Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!

b_d

Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!

Мнение от b_d » 03 Ное 2005 09:29

Значи нека опишем проблема:.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.

Къде може да е проблема?

1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 03 Ное 2005 09:34

tova kakto go opisvash, za missfire li stava vapros(niakoi ot cilindrite da ne pali)? ako e taka, parvo triabva da se vidi ot koi cilindar idva(osven ako ne e ot vsichkite de). pochni da vadish kabelite na svestite edin po edin, i vij ako s niakoie se promenia pak s drugi ne, ako moje taka da razberesh ot koi cilindar e. naliagane na benzina mojesh li da izmerish? a kompresia na cilindrite?
drugoto koeto mi hrumva e(ne sam siguren kak e, prosto predpolojenie), vazmojno li e sensora det dava informacia na ECU-to(btw, ti s ECU li si ili e karborator) za vhodiastia vazdoh da ne raboti(po skoro v sluchaia na izgorelite gazove-O2 senosr). ne znam kak e pri teb, no znam che pri po novite koli ECUto pri leko karane(podarjane na skorost, cruising) chete kolichestvoto vazduh ot A/F(O2) sensor, pak pri nabirane ili studena kola e ot MAF sensor. pak kazvam, prosto predpolojenie wacko.gif
->

b_d

Мнение от b_d » 03 Ное 2005 10:13

ALTEZZA написа:tova kakto go opisvash, za missfire li stava vapros(niakoi ot cilindrite da ne pali)? ako e taka, parvo triabva da se vidi ot koi cilindar idva(osven ako ne e ot vsichkite de). pochni da vadish kabelite na svestite edin po edin, i vij ako s niakoie se promenia pak s drugi ne, ako moje taka da razberesh ot koi cilindar e. naliagane na benzina mojesh li da izmerish? a kompresia na cilindrite?
Всички свещи палят. Двигателя е пушка - няма тропане, чукане, дига обороти добре (до 8500), харчи малко. АМА ДРАЗНИ С ТОВА. Не ми се вярва да е налягане на бензин, защото проблема не е при натискане на газта, а обратното по-скоро.
ALTEZZA написа: drugoto koeto mi hrumva e(ne sam siguren kak e, prosto predpolojenie), vazmojno li e sensora det dava informacia na ECU-to(btw, ti s ECU li si ili e karborator) za vhodiastia vazdoh da ne raboti(po skoro v sluchaia na izgorelite gazove-O2 senosr). ne znam kak e pri teb, no znam che pri po novite koli ECUto pri leko karane(podarjane na skorost, cruising) chete kolichestvoto vazduh ot A/F(O2) sensor, pak pri nabirane ili studena kola e ot MAF sensor. pak kazvam, prosto predpolojenie wacko.gif
Двигателя е 4AGE от AE92 '91:
с MAP сензор, без 02 сензор. МАП сензора изглежда да работи, защото като му откача маркуча веднага имам промяна. Явно трябва да замеря данните на TPS и MAP сензорите и да видя дали бачкат ОК.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Ное 2005 17:39

A lambda ima6 li, ej taka pitam?
6toto te nali i na neq vikat (O2) sensor?!?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

b_d

Мнение от b_d » 03 Ное 2005 17:49

Japanese_fever написа:A lambda ima6 li, ej taka pitam?
6toto te nali i na neq vikat (O2) sensor?!?
bad_dog написа:без 02 сензор
1. read again
2. ask google

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!

Мнение от LordDigital » 03 Ное 2005 18:36

bad_dog написа:Значи нека опишем проблема:.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.

Къде може да е проблема?

1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.
Звучи ми точно като моя проблем със Fuel Cut-a. На моя TPS имах специално отделна магистрала която компютъра следи (дали си натиснал газ)за да управлява Fuel Cut алгоритъма - които алгоритъм прави горе-долу това което ти описваш ,Fuel Cut и Restore на някакви оброти разлика.

Наи-лесно пробваи със друг ТПС.
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 03 Ное 2005 18:37

аз имах подобен проблем с една омега 2.0i - след като смених всичко, и я тестваха с компютър няколко пъти - проблемът остана - се отказах да ходя на диагностики. питах един майстор, описах му какво прави - той стисна един от маркучите на входящият въздух, и оборотите паднаха. след няколко подобни стискания всичко се оправи - оказа се, че просто един от маркучите е остарял и вътре в него е имало някакво парче, което е действало като тапа на ниски обороти.

да не е нещо с въздуха или някой остарял маркуч?
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 03 Ное 2005 19:15

maggkrabar написа:аз имах подобен проблем с една омега 2.0i - след като смених всичко, и я тестваха с компютър няколко пъти - проблемът остана - се отказах да ходя на диагностики. питах един майстор, описах му какво прави - той стисна един от маркучите на входящият въздух, и оборотите паднаха. след няколко подобни стискания всичко се оправи - оказа се, че просто един от маркучите е остарял и вътре в него е имало някакво парче, което е действало като тапа на ниски обороти.

да не е нещо с въздуха или някой остарял маркуч?
Нови маркучи. Няма утечки.

b_d

Re: Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!

Мнение от b_d » 03 Ное 2005 19:16

LordDigital написа:
bad_dog написа:Значи нека опишем проблема:.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.

Къде може да е проблема?

1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.
Звучи ми точно като моя проблем със Fuel Cut-a. На моя TPS имах специално отделна магистрала която компютъра следи (дали си натиснал газ)за да управлява Fuel Cut алгоритъма - които алгоритъм прави горе-долу това което ти описваш ,Fuel Cut и Restore на някакви оброти разлика.

Наи-лесно пробваи със друг ТПС.
Много е възможно това да е проблема. Тъй като нямам друг ТПС с дензо контакт ще меря какво дава.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 03 Ное 2005 20:15

Имам TPS на блутоп.

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 03 Ное 2005 20:35

Аз пък имам TPS от АЕ92 (с 4кабела) ако върши работа, казвай да правим проби! wink.gif Захващането му е със зъбче, а не с метална скоба!
Прикачени файлове
TPS.jpg
TPS.jpg (42.16 KiB) Преглеждано 6062 пъти
Buksa.jpg
Buksa.jpg (68.64 KiB) Преглеждано 6062 пъти

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 03 Ное 2005 21:52

TPS-tovete na ranniyat ae92 i kusniyat SA RAZLICHNI! po-skoro tozi ot AE86 mai e sushtiyat s tozi na kusniyat ae86!
Bad Dog, ti vkliuchi li kabela za "speed sensing"? vuzmozno e ot tam da idva problema! ako pazish oshte tabloto ot ae92, izkarai zicata za speed sensing, i ya zabuchi na neinoto mesto na tabloto na ae92 i viz dali shte se promenyat neshtata!
tozi problem e vuzmozno da idva i ot toka (zapalitelnata sistema), toest ot toka kum komutatora-bobinata, ili pogledni kabela za signala kum oborotomera, i viz dali vsichko tam e 100% nared!
uspehi,
punky :thumbsup:

b_d

Мнение от b_d » 04 Ное 2005 12:55

punkara написа:TPS-tovete na ranniyat ae92 i kusniyat SA RAZLICHNI! po-skoro tozi ot AE86 mai e sushtiyat s tozi na kusniyat ae86!
моя доста прилича на този на снимката на хеки. За разлика от този на АЕ86, който е с "Бош" конектор - с метална скоба. Ще го пробвам от Хеки
punkara написа: Bad Dog, ti vkliuchi li kabela za "speed sensing"? vuzmozno e ot tam da idva problema! ako pazish oshte tabloto ot ae92, izkarai zicata za speed sensing, i ya zabuchi na neinoto mesto na tabloto na ae92 i viz dali shte se promenyat neshtata!
tozi problem e vuzmozno da idva i ot toka (zapalitelnata sistema), toest ot toka kum komutatora-bobinata, ili pogledni kabela za signala kum oborotomera, i viz dali vsichko tam e 100% nared!
uspehi,
punky :thumbsup:
Ае86 има SPD pin на ECUто и тази жица е бодната в АЕ92 SPD дупката. Не мисля, че е това проблема, но ако сензора е ОК и това ще се провери.

Токовете изглежда да са супер. Имам хубави искри и всички цилиндри работят.

b_d

Мнение от b_d » 05 Ное 2005 10:54

Лорда позна!!!

Смених ТПС-а с този от Хеки - моя е същия като на снимката, но с пластмасов капак и нещата се оправиха. Проблемът изчезна!!!

Остана празния ход да се оправи, защото е леко неспокоен.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 05 Ное 2005 19:08

Е не бъди лошо момче - върни на Хеки ТПС-а веднага ! cool.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта