Страница 1 от 1

смяна на ремък на корола версо

Публикувано на: 12 Сеп 2008 20:23
от перилто
колеги имам един вапрос кога трябва да се сменя ремака на тойота корола верссо 2006 2.2 d4d 136 кс колата е на 120000 км днес и правиха така наре4еното голямо обслужване смениха и спира4на те4ност вси4ки филтри преглед ан ходова 4аст антифризаи при зададения от мен вапрос кога трябва ад се сменя ремака приемика ме изгледа доста странно и не ми даде смислен отговор това е отоизиран сервиз на тойота в стара загора ако каза 4е се сменял като се напукал ако трябва да бада 4естен 4е вапроса ми имали си някаква установена вели4ина кога се смена или километри или години 6тото отговора като се напука не ми харесва не6то о може и да ми кажат като се скаса тогава ама огава 6те да е касно

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:01
от перилто
да се поясня малко 4е сно6ти бях баят изморен и сега като 4ета кво сам написал се 4удя как сам минал 2 клас :censored: зна4и мотора е с верига става вапрос за ремака които задвижва климатика водната помпа и т.н за мен 120к си е цифра а това все пак е ремак било то и оригинален заводски нядавам се някой които е по навътре с не6тата да ми отговори за6тото ме гложди не6то тоя вапрос

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:02
от перилто
да се поясня малко 4е сно6ти бях баят изморен и сега като 4ета кво сам написал се 4удя как сам минал 2 клас :censored: зна4и мотора е с верига става вапрос за ремака които задвижва климатика водната помпа и т.н за мен 120к си е цифра а това все пак е ремак било то и оригинален заводски нядавам се някой които е по навътре с не6тата да ми отговори за6тото ме гложди не6то тоя вапрос

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:56
от slowtraveler
Май умората продължава biggrin.gif
Правилно са ти казали в сервиза - огледай ремъка и ако няма признаци на износване или остаряване - караш....
Ако се скъса ремъка веднага ще забележиш, защото ще ти светне таблото (поне лампата за зареждане на акумулатора)...

Публикувано на: 13 Сеп 2008 18:12
от Kiki
Верно е, че ако се скъса този ремък не може да стане кой-знае каква беля, но все пак не трябва да се стига до там. Ако се скъса ремъкът и не се забелижи навреме, може да се стигне до големи повреди. Примерно прегряване на двигателя, което води до изкривяване на главата, което сомо по себе си е сериозен проблем. За да се избегнат такива проблеми, нищо не прече да се следи състоянието на ремъка.

Публикувано на: 13 Сеп 2008 20:43
от перилто
ами за оглеждането го огледах няма видими проблеми не е напукан аве дет се казва по4ти като нов си е ама гума е де да го знам отгоре мое да е добре отдолу може да е заминал 6те трябва пове4е да се втора4вам 6те го следя 6том не енеобходи да се сменя на определени километри и като по4не да не ми харесва тогава 6тото цената както сами се се6тате е като на 2 стаен апартамент в краините квартали образно казано около 400 -450 лв с някаква ролка беше

Публикувано на: 13 Сеп 2008 21:09
от Kiki
Отвън е гумен, но вътре има метални нижки. Така, че лесно не се къса.

Публикувано на: 13 Сеп 2008 22:55
от перилто
да знам 4е не е само гума и вътре е с метална оплетка и 4е така ремак не се каса вапро бе6е дали се сменя на определени километри или 4ак като се износи пак за всеки слу4аи 6те си купя и едни 4оропокащи ако не6то стане едно време така сам 4увал с тва са с замествали ремаци е все пак кумонизан е било ремаци няма но има 4оропгащи biggrin.gif ади 4е отива на спам работата

Публикувано на: 14 Сеп 2008 00:50
от slowtraveler
Абе колега, не се мори.
Просто качвай в колата винаги една мадама с чорапогащи biggrin.gif

Публикувано на: 14 Сеп 2008 01:15
от jim_beam
на рав4 със същия мотор дават следното: 1-ва контрола на 105к км/7 год. след това на всеки 15к км.сигурно ще изкара спокойно над 200к карай смело. biggrin.gif

Публикувано на: 15 Сеп 2008 10:12
от ceko26
На 105 се сменя. Нямат го в наличност, сигурно.