Страница 1 от 2

Къде е тойота?

Публикувано на: 05 Окт 2008 20:25
от davor

Публикувано на: 05 Окт 2008 22:54
от jingo
w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif punk.gif punk.gif punk.gif punk.gif punk.gif :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 06 Окт 2008 01:26
от rudolf
регистрирвам се в кока кола форума значи happy.gif

Публикувано на: 06 Окт 2008 10:44
от Kiki
Ето това е! Мерцедес, пасти може да си хапне за успокоение. laugh.gif laugh.gif Интересно, защо Мазда я няма в класацията на стоте продукта? ohmy.gif

Публикувано на: 06 Окт 2008 12:51
от Scott
Kiki написа:... Мерцедес, пасти може да си хапне за успокоение...
По-интересно е защо Лексъс е 90-ти, а Тойота 6-ти. Май напъните за луксозни автомобили не се отплащат.

Публикувано на: 06 Окт 2008 12:57
от slowtraveler
Тази класация не я разбирам много-много - прилича ми на статистиката...
Доколкото разбрах, пишат, че това е класация, кой бренд може да ти донесе печалба...
Ами ако е някоя непозната марка, но с потенциал - явно може да ти донесе яка печалба от растежа например на акции. Същевременно добра утвърдена компания ще ти донесе сигурния дивидент, но трудно може да 'скочи' рязко в печалбата...
Прилича ми на статистиката - един е вдигнал печалбата си с 1 милион и е станала 101 милиона (1%), докато друг вместо за 5лева е продал нещо за 10 лв и печалбата му се е вдигнала с 50%....
И как кореспондира тази класация с новините, че повечето японски авто производители отчитат спад в продажбите (с изключение на Мазда заради новата 6, но това може и да е до време).. unsure.gif

Публикувано на: 06 Окт 2008 13:05
от Scott
slowtraveler написа:...Ами ако е някоя непозната марка, но с потенциал - явно може да ти донесе яка печалба от растежа например на акции...
Защото е извадена от контекста, т.е. липсва допълнителната информация как се развива съответната марка. По-добре да погледнеш тук. Напр. H&M 'влиза' направо като 'нова марка' на 22-ро място.

Публикувано на: 06 Окт 2008 14:35
от LEXUS
Много просто! Това са фирмите с най-висока пазарна капитализация,а това означава,че са най-печеливши,сигурни,стабилни,предвидими,изградени с фирмена култура организации.И децата знаят ,че в автомобилния бизнес Тойота е най-силна в тези и в много други важни черти на бизнеса.Тойота винаги се е славела като производител на най-качествените коли при най-ниски разходи и съответно най-високи печалби от всяка произведена кола.Лексус не може да разчита на такива обеми на този етап.Все пак миналата година влязоха в Азия,а преди няколко в по-голямата част на Европа.

Публикувано на: 06 Окт 2008 15:54
от Nixter
slowtraveler написа:Тази класация не я разбирам много-много - прилича ми на статистиката...
Доколкото разбрах, пишат, че това е класация, кой бренд може да ти донесе печалба...
Ами ако е някоя непозната марка, но с потенциал - явно може да ти донесе яка печалба от растежа например на акции. Същевременно добра утвърдена компания ще ти донесе сигурния дивидент, но трудно може да 'скочи' рязко в печалбата...
Прилича ми на статистиката - един е вдигнал печалбата си с 1 милион и е станала 101 милиона (1%), докато друг вместо за 5лева е продал нещо за 10 лв и печалбата му се е вдигнала с 50%....
И как кореспондира тази класация с новините, че повечето японски авто производители отчитат спад в продажбите (с изключение на Мазда заради новата 6, но това може и да е до време).. unsure.gif
Класацията не е по това кои колко е спечелил. Това е по цена на запазената марка. Ако искаш да купиш запазената марка "Тойота" и примерно да произвеждаш ютии с наименованието "Тойота", трябва да броиш еди колко си милиона долара. Тоест това е класация за ПРЕСТИЖ и ИЗВЕСТНОСТ!!!!

Публикувано на: 06 Окт 2008 16:21
от V35GTR
LEXUS написа:Много просто! Това са фирмите с най-висока пазарна капитализация,а това означава,че са най-печеливши,сигурни,стабилни,предвидими,изградени с фирмена култура организации.И децата знаят ,че в автомобилния бизнес Тойота е най-силна в тези и в много други важни черти на бизнеса.Тойота винаги се е славела като производител на най-качествените коли при най-ниски разходи и съответно най-високи печалби от всяка произведена кола.Лексус не може да разчита на такива обеми на този етап.Все пак миналата година влязоха в Азия,а преди няколко в по-голямата част на Европа.
Congratulations, you win the internet!

Публикувано на: 06 Окт 2008 16:41
от Scott
Nixter написа:Ако искаш да купиш запазената марка "Тойота" и примерно да произвеждаш ютии с наименованието "Тойота", трябва да броиш еди колко си милиона долара...
Това е прекалено опростено обяснение на смисъла на 'стойността на марката'. Всъщност, марката няма стойност извън компанията и би носила определената печалба само ако е използвана от компанията.
:whistle: Малко цинично обяснение на класацията - ако Кока-Кола реши догодина да продава ла..а в пакетчета с червеното лого, ще има 20 пъти повече печалба от Нивея напр. при еднаква цена - 66.7 сравнено с 3.4 млрд. USD.
Но си прав, че е 'ПРЕСТИЖ и ИЗВЕСТНОСТ!'

Публикувано на: 06 Окт 2008 17:04
от Kiki
Scott написа:
Kiki написа:... Мерцедес, пасти може да си хапне за успокоение...
По-интересно е защо Лексъс е 90-ти, а Тойота 6-ти. Май напъните за луксозни автомобили не се отплащат.
Лексъс е на 90-то място по класацея на всички фирми произвеждащи продукти за бита, но са осми от автомобилостроителните фирми, което никак не е малко!

Публикувано на: 06 Окт 2008 17:20
от Nixter
Не исках да прозвучи цинично, а да го кажа най-просто. Всъщност тва е цената на "запазената марка". Това "R", което се мърдри до името на известните марки в малко кръгче горе в дясно - означава запазена марка. Аналогично е при патентите. Когато някоя компания притежава патент - кайто иска да използва този патент трябва да си го купи. Примерно патента "common rail". Скоро четох някаква тема, в която имаше спор дали итлианците са измислили сисетамата "common rail" или японците :)

Публикувано на: 06 Окт 2008 17:23
от V35GTR
Brand Value e dosta complexen model na dadena compania.

Glavnite factori pri opredelqaneto na Brand Value/equity se opredelqa ot slednite parametri

Pre-tax i After-tax Operating Margin

Return on Assets/Retention Ratio

Expected Growth
Length of High Growth Period
Cost of Equity
Value/Sales Ratio

"Prestij i Izvestnos" sa vsushnos bi-product na po gornite, koito ot tqahna strana sa resultat or dobur management na assets

Публикувано на: 07 Окт 2008 00:49
от V35GTR
BTW, eto na kakvo dereje sa avtocompaniite:whistle:

http://www.autoblog.com/2008/10/01/by-t ... s-edition/