Страница 1 от 5
За едно Легаси турбо
Публикувано на: 11 Окт 2008 08:31
от proscrip
Здравейте,
Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това
http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71
Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?
Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...
Re: За едно Легаси турбо
Публикувано на: 11 Окт 2008 09:28
от LordDigital
proscrip написа:Здравейте,
Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това
http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71
Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?
Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...
Косуарт сектант да турбинира субару - може да го направи надежно ,че да издърпа коси-то на въже неколко пъти ама до там
Иначе на сериозно ,чужди салоделки за градски коли - забррави!
Публикувано на: 11 Окт 2008 09:41
от diver
Много измъчен вид има горкото, от друга страна турбокола 4х4 за 6к читава трудно ще намериш...Ако окачването и трансмисията не са в плачевно състояние на тез пари си заслужава. Само разхода малко ме съмнява да е 15. Мойто не беше турбо и в София си ги лапаше.
Публикувано на: 11 Окт 2008 12:43
от proscrip
Мен за дърпане не ми трябва - аз и едва ли много ще я карам над 3к оборота, просто не мога да се кача вече на атмосферен бензин, да не говорим атмосф. дизел - свикнал съм с въртящия момент, коне не ми трябват, нито обороти. Колкото и странно да ви се струва. Просто съм фен на марката, а и 4х4 си е друго, а точно за този двигател знам, че достатъчно здрав, гледам няма теглич, което не значи, че е нямала... но пак е по-добре. Като няма корола 4х4 турбо....
Публикувано на: 13 Окт 2008 19:02
от Georgimitrovich
6to si mislq 4e taq kola posledno q kara6e edno mom4e Vladi ot Plovdiv pone nego vidqh v4era sus neq. No za vseki slu4ei moje da pita6 Slayer te se poznavat li4no.
Публикувано на: 14 Окт 2008 00:36
от agent dust
колата е чудесна - само дето вече я купиха и сега момчето ще прави тунинг на съединителя че фабричният го яде като бисквитка

Публикувано на: 14 Окт 2008 08:55
от proscrip
ааа е, честито да му е на момчето, аз бях говорил с момчето, че към средата на октомври ще мога да отида да я видя, той ми беше казал за фабричния съединител...
Айде ще гледам нещо друго
Публикувано на: 14 Окт 2008 23:13
от agent dust
ако намериш - непременно ми пусни ЛС! почти всички такива коли минават през мен и им знам кусурите. старото легаси турбо е ЖЕЛЕЗЕН автомобил - стига да няма простотии по него. двигателят му е възможно най-здравият субару боксер, тотално презапасен. и върви на пушка. 2.0 турбо боксер е верният избор

мога да разпитам за едно такова, с двигател от импреса турбо е. но едва ли ще искат да го продадат. има още едно, с турбина от STi - и него едва ли ще искат да го продават. който си купи легаси турбо - не иска да го продава

Публикувано на: 14 Окт 2008 23:25
от proscrip
Ами то - няма такива Легасита, само това беше, но на - късметът ми бил такъв, аз си го харесах още от снимките.. ама....сега гледам има един Форестър Турбо - няма следи от теглич само трябва да се наканя да ида да го видя до София....
женщин люблю – удивительный факт
Публикувано на: 11 Дек 2008 18:47
от kokoVmaxa
Поршни НЕ ТРОГАТЬ! Понижать или прокладкой (плохая идея) или поршни нормальные поставить (хорошая идея). Почему это клапана не прокатят? ГБЦ вообще можете не трогать, на турбо моторе это самое безп .
Публикувано на: 11 Дек 2008 19:17
от Bass_Man
Да ве и нещо му пада цената ?!?!?!
Публикувано на: 11 Дек 2008 20:56
от proscrip
Ходих да го гледам и купувам направо - още преди 20 дена, но не се оказа моята кола, просто не им пасна след промените, макар много да се двоумих и дори още да се двоумя - но нямам нито време, нито гараж сега да го преправям след като го взема - а така не мога да си я карам за всекидневна кола, каквато ми беше идеята. Двигателят е много добре, да не кажа отличен - единствено заради това, че все пак е на години, както и трансмисия и окачване, има един скъсан тампон на скоростната кутия, удряна е отпред в ляво, не знам колко е било сериозно, а и мен не ме интересуваше - за тази цена и тази кола, все пак за бъдещите мераклии - мигача е сменян, кората е пукната и по калника долу е тръгнала леко ръжда, явно не било оправено много добре, салона е добре, някой друга пукната пластмаса, отзад липсва чистачката, барабар с мотора, което на мокър път си е проблем, щото е комби, кората е счупена на петата врата - но се лепи, звука от проходните гърнета е интересен вътре в колата, керамиката се кара почти като нормален съединител, но не е за всекидневно и градско каране, предполагам от това е и заминал съвсем тампона на скоростната кутия, според мен тормози и скоростите като цяло керамиката, щото купето никак не е леко. Колата върви след 3800 оборота, като след 4000 - излита, наистина вървенето във високите обороти няма нищо общо със сток легасито - 200 коня което е, но пък тази до 3800 е доста по-тромава от варианта с фабрична турбина, която пък не смогва във високите обороти.
Отзад диференциала е стандартния за легасу турбо - ЛСД 3.9
Като цяло колата е за човек, който ще и се накефи така както е направена. Със сигурност ако се кара до към 3000 - 3500 оборота ще дава разход градско почти като атмосферка 2.0 - сиреч към 12.5-13/100 на това купе, извън градско - момчето каза 9 при 130 средно и съм склонен да му вярвам - но истината е, че трудно ще се докара такъв разод след като чоуш два пъти блоуофф-а

Публикувано на: 12 Дек 2008 01:07
от Bass_Man
Аве турбо кола 12-13л/100км градско мнооого трудна работа . Това , че го караш до 3000 rpm няма как да компенсира по-ниската степен пък и 4x4 . Според мен под 15/100 в София няма да падне дори и да е сток .
А иначе освен турбината , кулера и съединителя какво друго му е правено ?
Публикувано на: 12 Дек 2008 09:11
от proscrip
то си пише в субару форума и в тунинг форума какво и е правено още, колкото до разхода това е за Пловдив - няма много общо със софийския трафик, а разликата между турбо кола 2.0 и атмосферен на купе тон и полвина е не повече от литър, това до определени граници, в които влиза и сток легаси турбо,форустър турбо и старите импреци врх - става въпрос за нормално каране - дори по документи си спомням, че форустър турбо го дават под 0.8-0.9 повече да дърпа на 100 от 122 или 125 кс.
А това че е 4х4 си влиза в сметката - никой не ти казва, че харчи колкото карина или селика с 2.0 двг на предно.
Публикувано на: 12 Дек 2008 11:18
от mitoko
разход под 15 литра на сто в софия с нормално "пържене" на това турбо легаси е научна фантастика