Страница 1 от 3
ЕКСТРИ
Публикувано на: 05 Ное 2008 21:30
от p_zarkov
нали вече е задължително да се кара на къси,та да споделя
На моят Авенсис като пуснеш късите и по таблото нищо не показва че светят,а през деня самото табло така свети че не мож разбра дали си на къси фарове или не!Утре в Тойота ще ми сложат джаджа която да пуска късите при даден контакт и като изключиш от контакт да огасват сами .Това фабрично е заложено на един колега на сеат 88г-ДЪРТ И С 2 ВРАТИ biggrin.gif ,не знам защо при Авенсиса е по този начин ,А Е 2003г но ще гонаправим да е човешко.
Публикувано на: 05 Ное 2008 21:56
от Vesko
Направено е, но е в зависимост от спецификацията biggrin.gif
Re: ЕКСТРИ
Публикувано на: 05 Ное 2008 22:31
от b0by
p_zarkov написа:нали вече е задължително да се кара на къси,та да споделя
На моят Авенсис като пуснеш късите и по таблото нищо не показва че светят,а през деня самото табло така свети че не мож разбра дали си на къси фарове или не!Утре в Тойота ще ми сложат джаджа която да пуска късите при даден контакт и като изключиш от контакт да огасват сами .Това фабрично е заложено на един колега на сеат 88г-ДЪРТ И С 2 ВРАТИ biggrin.gif ,не знам защо при Авенсиса е по този начин ,А Е 2003г но ще гонаправим да е човешко.
Seat-a габарита му е само с ключа обратно на посоката на палене! Така е на всички италиански автомобили! Което се оказва в плюс!
Публикувано на: 06 Ное 2008 09:03
от Petar
Na pove4eto iaponski koli niamat indikacia za vklu4eni gabariti ili kysi farove imat samo za dylgi svetlini
Публикувано на: 06 Ное 2008 17:25
от p_zarkov
е вече моята Тойотка прилича на Сеата biggrin.gif .Ексра си е да знаете и струва 48лв с ДДС.
Публикувано на: 06 Ное 2008 21:10
от slowtraveler
Мен ме дразни тази функция, защото:
1. При всяко палене на двигателя фаровете 'палят' два пъти - при даване на контакт, и при връщане на контакт след въртене на стартера
2. Особено нощем светиш като елха дори и да искаш само да дадеш за момент контакт за да ти се 'събуди' управлението на стъклата или ако чакаш някого и искаш колата да работи (климатик/парно)...
Но пък от друга страна не се занимаваш всеки път да щракаш превключвателя..
Публикувано на: 06 Ное 2008 22:28
от slavi7
преди два дни гледам една корола паркирана и заключена, но със запалени фарове и халогени

Викам си - това не може да е вярно?!
Днес един мой съсед оставил почти новата си тойота Hilux пред блока, заключил - отново със запалени фарове и халогени!?
Това май може да се случи единствено при тойота за съжаление. Добре че е с два акумолатора и два часа след като я беше паркирал, дойде и си я запали все едно не е имало нищо laugh.gif
Не трябва ли да гаснат фаровете и халогените когато не си на контакт? При всички нормални коли оставаш на габарити в този случай?
p_zarkov написа:е вече моята Тойотка прилича на Сеата biggrin.gif .Ексра си е да знаете и струва 48лв с ДДС.
Въпросната джаджа оригинална ли е или някаква друга? Къде я монтираха? Мен много ме привлича подобно нещо за ланд крузера но ме е страх да не прецака нещо друго
Публикувано на: 06 Ное 2008 22:48
от Uncle Dido
Интересно, все едно Тойотата няма зумер, който да те предупреждава за включени фарове. Май някой в движение спи...
Ако знаете през зимата колко коли виждам с лепенки по волана - ФАРОВЕТЕ! - или по таблото....Като ги питам - защо ти е тази лепенка - ами два акумулатора смених! Добре де, имаш зумер, дето работи?! Аааа, затова ли било онова
бжжжж като си отворя вратата?!?!?!
БГ....
Публикувано на: 06 Ное 2008 22:50
от desSs
slavi7 написа:преди два дни гледам една корола паркирана и заключена, но със запалени фарове и халогени

Викам си - това не може да е вярно?!
Днес един мой съсед оставил почти новата си тойота Hilux пред блока, заключил - отново със запалени фарове и халогени!?
Това май може да се случи единствено при тойота за съжаление.
ми то уж пищи като ги забравиш, ама...

верно не са го измислили както трябва
Публикувано на: 07 Ное 2008 03:39
от p_zarkov
slowtraveler написа:Мен ме дразни тази функция, защото:
1. При всяко палене на двигателя фаровете 'палят' два пъти - при даване на контакт, и при връщане на контакт след въртене на стартера
2. Особено нощем светиш като елха дори и да искаш само да дадеш за момент контакт за да ти се 'събуди' управлението на стъклата или ако чакаш някого и искаш колата да работи (климатик/парно)...
Но пък от друга страна не се занимаваш всеки път да щракаш превключвателя..
При мен фарове светят само при работещ мотор-на контакт НЕ СВЕТЯТ
за slavi7
Това го видях сложено точно на Ленд крузер-проблеми НЕМА монтажа е в Тойота Русе
за Fido Dido
Колега лошото е че няма зумер който да ти казва:ПУСНИ ФАРОВЕТЕ

-аз мин.година карах с лепенка на волана/ФАРОВЕТЕ!!!!/
А и да обясня само как работи:
Даваш на контакт,въртиш,палиш и хоп късите светнали,ако искаш дълги чукаш лостчето за дългите и готово.Караш,спираш,въртиш ключа и хоп фаровете огаснали АБЕ КЕФ! biggrin.gif
На 01.03 или 01.04. 2009г като минем на лятно каране натискаш едно копче/което допълнително са ти сложили/и тогава фаровете се включват както са направени фабрично/ с лостчето /
Като сметнеш некоя и друга двайсетачка за полицайте ако те засекат че не си на фарове,недай си боже скапеш неволно акумолатора ,48лв за тази екстра си е прилично
Публикувано на: 07 Ное 2008 08:01
от Uncle Dido
Е, така описано, вече наистина си е екстра.

Пък знае ли човек - скоро и таймер за дата може да монтират - като стоне 1.11. и хоп - функцията си функционира! biggrin.gif
Публикувано на: 07 Ное 2008 08:20
от Vesko
Бях си направил колата да ми напомня да си вклюа фаровете, ама да е обварзано с датата не бях се сетил

Публикувано на: 07 Ное 2008 09:57
от trinity
Fido Dido написа:Интересно, все едно Тойотата няма зумер, който да те предупреждава за включени фарове. Май някой в движение спи...
Имат си зумер Тойотките, само че заради прекрасното паркиране навсякъде ми се налага някой път да излизам не през шофьорската врата и познай дали се сещам всеки път, че фаровете са включени

Публикувано на: 07 Ное 2008 10:59
от pepa_k
p_zarkov, а как точно го монтираха, верно ли че разглобяват таблото, аз се притеснявам да не ми се разтракат всички пластмаси след това

Публикувано на: 07 Ное 2008 11:38
от jingo
Според мен е по правилно да се направи така,че едва след като тръгнеш да се включват и след спиране на двигателя да се изключват, честото спиране/за по няколко минути/ на ламбите не им се отразява добре ....но джаджата е интересна ! Или може би да се промени настройката на зумера и ако не си ги включил да бръмчи по друг начин,т.е. да има различна звукова сигнализация .