Страница 1 от 2

Toyota MR2 Въпроси? Част 2ра - Съвети преди покупка

Публикувано на: 09 Ное 2008 16:32
от EcLipSeR
Здравейте на всички.Искам да запитам колегите който карат MR2-ки следните работи.
Какви са често срещаните проблеми при MR2.Наистена ли няма никакво място както се говори(смисал в купето много ли е тясно,багажника 1 чанта с багаж събира ли ).Скъпа ли е подръжката (в момента карам BMW е36-ца ако може съпоставка с него).Спрял съм се на модела SW20 не съм сугрен дали е точно това модела (1990-1999г) Като мотор 156-те конски сили(страно защо в Уикипедия го няма посочен),но все пак може и по мощен зависи какво се намери.Имат ли LSD всички модели и могат ли да се карат на страни,до колкото съм чувал доста oversteer имат мр2-ките rolleyes.gif
Също искам да попитам колко тежат и евентуално как са с ускорението,спрямо няще характерни бигачки за българия (GSI,GTI i GT-та и тай всеподобни) разхода какъв е (156-те коня) може инфо и за другите де :) За колко пари доло горе са намират читави доло горе.Части намират ли се ? И евентуално някакви съвети при покупка каво най характерно да се гледа:)
Мерси за разбирането,наистена малко много са въпросите,но и ентусазма ми е голям smile.gif

Публикувано на: 09 Ное 2008 19:47
от newmiro
аз нямам MR2, но се бях ентусиазирал така като теб (и все още съм), и четох доста неща в нета, возих се (нямах удоволствието да покарам новата), и събирах инфо от познати и приятели. почети каквото можеш после питай пак, предполагам че на собствениците ще им е по-лесно да ти обяснят по-конкретни въпроси. :thumbsup:

Публикувано на: 10 Ное 2008 00:53
от alex72bg
Наистена ли няма никакво място - 1 чанта с багаж се събира даже две.
Скъпа ли е подръжката?- След BMW-то надали ще те притесни.
Имат ли LSD всички модели и могат ли да се карат на страни? - Не всички имат, карането настрани не е препоръчително ако има дървета и мантинели наблизо. Аз лично все още не мога.
Също искам да попитам колко тежат - 1280кг
Как са с ускорението - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/toyota/mr_2/
Разхода какъв е (156-те коня) - при мен 175к.с. дава 8.5л, 240к.с. 8л нормално каране (смесено 2/3 извънградско) - над 10л градско - все пак много зависи от стила ти на каране
За колко пари доло горе са намират читави доло горе - колкото имаш.
Части намират ли се ? - Намират се или в БГ или в Англия
И евентуално някакви съвети при покупка - да имаш и друга кола, ако може да е без удар и повечко коне :thumbsup:

Публикувано на: 10 Ное 2008 14:48
от EcLipSeR
Мерси колега :) сега остава само най жавното да си намеря копувач на моята и да си взема мр2 :)
Другата ми алтернатива е 200сх някой има ли наблюдения за тази кола,във ниссан форума има няколко но като цяло са си рядкост , а части за нея.. wacko.gif rolleyes.gif
Поздрави:)

Публикувано на: 10 Ное 2008 14:52
от diver
EcLipSeR написа:Мерси колега :) сега остава само най жавното да си намеря копувач на моята и да си взема мр2 :)
Другата ми алтернатива е 200сх някой има ли наблюдения за тази кола,във ниссан форума има няколко но като цяло са си рядкост , а части за нея.. wacko.gif rolleyes.gif
Поздрави:)
Не мисля, че 200сх е по-голяма екзотика от мр2... Ако ще ти е ежедневка нисана е по-оферта. От към тунинг турбокола се прави по-лесно повече коне от атмосверка та не е за пренебрегване...А и за 170-те си коня понавървява доста прилично.

Публикувано на: 10 Ное 2008 15:06
от poli
200SX Читав много трудно се намира.

Публикувано на: 10 Ное 2008 16:13
от diver
poli написа:200SX Читав много трудно се намира.
Така или инак ще се прави, взема се възможно най-евтината и се почва наред...Последно ходих до едно село над Пазарджик да гледам един, като купе и салон беше приемлив. Инак някой, му беше отмъкнал турбото, единия инжектор се вееше из въздуха, кабели не знам сигурно москвичови, запали с бутане, щото и акумулатор нямаше biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif та пича си беше въобразил, че ще му вземе 4к...сега може да е размислил и да го даде на 2к... С някой от твойте мотори дет предлагаше би трябвало да стане доволна бегалка за сравнително малко кинти...

