Страница 1 от 1
карина Е придърпва на обороти 1500-2500
Публикувано на: 13 Окт 2008 20:08
от ilia
и аз съм един карък,похвала ли се от колата нещо става .та колата е карина епсилон 1996 година 1.6 - 107 коня,бензин.карам я вече 5 000 километра и опа,взе да прекъсва и на газ и на бензин на тези обороти.обслужена е ,ремъци ,ролки,масла филтри.,взе да придърпва като карам с малко газ ,рита ме леко отзад и на всяка предавка разбира се между 1500-2500 оборота.компресията мерена два пъти 13.2 на всички цилиндри.клапани мерени,свещи нови дензо по каталог,бобина нова бош ,като старата на колата, тя е с бош система на запалването.кабели нови,капачка нова палец нов,ламда сонда нова.това е по препоръка на различни майстори и аз балък,щото си обичам тойотата купувам и си викам ще се оправи ама пак е така като преди.утре отивам до ТЕКСИМ пазарджик,ама съм отворен и за идеи от форума.
Публикувано на: 13 Окт 2008 22:27
от diver
Гаден бензин, вода, менте свещи, кофти кабели, запушено гърне/катализатор, запушен горивен филтър....и още 100 причини....
Публикувано на: 14 Окт 2008 10:23
от Petar
Nai dobre vyrvi na diagnostika moje i dae ot dat4ika na razpredelitelnia val
Публикувано на: 15 Окт 2008 06:26
от ilia
бях на диагностика,имаше грешка ,богата смес,изчистена е карам 3 дена да видя дали ще има пак грешка.иначе и мене ме съмнява холовия датчик.
Публикувано на: 10 Фев 2009 13:03
от ivailo4717
ilia написа:бях на диагностика,имаше грешка ,богата смес,изчистена е карам 3 дена да видя дали ще има пак грешка.иначе и мене ме съмнява холовия датчик.
Същия проблем,моляте кажи ми ако си я оправил,че мене ме плашат с леглата на клапаните и ми говорят за некви 1000 лв ремонт! Проблема ми е абсолютно същия,карам я на метан и на бензин.
Публикувано на: 10 Фев 2009 20:20
от LEXUS
ilia написа:бях на диагностика,имаше грешка ,богата смес,изчистена е карам 3 дена да видя дали ще има пак грешка.иначе и мене ме съмнява холовия датчик.
Ако има. Смени си бензиновия филтър.Щом имаш грешка богата смес,значи там търси проблема.
Публикувано на: 10 Фев 2009 20:34
от Uncle Dido
Тъпия софтуеър на тъпия Бош...

Публикувано на: 10 Фев 2009 20:50
от ivailo4717
Fido Dido написа:Тъпия софтуеър на тъпия Бош...

Да,но първи цилиндър при ниските не работи(1500-2500 об/мин) а нагоре се оправя,дали е това?
Публикувано на: 10 Фев 2009 21:35
от Uncle Dido
Когато последно се чух с Илия, ми каза, че проблема му е точно от компа и че страшно обича Бош...
Публикувано на: 11 Фев 2009 06:51
от ilia
Ивайло при мен изчезна от само себе си ,това придърпване,сега го нямам но знам ли кога пак ще се появи ,имам едно на ум за компа на бош. а щом цилиндъра ти се ебава мерете компресия,и луфта на клапаните.моята компресия е еднаква на всички цилиндри.мери и пиши.
Публикувано на: 15 Фев 2009 19:32
от ivailo4717
ilia написа:Ивайло при мен изчезна от само себе си ,това придърпване,сега го нямам но знам ли кога пак ще се появи ,имам едно на ум за компа на бош. а щом цилиндъра ти се ебава мерете компресия,и луфта на клапаните.моята компресия е еднаква на всички цилиндри.мери и пиши.
;) Mерси за инфото-оказа се клапана(но колко са след отварянето ще споделя).Точно за това че ми е бактисало от майстори дадох около 150лв за диагностики,и мерене на компресия-4-5 на 1-ви и 12,5 на останалите цилиндри,така че благодаря ви за пом.след като отворя евентуално ще има снимки и инфо ;)

Публикувано на: 15 Фев 2009 21:32
от Kiki
ivailo4717 написа:ilia написа:Ивайло при мен изчезна от само себе си ,това придърпване,сега го нямам но знам ли кога пак ще се появи ,имам едно на ум за компа на бош. а щом цилиндъра ти се ебава мерете компресия,и луфта на клапаните.моята компресия е еднаква на всички цилиндри.мери и пиши.
;) Mерси за инфото-оказа се клапана(но колко са след отварянето ще споделя).Точно за това че ми е бактисало от майстори дадох около 150лв за диагностики,и мерене на компресия-4-5 на 1-ви и 12,5 на останалите цилиндри,така че благодаря ви за пом.след като отворя евентуално ще има снимки и инфо ;)

Ниската стойност на компресията може да не е само от издухали клапани! Може да бъде и от скапани сегменти! За да си сигурен, че е от клапани, трябва да сипеш малко масло в цилиндъра и след това да премериш пак компресията. Ако отново е с тези стойности, значи е от клапаните, но ако се вдигне, значи е от сегментите!
