Завършихме сезона днеска.
Публикувано на: 13 Ное 2005 05:15
Къде усшпешно къде не съвсем.
Та днеска за последно ходихме на пистата. Ракетата ,аз ,ДелСол-а ,Алтезата ,и още една дузина от бандитите.
Идеята беше да направя накрая времена под 13.5. Колата има потенциал за 13-ки ,но наи-големия ми враг гумите си казаха своето. От миналия път ,бех оправил:
0. DumpValve да се отваря
1. By-Passed подгряването на Дросела и смукателните колектори
2. Смених и последните тръби от интеркулера.
Са съжаление ,имаше ацки много народ и разни лаинари със връзки дето непрекъснато ни предреждаха - при тази ситуация направих само 3 пускания. Две със времена 13.8 и едно не можаха да ми хванат времето простите селяндури.
Ма както и да е ,нито един път не можах да изтрелям колата както трябва. Бях супер ядосан от едночасовите чакания за пускане ,пък и секаш студеното време ми пречеше на сцеплението.Октрих ,че наистина не е никак лесно да се правят времена под 2.2 на 60 фита със кола дето тежи 1800+ кг и насрани стари гуми със размер ... 225. Докато чакахме народа дето беше покраи мене напрао ми са смееше със тиягуми дето са хем тънки ,хем със гадна шарка ,хем страничния протектор е останал по пистата на предишни пускания - и явно са имали право. Не можах нито един път да дам време под 2.32 за първите 60 фита...
Ето тука е предишното наи-добро време (във ляво) и сегашното най-добро (във дясно). Сега ме мързи да смятам ,но общо НаУчното ми предположение ,че ако бех успял да направя както преди 2.1 ,щех да съм под 13.5 което и беше върховната цел за сезона. Нищо ,по-добре следващия път!:

Ето и графиката на работата на мотора при пускането:

И разбирасе не на последно място ,благодарности на цялата банда и любимия форум и по-специално Алтезата ,Ракетата ,ДелСола ,Васето за моралната ,физическа и логистична подкрепа по проекта. За под 6 месеца смъкнахме почти 3 секунди от времената и скороста отиде със повече от 10 мили нагоре. БЛАГОДАРСКО

Та днеска за последно ходихме на пистата. Ракетата ,аз ,ДелСол-а ,Алтезата ,и още една дузина от бандитите.
Идеята беше да направя накрая времена под 13.5. Колата има потенциал за 13-ки ,но наи-големия ми враг гумите си казаха своето. От миналия път ,бех оправил:
0. DumpValve да се отваря
1. By-Passed подгряването на Дросела и смукателните колектори
2. Смених и последните тръби от интеркулера.
Са съжаление ,имаше ацки много народ и разни лаинари със връзки дето непрекъснато ни предреждаха - при тази ситуация направих само 3 пускания. Две със времена 13.8 и едно не можаха да ми хванат времето простите селяндури.
Ма както и да е ,нито един път не можах да изтрелям колата както трябва. Бях супер ядосан от едночасовите чакания за пускане ,пък и секаш студеното време ми пречеше на сцеплението.Октрих ,че наистина не е никак лесно да се правят времена под 2.2 на 60 фита със кола дето тежи 1800+ кг и насрани стари гуми със размер ... 225. Докато чакахме народа дето беше покраи мене напрао ми са смееше със тиягуми дето са хем тънки ,хем със гадна шарка ,хем страничния протектор е останал по пистата на предишни пускания - и явно са имали право. Не можах нито един път да дам време под 2.32 за първите 60 фита...
Ето тука е предишното наи-добро време (във ляво) и сегашното най-добро (във дясно). Сега ме мързи да смятам ,но общо НаУчното ми предположение ,че ако бех успял да направя както преди 2.1 ,щех да съм под 13.5 което и беше върховната цел за сезона. Нищо ,по-добре следващия път!:

Ето и графиката на работата на мотора при пускането:

И разбирасе не на последно място ,благодарности на цялата банда и любимия форум и по-специално Алтезата ,Ракетата ,ДелСола ,Васето за моралната ,физическа и логистична подкрепа по проекта. За под 6 месеца смъкнахме почти 3 секунди от времената и скороста отиде със повече от 10 мили нагоре. БЛАГОДАРСКО