Публикувано на: 27 Мар 2009 20:02
от EcLipSeR
Здравейте отново колеги! Днес си харесах една МР2-ка Цената е 3 хиляди! Екстри климатик (не зареден)но каточели като го пуснах не усетих компресора) каза човека,няма ел стъкла разгледах за ел огледала но не видях.Според него няма нищо за правене по двг-то и ходовата част.Има съвсем малко ръждичка до прозореца предния.Това за регулиране на топло и студено нещо заяжда така ли трябва да е ?Тарга е,но двигателя е 2.2 16в 130 конски сили.
Та понеделник мисля да ходя да е пробвам по обстойно и да е вкарам в някой сервиз та да видя как е отдоло и т.н.
Та искам някой съвети какво да погледна какво да барна да пробвам да проверя дали колата е читава.Незнам въобще двигателя как трябва да се държи поведението на пътя и т.н. като цяло характерните проблеми и основните работи.А и с тоз двигател отзад ми е много странно biggrin.gif
Чакам съвети :whistle: :whistle:

Публикувано на: 27 Мар 2009 21:07
от diver
2.2 е възможно най-кривия мотор монтиран на МР. Бягай от него ако можеш.

Публикувано на: 27 Мар 2009 23:57
от EcLipSeR
diver написа:2.2 е възможно най-кривия мотор монтиран на МР. Бягай от него ако можеш.
ех колега зе да ме отчайваш и да се замислям..

Публикувано на: 28 Мар 2009 06:22
от leshoiad
Братле, на тия коли години и т.н не се гледат. Гледа се общото състояние и си правиш после сметката. Имай предвид че поддържана и читава MR2-ка стига и до цена 14000 евро......... За тва ти казвам прави си сметката. ;)

Публикувано на: 28 Мар 2009 08:14
от bambo
EcLipSeR написа:Здравейте отново колеги! Днес си харесах една МР2-ка Цената е 3 хиляди! Екстри климатик (не зареден)но каточели като го пуснах не усетих компресора) каза човека,няма ел стъкла разгледах за ел огледала но не видях.Според него няма нищо за правене по двг-то и ходовата част.Има съвсем малко ръждичка до прозореца предния.Това за регулиране на топло и студено нещо заяжда така ли трябва да е ?Тарга е,но двигателя е 2.2 16в 130 конски сили.
Та понеделник мисля да ходя да е пробвам по обстойно и да е вкарам в някой сервиз та да видя как е отдоло и т.н.
Та искам някой съвети какво да погледна какво да барна да пробвам да проверя дали колата е читава.Незнам въобще двигателя как трябва да се държи поведението на пътя и т.н. като цяло характерните проблеми и основните работи.А и с тоз двигател отзад ми е много странно biggrin.gif
Чакам съвети :whistle: :whistle:
Ако говориш за оназ бялата от мобиле.бг - се бях загледал и аз по нея. Цената и е добра, и си заслужава за тез пари. Ел.работи се правят лесно ( с малко парици де).
За съжаление това 2.2 (5S-FE) верно е най-куция двигател за MR2. Продаван е само за USA и общо взето за нищо не става. Но мен ако питаш - ако я вземеш, по-добре да насадиш после един цял двигател тип 3S-GTE - турбо версията, към 220 - 240 к.с. зависи от годината, и си решаваш проблема. За по-малко парички може да се намери и 156 или 173 коня атмосферната версия на 2.0 мотора - 3S-GE. Процедурата по смяна на мотора е лесна, отнема няколко дни (3-4) и вече е правена няколко пъти от различни хора тук :thumbsup:
Поле за действие има, така че ти решаваш (щото ти плащаш) :-D

За проблемите:
1. Таргата... отиваш на автомивката и оливаш яко отгоре с маркуча, за да видиш дали тече - ама с маркуча, че със пароструйката не се усеща. Предимно по ъглите изпуска ако има проблем. Ако при движение по "друсащ" път се чува скърцане по-силно така откъм стъклата на тавана - да знаеш че не е добре работата. Уплътнения за тарга - 330лв. / бройката (едно ляво и едно дясно)
2. Накрайници на кормилната рейка - предимно вътрешните
3. Биалетки (или биелетки - не съм сигурен как се пише) - колкото и да са дреболия - трудни са за намиране, оригиналните не се пипат - 230лв. / брой са
4. Задни амортесьори - и предимно тампоните им...
това са основните проблеми, другото са дреболии :-)

Успех :thumbsup:

Публикувано на: 28 Мар 2009 12:24
от EcLipSeR
Мерси много за информацията понеделник ще стана ясно.Само последно да ви питам този мотор 2.2 който е праи ли някакви проблеми здрав ли е ? и разхода му какъв е ?

Публикувано на: 28 Мар 2009 15:33
от Bass_Man
Само да вметна , че от щатите уплътненията за таргата излизат около 300лв. ( всичките !!! ) Както и всички останали части са мноооооого по-евтини там .

Публикувано на: 28 Мар 2009 17:23
от bambo
Bass_Man написа:Само да вметна , че от щатите уплътненията за таргата излизат около 300лв. ( всичките !!! ) Както и всички останали части са мноооооого по-евтини там .
Да, има нещо такова. Макар че разликата не е много голяма... 105USD e цената на едно уплътнение за таргата откъм body-то, 55USD е часта откъм стъклото, т.е. 160USD от едната страна и още 160USD от другата + около 50USD доставка... спестяват се 100-тина лева. Ако си намеил некой по-далаверски сайт - дай насам :thumbsup: