Страница 1 от 2

Тойота Балканс ЕООД

Публикувано на: 09 Окт 2008 18:30
от Cosmos
Някой да знае къде се намира офиса им да ми даде адреса и някакви телефони. Благодаря предварително!

Публикувано на: 09 Окт 2008 18:46
от Vesko
Бизнес Център Младос май бяха

Публикувано на: 09 Окт 2008 19:49
от WingZero
Бизнес Парк София, Сграда 1, ет.2, Офис Б2, Б3

Re: Тойота Балканс ЕООД

Публикувано на: 09 Окт 2008 20:07
от rudolf
Cosmos написа:Някой да знае къде се намира офиса им да ми даде адреса и някакви телефони. Благодаря предварително!
за какво са ти тойота балканс, ако не е тайна?

Re: Тойота Балканс ЕООД

Публикувано на: 09 Окт 2008 20:14
от Cosmos
rudolf написа:
Cosmos написа:Някой да знае къде се намира офиса им да ми даде адреса и някакви телефони. Благодаря предварително!
за какво са ти тойота балканс, ако не е тайна?
До колкото знам те са главните представители купих си тойота от Тойота Тиксим Пазарджик имам фабричен дефект на съединителя правиха каквото правиха обаче излиза че нищо не са оправили и ми отказват ремонт на дефект, да не говорим за отвратителното държание на приемчика на сервиза просто ще направя доста сериозно оплакване...

...

Публикувано на: 09 Окт 2008 21:00
от rudolf
хубаво си решил,макар да мисля че ще те омайват и там

би ми било любопитно ако опишеш случея и ни държиш в течение за развитието.
успех

Re: Тойота Балканс ЕООД

Публикувано на: 09 Окт 2008 22:44
от jingo
Cosmos написа:
rudolf написа:
Cosmos написа:Някой да знае къде се намира офиса им да ми даде адреса и някакви телефони. Благодаря предварително!
за какво са ти тойота балканс, ако не е тайна?
До колкото знам те са главните представители купих си тойота от Тойота Тиксим Пазарджик имам фабричен дефект на съединителя правиха каквото правиха обаче излиза че нищо не са оправили и ми отказват ремонт на дефект, да не говорим за отвратителното държание на приемчика на сервиза просто ще направя доста сериозно оплакване...
Понеже Рудолф е писал,ще спомена само,дали си чувал за Комисията по защита на правата на потребителите/КЗК/,ако не си ,еми подай жалба и ако не ти е ясно ми се обади.А после едва ли някой ще те върне....е понякога се налага и адвокат,но в повечето случаи Потребителя е на печалба !ЕДИТ:Заради Рудолф...Преди година ми гръмна новият лаптоп,от сервиза...не е гаранционен ремонт,жалба+2 адвокати...и нов подобър лаптоп...питай Миглена Кунева...Сори за ОФТОПИКА !

Re: Тойота Балканс ЕООД

Публикувано на: 09 Окт 2008 22:56
от Kiki
jingo написа:
Cosmos написа:
rudolf написа:
за какво са ти тойота балканс, ако не е тайна?
До колкото знам те са главните представители купих си тойота от Тойота Тиксим Пазарджик имам фабричен дефект на съединителя правиха каквото правиха обаче излиза че нищо не са оправили и ми отказват ремонт на дефект, да не говорим за отвратителното държание на приемчика на сервиза просто ще направя доста сериозно оплакване...
Понеже Рудолф е писал,ще спомена само,дали си чувал за Комисията по защита на правата на потребителите/КЗК/,ако не си ,еми подай жалба и ако не ти е ясно ми се обади.А после едва ли някой ще те върне....е понякога се налага и адвокат,но в повечето случаи Потребителя е на печалба !ЕДИТ:Заради Рудолф...Преди година ми гръмна новият лаптоп,от сервиза...не е гаранционен ремонт,жалба+2 адвокати...и нов подобър лаптоп...питай Миглена Кунева...Сори за ОФТОПИКА !
:thumbsup: Някой институчии в България трябва да разберат най-после, че сме в Европа и потребителите имат все пак някакви права! Приведствам твоя съвет, Djingo! :thumbsup:

