Страница 1 от 1
Селика-голямата перка не спира
Публикувано на: 25 Окт 2008 06:51
от alex0378
Един приятел има селика 92г-156кс,и има проблем с перката върти постоянно не спира ,твърди,че е проверил релето и ,че не е от него от кво ли е тогаз някой от вас да знае.А да и друго кат натисне спирачка и му тресе сменил е дисковете и главините и пак тресе.Благодаря предварително за помоща
Публикувано на: 25 Окт 2008 09:30
от Uncle Dido
Да смени датчика за температурата. Дискове и главини ли е сменил или дискове и накладки?
Публикувано на: 25 Окт 2008 12:28
от rudolf
Fido Dido написа:Да смени датчика за температурата. Дискове и главини ли е сменил или дискове и накладки?
демек онова дето е на радиатора,,,с 2-3 жици,,,да го откачи---ако спре перката-мисля да е от него,,,
ако не спре-има ли възможност да е от стопени или оголени изолатори на тези кабели някъде?
Публикувано на: 26 Окт 2008 00:36
от Georgimitrovich
ako go otka4i i spre perkata 6te e mnogo strano, 6toto toq dat4ika raboti na obratno.

Kato go otka4i6 raboti neprekusnato kato go okusi6 ne zarabotva izob6to. Ako ti e prekusnat nqkoi ot dvata kabela kum dat4ika koito ti e na radiatora moje da ti pravi tozi nomer. Probvai da go okusi6 i ako spre perkata zna4i problema ti e vuv samiq dat4ik struva okolo 30 leva i se namira lesno.
Uspeh

Публикувано на: 26 Окт 2008 02:05
от rudolf
Georgimitrovich написа:ako go otka4i i spre perkata 6te e mnogo strano, 6toto toq dat4ika raboti na obratno.

Kato go otka4i6 raboti neprekusnato kato go okusi6 ne zarabotva izob6to. Ako ti e prekusnat nqkoi ot dvata kabela kum dat4ika koito ti e na radiatora moje da ti pravi tozi nomer. Probvai da go okusi6 i ako spre perkata zna4i problema ti e vuv samiq dat4ik struva okolo 30 leva i se namira lesno.
Uspeh

упс,,аз съм карал само фолксвагени:)
Публикувано на: 26 Окт 2008 02:53
от Georgimitrovich
a neznam za drugite modeli i marki kak e.
Kato mi se precaka perkata zeh da vurtq telefoni i 100% ot horata koito pitah, kakvo da pravq, koito bqha nad 15 4oveka. mi kazaha okusi go i perkata 6te trugne, no ne6te6 li samo kato drupnah buksata ot dat4ika, 4e da mi e po lesno postavqneto na klamer4eto za most4e tq puk ze 4e trugna

Публикувано на: 26 Окт 2008 12:02
от Uncle Dido
Може и да бъркам, но при Тойотите е направено нарочно, при евентуален проблем перката да работи непрекъснато, за да се избегне прегряване и ремонти после.
Публикувано на: 27 Окт 2008 06:43
от alex0378
Каза че е сменил дисковете и главините,и пак като натисне му биело,а за датчика ще проверим кат го видя и ще пиша .И аз преди време имах този проблем но мойто беше от климатика като е препълнен и се е повишило налягането не спира да върти перката ,но той няма климатик .
Публикувано на: 28 Фев 2009 12:15
от ostrovitjanina
колега Georgimitrovich гледам ги разбираш тези перки
аз сьм с подобен проблем само че моята нетрагва и вече писах за проблема
дали пьк няма да дадеш някаква идея

Публикувано на: 28 Фев 2009 17:32
от Kiki
ostrovitjanina написа:колега Georgimitrovich гледам ги разбираш тези перки
аз сьм с подобен проблем само че моята нетрагва и вече писах за проблема
дали пьк няма да дадеш някаква идея

Този същия датчик е не само за включване, ами и за изключване!

Публикувано на: 02 Мар 2009 13:30
от Georgimitrovich
ako dat4ika ti e izgorql izob6to nqma da trugne perkata 6toto dava na kuso postoqnno. Drug variant e da t ie prazen radiatora i zatova da ne ti srabotva perkata.