Страница 1 от 3

Как карате с ММТ

Публикувано на: 12 Окт 2008 15:20
от dilalaz
Питането ми е към колегите с ММТ. Когато чакате на светофар например изключвате ли от скорост, т.е. поставяте ли лоста в положение N. Един механик в сервиза ми каза, че ако държиш на скорост с натисната спирачка, съединителят се износвал много бързо. Аз не съм много съгласен с него, защото при натиснат педал на спирачката съединителят се отцепва (аналогично на натиснат педал на съединителя при ръчните кутии). Когато отпуснеш спирачката, много ясно се усеща как съединителят започва да зацепва. Споделете какво мислите по въпроса и какъв стил на кормуване прилагате.

Публикувано на: 12 Окт 2008 16:08
от Vesko
Надали ще съм ти полезен защото никога не съм карал с ММТ. Но ММТ-то си е нормална ръчна скоростна кутия и съединител, като разликата е само кой натиска съединителя и сменя скоростите. Ако софтуера на кутията е добър би трябвало в тази ситуация да сизключи от скорост и да отпусне съединителя.

Публикувано на: 12 Окт 2008 17:56
от desSs
на светофар или големи задръствания изключвам, щото така ми казаха като ми дадоха колата. са доколко е верно нямам представа...ама щом го казват на всички, значи не е някаква приумица

Публикувано на: 12 Окт 2008 22:40
от Джамбазов
Задължително изключвайте на светофар. Съединителя не се отцепва напълно, а остава под товар за да може да няма празно време за отделянето му. Наистина свършва доста бързо ако не се изключва. Това е механична кутия. Само управлението и е по "тарикатско" Износеният съединител не се покрива от гаранцията.

Публикувано на: 12 Окт 2008 23:13
от dap
мойта хонда е с типтроник, незнам дали е същото като ММТ но ми казаха че е добре да я освобождавам - причини неизвестни за мен.

Публикувано на: 13 Окт 2008 10:38
от mitoko
dap написа:мойта хонда е с типтроник, незнам дали е същото като ММТ но ми казаха че е добре да я освобождавам - причини неизвестни за мен.
типтроника не е като ММТ ...

Публикувано на: 13 Окт 2008 19:45
от angellov
az karam disel s ra4ni, no imam i corola 99-avtomat... i me interesuva (svetofarite gi opravihme) dali pri golqmo spuskane e redno da se osvobojdava na N?
4uval sam 4e pri osvobojdavane v dvijenie nalqganeto na nqkakvi membrani (izob6to ne sam texni4eski gramoten) se uveli4avalo mnogo i ne bilo za predpo4itane.....ve4e znam 4e ako po nqkakva pri4ina kolata se dviji bez da e zapalen dvigatela ne drqbva da e na D, 1, 2....za6toto nqma nujnoto smazvane....ta s 2 dumi na spuskane kakvo da pravim????

Публикувано на: 14 Окт 2008 00:51
от Vesko
На спускане превключваш на по-ниска предавка. как го правиш зависи от скоростната кутия biggrin.gif <оже и да изключиш от скорост (N за тези които са със атоматини скоростни кутии) но тогава натоварваш накладките. Всеки см си избира кое да натовари biggrin.gif

Публикувано на: 14 Окт 2008 10:00
от pepa_k
Ако брояча на светофара показава повече от 10/15сек минавам на N, не само защото така ми казаха ами и да не държа спирачката постоянно натисната. :thumbsup:

Публикувано на: 14 Окт 2008 10:06
от Troshko
wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Мале нали това му е смисъла на това да не сменяш предавки !!!Аз мисля ,че нищо му няма да стой на скорост с натисната спирачка ,той за това е направен ,ако трие съединителя каква му е файдата wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Публикувано на: 14 Окт 2008 22:38
от Extravaganza
Няма никакви грижи, аз карам ММТ, питала съм в тойота...

няма страшно, карайте ги тия таратайки, кат се строшат ще си купим нови laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 14 Окт 2008 23:45
от juri_galev
карай троши тя на екставаганза и е лесно тя си работи в банка ще дръпне някой безлихвен кредит покраи тия кризи.Тя ще се справи ти му мисли не я слушаи поредната руса женска

Публикувано на: 15 Окт 2008 00:23
от Джамбазов
Extravaganza написа:Няма никакви грижи, аз карам ММТ, питала съм в тойота...

няма страшно, карайте ги тия таратайки, кат се строшат ще си купим нови laugh.gif laugh.gif laugh.gif
И какво казаха в тойота? ММТ не е автоматична кутия а механична. Кара се като механична. Когато е на светофар и не е изключена все едно сте отпуснали съединителя в момент на тръгване когато мотора започва да се товари и държите спирачката. То и механичната кутия може да се кара така, въпросът е колко време. И не е проблема в купуването, ами в излишния разход и времето в бокса.

Публикувано на: 15 Окт 2008 00:31
от Vesko
Правилно ММТ си е нормална механична кутия и норален съединител. само дето ги управляват електромотори и компютър. И е въпрос на софтуер дали съединителя е натиснат или не при спял автомобил на кръстовище. Както старт стоп системата може да гаси мотора, така и може електрониката да изключи кутията като усети кръстовище. Как е в действителност могат да кажат от ТМ Ауто или някой който кара и внимава какво се случва с кутията smile.gif

Публикувано на: 15 Окт 2008 07:56
от Troshko
Абе с две думи е ''пълен ташак '' :laughing6: :laughing6: :laughing6: