Страница 1 от 2
проблем с корола 2.0 D4D 116к.с. 2003г.
Публикувано на: 30 Окт 2008 19:04
от shefaz
Здравейте колеги,
имам следния проблем с королата
от няколко дена ускорението и падна страшно много.
Ходих в сервиз на тойота но ми казаха 4е всичко с колата е на ред.
освен това от около два месеца ми гори около 9 градско и то в Габрово където трафика е сравнително малък
колата е на 98 000 км от които 50 000 съм и ги навъртял аз.иначе я обслужвам редовно наливам само ОМV PREMIUM DIESEL и от време на време добавки защото с другите нафти не върви като хората.
Ако някои има идея от какво е моля да помогне.
Казаха ми да сменя горивния филтър, което и ще направя утре но много се съмнявам това да е проблема, защото е сменян преди 8000 км.
Благодаря ви предварително.
Публикувано на: 30 Окт 2008 19:19
от TATI
Аз вече спрях да зареждам ОМВ. като заредя там разхода ми автоматично скача с около 1,5 л и колата осезаемо почва да не върви като хората. Сега зареждам Еко и съм доста доволен, но да видим до кога. При мен горивния филтър трудно изкарва 7500км и за това го сменям заедно с маслото. Както и въздушния филтър сменям на същите километри.
Публикувано на: 30 Окт 2008 19:48
от Kiki
Вече пет пъти зарежда в "Ромпетрол" и да ви кажа, колата върви много добре и разхода подна с половин литър-градско! Вярно, че слагам и добавка в нафтата, но не вярвам да е от нея. Тя е за почистване на горивната система от отлагания?!
Публикувано на: 30 Окт 2008 20:02
от shefaz
благодаря ви за информацията но наистина не мисля че проблема е в горивото или филтъра. Но все пак ще пробвам да ги сменя и дано да е в това проблема. Иначе ако е нещо с турбото става кофти защото ново струва около 4000 лв. И от тойота ми казаха че нормалната му работа е около 60000 км. Просто незнам
Публикувано на: 31 Окт 2008 18:51
от shefaz
Днес си смених горивния филтър и заредих на ромпетрол.
Има малко подобрение в колата но ускорението което имаше преди на около 2000 оборота сега се появява на около 2600.
И въпреки всичко не варви както трябва. Струва ми се че мотора се тормози много. ???????????????????????????
Възможно ли е това да е от катализатора. Но колата все пак е на 98000 км.
Публикувано на: 31 Окт 2008 18:52
от shefaz
Днес си смених горивния филтър и заредих на ромпетрол.
Има малко подобрение в колата но ускорението което имаше преди на около 2000 оборота сега се появява на около 2600.
И въпреки всичко не варви както трябва. Струва ми се че мотора се тормози много. ???????????????????????????
Възможно ли е това да е от катализатора. Но колата все пак е на 98000 км.
Публикувано на: 01 Ное 2008 09:25
от Ael
Аз не разбирам много но има ли вероятност проблема да ти е в турбото ? Спомням си на един пасат като му угасна турбото на път за морето как изпреварвахме тировете.... мъка мъка.
Публикувано на: 01 Ное 2008 14:20
от shefaz
Може и в турбото да е проблема, но се съмнявям.
1. В сервиза на Тойота казаха че е наред,
2. Все пак има разлика в ускорението преди и след като се включи
И аз вече не знам какво става с тая кола, но ако наистина живота на турбото е толкова кратък ще минавам на бензинова без турбо
Публикувано на: 01 Ное 2008 15:14
от Aleksandar
Провери си изпускателната система първо, после работата на дюзите. НАй вероятно е някъде там проблема. Успех!
Публикувано на: 01 Ное 2008 20:38
от Kiki
shefaz написа:Може и в турбото да е проблема, но се съмнявям.
1. В сервиза на Тойота казаха че е наред,
2. Все пак има разлика в ускорението преди и след като се включи
И аз вече не знам какво става с тая кола, но ако наистина живота на турбото е толкова кратък ще минавам на бензинова без турбо
Мойта кола е със същия двигател и не съм имал проблем с турбото, а е на 150 000км. Така, че не вярвам проблема да ти е там на по-малко от 100 000км А и какви са тези цени от 4000лв? Това къде ти го казаха?
Публикувано на: 01 Ное 2008 23:04
от mitoko
баси за 4к ще си вземеш турбо кит

... замата турбина не се ли поправея. чувал съм за ремонтен комплект за евентуално прецаканата турбина

Публикувано на: 01 Ное 2008 23:12
от Vesko
shefaz написа:Може и в турбото да е проблема, но се съмнявям.
1. В сервиза на Тойота казаха че е наред,
2. Все пак има разлика в ускорението преди и след като се включи
И аз вече не знам какво става с тая кола, но ако наистина живота на турбото е толкова кратък ще минавам на бензинова без турбо
Интересно има ли вече такива без турбо...
Публикувано на: 02 Ное 2008 09:14
от diver
shefaz написа:Възможно ли е това да е от катализатора. Но колата все пак е на 98000 км.
С прекрасните ни горива напълно.
Публикувано на: 02 Ное 2008 09:17
от diver
mitoko написа:баси за 4к ще си вземеш турбо кит

... замата турбина не се ли поправея. чувал съм за ремонтен комплект за евентуално прецаканата турбина

Ще си вземеш китайски рециклат! Има ги и за под 1000$.Колко според тебе струва оргинална турбина с променлива геометрия примерно? Ако намериш такава нова под 2000$ свирни. С транспорт, мита и друи такси, ще подмине 4000лв вЕрвай ми....
Публикувано на: 02 Ное 2008 12:06
от mitoko
diver написа:mitoko написа:баси за 4к ще си вземеш турбо кит

... замата турбина не се ли поправея. чувал съм за ремонтен комплект за евентуално прецаканата турбина

Ще си вземеш китайски рециклат! Има ги и за под 1000$.Колко според тебе струва оргинална турбина с променлива геометрия примерно? Ако намериш такава нова под 2000$ свирни. С транспорт, мита и друи такси, ще подмине 4000лв вЕрвай ми....
е с променлива става

... ей затва си карам на бензин