Липса на мощност при Celica 1.8 143hp, 2001г.
Публикувано на: 03 Сеп 2008 16:32
Здравейте колеги,
Имам кофти проблем с кофти симптом и с ужасно много причини за този симптом.
Имам автомобила от началото на юни. В началото вървеше много добре. След известно време, като натисна газта по-силно, в момента на ускорение се усещаше един спад на мощност за около секунда и след това отново си набира нормално.
Реших, че проблемът е от съединителя. Реших, че преплъзва когато го натоваря.
Това започна все по-често да се проявява и сега е почти перманентно. През цялото време колата е като "спъната". Като натисна газта и се усеща мудността и от време на време, при по-високи обороти "отпушва", но за кратко (1-2 секунди).
Както казах, мислех, че е съединител, но сега когато проблемът се проявява почти през цялото време, виждам, че при натисната газ почти до края (би трябвало колата доста по-бързо да се изстреля) всъщност колата набира бавно, но и оборотите се качват бавно. Ако беше съединител смятам, че оборотите трябваше да са високи.
Простете ако съм казал някоя глупост, не съм професионалист и именно затова се обръщам към по-разбиращите за идея и съвет.
Може би трябва да я закарам в сервиз, но проблемът ми се струва доста странен и труден за "хващане", което предполага, че сервиза трябва да е специализиран. А просто не искам да стъпвам в ТМ Ауто..
Автомобилът е Toyota Celica 1.8, 143 hp, 2001 година, 6-степенна механична скоростна кутия.
Две следмици след като я взех смених въздушен филтър, маслен филтър, филтър на климатика, маслото в двигателя, задните накладки. Горивен филтър не съм сменял, защото майстора каза, че горивния филтър и горивната помпа се намират в резервоара, животът на горивния филтър е колкото на горивната помпа и се сменят заедно.
Благодаря предварително на всички, които ще се занимаят с моя проблем.
И наздраве. :)
Имам кофти проблем с кофти симптом и с ужасно много причини за този симптом.
Имам автомобила от началото на юни. В началото вървеше много добре. След известно време, като натисна газта по-силно, в момента на ускорение се усещаше един спад на мощност за около секунда и след това отново си набира нормално.
Реших, че проблемът е от съединителя. Реших, че преплъзва когато го натоваря.
Това започна все по-често да се проявява и сега е почти перманентно. През цялото време колата е като "спъната". Като натисна газта и се усеща мудността и от време на време, при по-високи обороти "отпушва", но за кратко (1-2 секунди).
Както казах, мислех, че е съединител, но сега когато проблемът се проявява почти през цялото време, виждам, че при натисната газ почти до края (би трябвало колата доста по-бързо да се изстреля) всъщност колата набира бавно, но и оборотите се качват бавно. Ако беше съединител смятам, че оборотите трябваше да са високи.
Простете ако съм казал някоя глупост, не съм професионалист и именно затова се обръщам към по-разбиращите за идея и съвет.
Може би трябва да я закарам в сервиз, но проблемът ми се струва доста странен и труден за "хващане", което предполага, че сервиза трябва да е специализиран. А просто не искам да стъпвам в ТМ Ауто..
Автомобилът е Toyota Celica 1.8, 143 hp, 2001 година, 6-степенна механична скоростна кутия.
Две следмици след като я взех смених въздушен филтър, маслен филтър, филтър на климатика, маслото в двигателя, задните накладки. Горивен филтър не съм сменял, защото майстора каза, че горивния филтър и горивната помпа се намират в резервоара, животът на горивния филтър е колкото на горивната помпа и се сменят заедно.
Благодаря предварително на всички, които ще се занимаят с моя проблем.
И наздраве. :)