Страница 1 от 1
Първо обслужване на Тойота КАрина_Е 2. ТД 97 Въпрос?
Публикувано на: 15 Окт 2008 14:12
от miLen4o
Здрасти на всички!
Тъй като размазах предната ми красавица ,отново си купих същата Тойота biggrin.gif Тойота Карина_Е 2.0 ТД 1997 година много добра машина тая ми е втора ....хахахаха
Та въпроса ми е ,сега ще и правя първата смяна на ремъци,коли,масло,филтри и т.н. та отидох при един майтор много добър много е в час момчето , но ми каза че трябва да сменя и водната помпа , а непомня да съм сменял на старата (старата не ми я обслужваше той де).Та ако може колегите които карат Карини дизлаци да ми кажат като са си взимали Карините сменяли ли са водна помпа?????Благодаря предварително за съдеиствието!

Публикувано на: 15 Окт 2008 15:01
от Petar
Ami kolega vodna pompa se smenia ako e sdava bagaja ve4e ina4e ne vijdam smisyl zahto de se smenia ako si raboti tia nee konsumativ
Публикувано на: 15 Окт 2008 18:02
от перилто
здарвеи колега и аз карам такава амамоита е 96 както и да е за вапроса за водната помпа и аз ходих при едни юнаци и те ми излезнаха с са6тия номер 6тото на един авенсис при смяна на ремаците му протекла помпата пак тея дават гаранция н труда 6 месеца и искаха да се застраховат за сега да ти кайа минал сам около 2000 км и да 4укна на дарво не се е обадила помпата и дано не се обайда това за смяната е пове4е като препоръка отколкото като изискване е моето мнение и веднага ти казвам за6то имама приятел на които на едно мицуби6и му я бяха сменяли и вътре перките ако мога така да се изразя бяха с 1 мм по каси от оригинала и колата по4на да загрява така 4е има го и тоя вариянт взима6 нова ама ..... моито мнение е не я сменяи но ти си знае6 все пак е всеизвесто 4е дизел4етата пукат глави4ки като позагреят така 4е хварляй по 4есто око на температурата и колицата наистина е хубава прекрасен двигател е това
Публикувано на: 15 Окт 2008 19:58
от miLen4o
Мерси колеги за инфото ,но нека се изкажат и други ако има

Публикувано на: 15 Окт 2008 20:25
от PESHO OT MARS
За съжеление майсторите има известно право да настояват за това, помпата при 2C и 2C-T се задвижва от ангренажния ремък, което значи че евентуално счупване блокиране или нещо подобно може да доведе до скъсване или прескачане на ангренажа и от там приключението си го знаеме нас жокер ни не требе.
Не случайно е желателно като обслужваш кола (смяна на ангренаж) да смениш и всички възможни ролки (защото един господ знае на какво дередже са и какво може да им се случи във всеки момент). А в твоя случай помпата е ролка.
Другото възможо е да се угелпи нещо с антифриза и да замръзне и от там пак сериозни проблеми. Това освен финансовите изгоди са тревогите на твоите майстори.
Да ти е на късмет тази повече и кога ще се разберем за щипките
Публикувано на: 15 Окт 2008 23:18
от miLen4o
PESHO нямаш никви проблеми за щипките само ми прати на ЛС снимка на щипките да не се обуркаме нещо и се разбираме каде да ти ги пратя!А да и мерси много за инфото!