Re: Тойота Балканс ЕООД

Публикувано на: 09 Окт 2008 23:45
от rudolf
jingo написа:
Cosmos написа:
rudolf написа:
за какво са ти тойота балканс, ако не е тайна?
До колкото знам те са главните представители купих си тойота от Тойота Тиксим Пазарджик имам фабричен дефект на съединителя правиха каквото правиха обаче излиза че нищо не са оправили и ми отказват ремонт на дефект, да не говорим за отвратителното държание на приемчика на сервиза просто ще направя доста сериозно оплакване...
Понеже Рудолф е писал,ще спомена само,дали си чувал за Комисията по защита на правата на потребителите/КЗК/,ако не си ,еми подай жалба и ако не ти е ясно ми се обади.А после едва ли някой ще те върне....е понякога се налага и адвокат,но в повечето случаи Потребителя е на печалба !ЕДИТ:Заради Рудолф...Преди година ми гръмна новият лаптоп,от сервиза...не е гаранционен ремонт,жалба+2 адвокати...и нов подобър лаптоп...питай Миглена Кунева...Сори за ОФТОПИКА !
да и мен ми съдействаха за подмяна на сокоистисквачка,,възхитен съм от съдействието което ми оказаха, ходенето им до сервиза и обажданията за да се уверят че всичко е наред.---защо го едваш специално за мен?

Публикувано на: 10 Окт 2008 00:33
от Cosmos
Ами не съм много запознат с тази комисия тези дни ще отида до тойота балканс и ако там не се получат нещата ще се надявам да ме запознаете с тази комисия :thumbsup: . Честно казано никога не съм очаквал такова държание от хора който продават нови автомобили. Даже 1-2 седмици след като взех колата ми се обадиха от тойота за някакво проучване относно дилърите (как са се държали, дали съм доволен и т.н.) тогава бях доволен и радостен разбира се от покупката но сега съжалявам че казах такива добри думи за Тойота Тиксим Пазарджик. И при положение че приемчика на сервиза ми каза " ходи се оплаквай където искаш" смятам да го послушам, макар че в този момент ми идваше да го удрям с колата по главата, но нали сме колтурни хора smile.gif .По всякакъв начин ще опитам да им покажа как трябва да се държат с клиентите си ! Ще ви държа в течение на нещата :thumbsup:

Публикувано на: 10 Окт 2008 10:16
от rudolf
http://www.kzp.bg/

има електронна форма за попълване- гледайд а я попълниш коректно и адекватно, с коректни данни,,,,не бързай да го пишеш и пускаш-напиши си го на чернова- и го пусни след 1 час,когато се увериш че си написал точно каквото искаш.
в моя случей ми званаха в рамките на 7-13 дни,,,увериха се в адекватността ми и движенето по случея,,,и отидоха в сервиз ,който си прави гаврата с мен...още същия ден от сервиза ми званаха -че всичко вече е наред и уреда ще ми бъде заменен на другия ден...

кзп- е от малкото структори в държавата които функционират

Публикувано на: 10 Окт 2008 11:59
от Джамбазов
А какъв е проблемът със съединителя?

Публикувано на: 10 Окт 2008 13:56
от Cosmos
Джамбазов написа:А какъв е проблемът със съединителя?
Чукане на празен ход и като превключвам пак имам чуството че ще ми паднат някъде частите от някакъв диск там и има луфт смениха го един път обаче пак същото се получи и отказваха да ми го оправят пак.

Публикувано на: 10 Окт 2008 14:50
от slowtraveler
Само имай впредвид, че КЗП действа само ако си закупил автомобила като частно лице...
Ако е фирмена ще те препратят към съда... :thumbsup:
Малко личен опит:
Не ползвай онлайн формата, а напиши едно стилно писмо до КЗП, като освен това засилваш копие от писмото и до Тексим - Пазарджик, Тойота Болканс и представителството на Тойота за Европа (ще трябва да го потърсиш и да му го пратиш на английски)...
Тогава обикновено се вдига шумотевицата и все някой се обажда с мил глас 'ама вие защо не казахте, че сте имали проблем'... :thumbsup:

Публикувано на: 10 Окт 2008 15:05
от rudolf
slowtraveler написа:Само имай впредвид, че КЗП действа само ако си закупил автомобила като частно лице...
Ако е фирмена ще те препратят към съда... :thumbsup:
Малко личен опит:
Не ползвай онлайн формата, а напиши едно стилно писмо до КЗП, като освен това засилваш копие от писмото и до Тексим - Пазарджик, Тойота Болканс и представителството на Тойота за Европа (ще трябва да го потърсиш и да му го пратиш на английски)...
Тогава обикновено се вдига шумотевицата и все някой се обажда с мил глас 'ама вие защо не казахте, че сте имали проблем'... :thumbsup:
винаги има какво да се научи от бавния пътник :thumbsup: ,,това ако не помогне- и господ няма да може мисля wink.gif