Проблем при Карина Е - 4A-FE
Публикувано на: 16 Ное 2008 13:31
Проблема е странен и е свързан със шум.
Шумът наподобява кофти лагер смесица от вибрация и дрънчене, ако имате повече опит с компютри наподобява на разбит лагер на вентилатор. Появява се предимно (просто защото тогава аз го чувам, през останалото време колата я кара жена ми и твърди че го има но не и вярвам много) сутрин за някакъв период от време. Преди малко реших да пробвам да се ослушам още веднъж и да пробвам например да не идва от съединителя на компресора за климатика, но за съжеление нямаше помен от него което ми говори че и факторът температура (т.е. се появява когато е студено).
Намокрих преди ден два ремъците с вода но резултат нямаше (може би съвсем малко по късички станаха периодите на дрънчене (като запалиш ту ги има ту не и така докато позагрее май) пробва да развъртя волана надясно на ляво да не е от рейка/помпа но нямаше разлика.
Някакви идей кой може да е този лагер. При 4A-FE си е една плетеница от ремъци и е трудно да се ръчка и свалят.
Шумът наподобява кофти лагер смесица от вибрация и дрънчене, ако имате повече опит с компютри наподобява на разбит лагер на вентилатор. Появява се предимно (просто защото тогава аз го чувам, през останалото време колата я кара жена ми и твърди че го има но не и вярвам много) сутрин за някакъв период от време. Преди малко реших да пробвам да се ослушам още веднъж и да пробвам например да не идва от съединителя на компресора за климатика, но за съжеление нямаше помен от него което ми говори че и факторът температура (т.е. се появява когато е студено).
Намокрих преди ден два ремъците с вода но резултат нямаше (може би съвсем малко по късички станаха периодите на дрънчене (като запалиш ту ги има ту не и така докато позагрее май) пробва да развъртя волана надясно на ляво да не е от рейка/помпа но нямаше разлика.
Някакви идей кой може да е този лагер. При 4A-FE си е една плетеница от ремъци и е трудно да се ръчка и свалят.