Страница 1 от 1

Проблем с тока Корола Е11

Публикувано на: 12 Ное 2008 18:59
от Sauros
Здравейте, става въпрос за Корола Е11 98год. 1.3 4EFE двигател. От скоро се наблюдава следното - колата си покачи оборотите на свободен ход (според мен са 800, стрелката на оборотомера е на чертичката под 1000об., преди показваше долната чертичка), и вечер когато двигателя е запален и само светлините са консуматор, при подаване съвсем леко на газ както светлините така и осветлението на таблото светла малко по-ярко. Като се остави на свободен ход леко се затъмняват. Разликата е много малка, но се забелязва. Някой ако има идеи от какво се получава това да пише. Благодаря ви.

Публикувано на: 13 Ное 2008 10:44
от b0by
Леле и при мен е така! Колега четох някаде ,че било фабричен дефект при Е11! В ТМ ауто май го отстранявали срещу колосална сума! Ако го отстраниш сподели как е станало и как е в момента! Че и аз съм на зор , моята изкарва искри понякога от алтернатора! :whistle:

Публикувано на: 13 Ное 2008 12:19
от sashoskiora
Нормално е да се повишат оборотите при по студено време,но ви съветвам да си проверите зареждането на алтернатора при специалист

Публикувано на: 13 Ное 2008 13:17
от TATI
Няма фабричен дефект. Просто си сменете акумулаторите. И при мен се наблюдаваше същото, но след като смених акумулатора нещата заспаха. Само за инфо, акумулатора го смених, когато стана на 8 години и започна да не ми държи ток. Иначе за оборотите, както е писал колегата е нормално.

Публикувано на: 13 Ное 2008 13:43
от Troshko
sashoskiora написа:Нормално е да се повишат оборотите при по студено време,но ви съветвам да си проверите зареждането на алтернатора при специалист
Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )

Публикувано на: 13 Ное 2008 15:50
от diver
belchilov написа:
sashoskiora написа:Нормално е да се повишат оборотите при по студено време,но ви съветвам да си проверите зареждането на алтернатора при специалист
Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )
Мултицетите са безценни...Последно в КОНРАД ги раздаваха на 5лв има няма... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 13 Ное 2008 18:57
от mitoko
diver написа:
belchilov написа:
sashoskiora написа:Нормално е да се повишат оборотите при по студено време,но ви съветвам да си проверите зареждането на алтернатора при специалист
Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )
Мултицетите са безценни...Последно в КОНРАД ги раздаваха на 5лв има няма... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
друго си е специалиста laugh.gif tongue.gif
в конрад имат поне няколко вида smile.gif

Публикувано на: 13 Ное 2008 20:01
от b0by
mitoko написа:
diver написа:
belchilov написа:
Абе бате какв ти специалист ,един мултицет и мериш .Какво му е специалното (все накой в махалата ще му се намира един уред )
Мултицетите са безценни...Последно в КОНРАД ги раздаваха на 5лв има няма... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
друго си е специалиста laugh.gif tongue.gif
в конрад имат поне няколко вида smile.gif
В конрад има доста други глезотийки! Между другото от там си взех един мултицет за 6 кинта! Белчилов , кога може да ми го измериш! Че аз си го взех за авторитет biggrin.gif

Публикувано на: 13 Ное 2008 20:21
от Sauros
Всичко е ок, обаче я кажете само кое се мери? :)

Публикувано на: 14 Ное 2008 08:14
от b0by
Sauros написа:Всичко е ок, обаче я кажете само кое се мери? :)
Ти как разбра ,че всичко е ок , като незнаеш какво да мериш biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 19 Ное 2008 21:33
от Sauros
ТАТI, прав беше, след като си смених акумулатора всичко вече е наред.

Публикувано на: 20 Ное 2008 21:31
от niki60
вземаш мултицета,нагласяш го да ти мери право напрежение,едната от сондите общата(обикновено е отбелязана с ком от комън-общ) слагаш на минуса на батерията а плюсовата сонда на плюса(иначе ще ти покаже обратен поляритет а евтините мултицети доста често при свързване обратно мерят грешно)и мериш,при незапален двигател напрежението трябва да ти е около 11,5 до 12,5 волта,след това помолваш някой да ти завърти стартера и мериш напрежението по време на развъртане(това се прави за да се разбере дали акумулатора е читав при натоварване),не трябва да ти пада повече от 9,5-10 волта,след това при запален двигател мериш напрежението-трябва да е около 13,8-14,2 волта-това показва 4е алтернатора ти зарежда нормално..след това включваш дълги и къси и пак мериш ,не трябва да ти пада пове4е от 13,5 волта-това показва изправна работа на реле-регулатора и накрая гасиш двигателя ,откачваш плюсовата клема от акумулатора и включваш уреда да мери прав ток(не забравяй да смениш сондата на клемата за мерене на ток) и отчиташ-не трябва да ти дърпа пове4е от 100 мА иначе акумулатора ще ти се разрежда..тва е в общи линии съвсем просто е

Публикувано на: 22 Ное 2008 11:47
от Sauros
Ники, мерси за информацията, научих нещо полезно.