Страница 1 от 2

проблем с корола 2.0 D4D 116к.с. 2003г.

Публикувано на: 30 Окт 2008 19:04
от shefaz
Здравейте колеги,
имам следния проблем с королата
от няколко дена ускорението и падна страшно много.
Ходих в сервиз на тойота но ми казаха 4е всичко с колата е на ред.
освен това от около два месеца ми гори около 9 градско и то в Габрово където трафика е сравнително малък
колата е на 98 000 км от които 50 000 съм и ги навъртял аз.иначе я обслужвам редовно наливам само ОМV PREMIUM DIESEL и от време на време добавки защото с другите нафти не върви като хората.
Ако някои има идея от какво е моля да помогне.
Казаха ми да сменя горивния филтър, което и ще направя утре но много се съмнявам това да е проблема, защото е сменян преди 8000 км.
Благодаря ви предварително.

Публикувано на: 30 Окт 2008 19:19
от TATI
Аз вече спрях да зареждам ОМВ. като заредя там разхода ми автоматично скача с около 1,5 л и колата осезаемо почва да не върви като хората. Сега зареждам Еко и съм доста доволен, но да видим до кога. При мен горивния филтър трудно изкарва 7500км и за това го сменям заедно с маслото. Както и въздушния филтър сменям на същите километри.

Публикувано на: 30 Окт 2008 19:48
от Kiki
Вече пет пъти зарежда в "Ромпетрол" и да ви кажа, колата върви много добре и разхода подна с половин литър-градско! Вярно, че слагам и добавка в нафтата, но не вярвам да е от нея. Тя е за почистване на горивната система от отлагания?!

Публикувано на: 30 Окт 2008 20:02
от shefaz
благодаря ви за информацията но наистина не мисля че проблема е в горивото или филтъра. Но все пак ще пробвам да ги сменя и дано да е в това проблема. Иначе ако е нещо с турбото става кофти защото ново струва около 4000 лв. И от тойота ми казаха че нормалната му работа е около 60000 км. Просто незнам

Публикувано на: 31 Окт 2008 18:51
от shefaz
Днес си смених горивния филтър и заредих на ромпетрол.
Има малко подобрение в колата но ускорението което имаше преди на около 2000 оборота сега се появява на около 2600.
И въпреки всичко не варви както трябва. Струва ми се че мотора се тормози много. ???????????????????????????
Възможно ли е това да е от катализатора. Но колата все пак е на 98000 км.

Публикувано на: 31 Окт 2008 18:52
от shefaz
Днес си смених горивния филтър и заредих на ромпетрол.
Има малко подобрение в колата но ускорението което имаше преди на около 2000 оборота сега се появява на около 2600.
И въпреки всичко не варви както трябва. Струва ми се че мотора се тормози много. ???????????????????????????
Възможно ли е това да е от катализатора. Но колата все пак е на 98000 км.

Публикувано на: 01 Ное 2008 09:25
от Ael
Аз не разбирам много но има ли вероятност проблема да ти е в турбото ? Спомням си на един пасат като му угасна турбото на път за морето как изпреварвахме тировете.... мъка мъка.

Публикувано на: 01 Ное 2008 14:20
от shefaz
Може и в турбото да е проблема, но се съмнявям.
1. В сервиза на Тойота казаха че е наред,
2. Все пак има разлика в ускорението преди и след като се включи
И аз вече не знам какво става с тая кола, но ако наистина живота на турбото е толкова кратък ще минавам на бензинова без турбо

Публикувано на: 01 Ное 2008 15:14
от Aleksandar
Провери си изпускателната система първо, после работата на дюзите. НАй вероятно е някъде там проблема. Успех!

Публикувано на: 01 Ное 2008 20:38
от Kiki
shefaz написа:Може и в турбото да е проблема, но се съмнявям.
1. В сервиза на Тойота казаха че е наред,
2. Все пак има разлика в ускорението преди и след като се включи
И аз вече не знам какво става с тая кола, но ако наистина живота на турбото е толкова кратък ще минавам на бензинова без турбо
Мойта кола е със същия двигател и не съм имал проблем с турбото, а е на 150 000км. Така, че не вярвам проблема да ти е там на по-малко от 100 000км А и какви са тези цени от 4000лв? Това къде ти го казаха?

Публикувано на: 01 Ное 2008 23:04
от mitoko
баси за 4к ще си вземеш турбо кит :censored: ... замата турбина не се ли поправея. чувал съм за ремонтен комплект за евентуално прецаканата турбина unsure.gif

Публикувано на: 01 Ное 2008 23:12
от Vesko
shefaz написа:Може и в турбото да е проблема, но се съмнявям.
1. В сервиза на Тойота казаха че е наред,
2. Все пак има разлика в ускорението преди и след като се включи
И аз вече не знам какво става с тая кола, но ако наистина живота на турбото е толкова кратък ще минавам на бензинова без турбо
Интересно има ли вече такива без турбо...

Публикувано на: 02 Ное 2008 09:14
от diver
shefaz написа:Възможно ли е това да е от катализатора. Но колата все пак е на 98000 км.
С прекрасните ни горива напълно.

Публикувано на: 02 Ное 2008 09:17
от diver
mitoko написа:баси за 4к ще си вземеш турбо кит :censored: ... замата турбина не се ли поправея. чувал съм за ремонтен комплект за евентуално прецаканата турбина unsure.gif
Ще си вземеш китайски рециклат! Има ги и за под 1000$.Колко според тебе струва оргинална турбина с променлива геометрия примерно? Ако намериш такава нова под 2000$ свирни. С транспорт, мита и друи такси, ще подмине 4000лв вЕрвай ми....

Публикувано на: 02 Ное 2008 12:06
от mitoko
diver написа:
mitoko написа:баси за 4к ще си вземеш турбо кит :censored: ... замата турбина не се ли поправея. чувал съм за ремонтен комплект за евентуално прецаканата турбина unsure.gif
Ще си вземеш китайски рециклат! Има ги и за под 1000$.Колко според тебе струва оргинална турбина с променлива геометрия примерно? Ако намериш такава нова под 2000$ свирни. С транспорт, мита и друи такси, ще подмине 4000лв вЕрвай ми....
е с променлива става wacko.gif unsure.gif ... ей затва си карам на бензин