мазда6 - ще видим там как стоят нещата :thumbsup:
Аз не знам останалите дали са прочели внимателно това,което си написал,но при леко вглеждане се оказва,че 1,2 точки,т.е. смяна съединител и смяна аксиален лагер не са били наложителни,.т.е не са били повредени,т.е. няма дефект в тях. точка 3 --акумулаторът не е производство Тойота за да причислим дефекта към нея,най-важното е покрит от гаранцията.
Точка 4. Всички сме наясно с проблемните бутала и сегменти на немската фирма Kolbenshmidt,които доведоха до тези проблеми,най-важното е ,че всичко е поето от удължената гаранция на Тойота,нищо страшно,нищо ,което да остави колата на пътя или нещо подобно.Тук говорим за засегнати коли в периода 2001-2003,които са поети от удължената гаранция на Тойота.
Точка 5 Вентилаторът,прав си
Т.6 Доколкото си спомням ти и преди си споменавал за тези ремонти и каза,че този диференциал не е бил износен след като сте го сменили се е оказало. Сега кажи ти дали не помня дълго.biggrin.gif
И още по-малко някой може да бъде убеден ,че на Авенсис се сменяват диференциалите на по 70000км.
Точка 7 Прав си,това с вентилатора е досадна повреда,която не се поема от удължена гаранция. mellow.gif
С две думи единственият дефект по твоя Авенсис,непоет от гаранции, е 2 пъти смяна на вентилатор за 90000км.,което е недопустимо и не се поема от никаква удължена гаранция,въпреки че е по вина на производителя.
Най-ниското качество на автомобилите в цялата автомобилна индустрия е в периода 2001-2003 и мога да твърдя,че и в тези години колите на Тойота са с най-малко повреди въпреки критичния период,главните проблеми идват от европейските доставчици.