Страница 1 от 4

Липса на мощност при Celica 1.8 143hp, 2001г.

Публикувано на: 03 Сеп 2008 16:32
от TurboLame
Здравейте колеги,

Имам кофти проблем с кофти симптом и с ужасно много причини за този симптом.

Имам автомобила от началото на юни. В началото вървеше много добре. След известно време, като натисна газта по-силно, в момента на ускорение се усещаше един спад на мощност за около секунда и след това отново си набира нормално.
Реших, че проблемът е от съединителя. Реших, че преплъзва когато го натоваря.
Това започна все по-често да се проявява и сега е почти перманентно. През цялото време колата е като "спъната". Като натисна газта и се усеща мудността и от време на време, при по-високи обороти "отпушва", но за кратко (1-2 секунди).

Както казах, мислех, че е съединител, но сега когато проблемът се проявява почти през цялото време, виждам, че при натисната газ почти до края (би трябвало колата доста по-бързо да се изстреля) всъщност колата набира бавно, но и оборотите се качват бавно. Ако беше съединител смятам, че оборотите трябваше да са високи.

Простете ако съм казал някоя глупост, не съм професионалист и именно затова се обръщам към по-разбиращите за идея и съвет.

Може би трябва да я закарам в сервиз, но проблемът ми се струва доста странен и труден за "хващане", което предполага, че сервиза трябва да е специализиран. А просто не искам да стъпвам в ТМ Ауто..

Автомобилът е Toyota Celica 1.8, 143 hp, 2001 година, 6-степенна механична скоростна кутия.
Две следмици след като я взех смених въздушен филтър, маслен филтър, филтър на климатика, маслото в двигателя, задните накладки. Горивен филтър не съм сменял, защото майстора каза, че горивния филтър и горивната помпа се намират в резервоара, животът на горивния филтър е колкото на горивната помпа и се сменят заедно.

Благодаря предварително на всички, които ще се занимаят с моя проблем.

И наздраве. :)

Публикувано на: 03 Сеп 2008 16:36
от diver
Кабели и свещи...Лятото имах същия проблем с един тибурон...кабелите изглеждаха като излезли от магазина и затова разбира се ги смених последни.....

Публикувано на: 03 Сеп 2008 17:47
от Kiki
Има ли катализатор този автомобил? :thumbsup:Това, което ти прави автомобилът е и симптом на запушен катализотор. А и пиши, като го оправиш за справка. :thumbsup:

Публикувано на: 03 Сеп 2008 18:37
от TurboLame
Нямам представа дали има катализатор. Грам не разбирам от автомобили и дори не знам как изглежда, така че и да гледам под капака е все едно.

Така или иначе колата ще ходи в сервиз, защото какъвто и да е проблема - аз не мога да го реша, не мога да сменя това което причинява проблема..

Ако можете да ме ориентирате за някой добър сервиз, в който майсторите наистина разбират от Toyota, а не са поправяли цял живот голфове и жугили, ще съм много благодарен.

Публикувано на: 03 Сеп 2008 19:35
от Uncle Dido
Пък после ела при мен, за да ти махна задръстения катализатор и да ти сложа нов.

Публикувано на: 03 Сеп 2008 20:00
от TurboLame
Мерси много. Ще му се обадя да направи една диагностика. Ако е катализатор след това съм при теб. А дори и да е друго, вероятно пак съм при теб. :)

Публикувано на: 04 Сеп 2008 11:58
от Scott
Kiki написа:... и симптом на запушен катализотор...
Колата е с две ламбда сонди - невъзможно е да се 'запуши' катализатора и втората сонда да не отчете грешка, освен ако не е премахната.
Кабели и свещи
1ZZ-FE е с DIS, остават свещите. макар че ме съмнява. По-скоро е нещо по горивото или MAF.
А може би вече му е 'бавна' на колегата. tongue.gif biggrin.gif Аз така вчера карах зад едно WRX и си викам, бе мойта кола много бавно набира. :whistle:

Публикувано на: 04 Сеп 2008 17:47
от KingSteve
горивото или MAF
И аз съм на това мнение. Ако не се оправи след почистването на MAF замери налягането на горивната помпа. Подобен проблем имах с Brava-та. Там се оказа запушен катализатор..но щом твоята е с 2 ламбда сонди наистина е логично да ти е отчело грешка вече. btw какво и даваш да пие може да се окаже и пиклив инжектор.

Публикувано на: 04 Сеп 2008 20:13
от ALTEZZA
+1, bih pochnal ot MAF sensora. samo det do sega triabvashe da e svetnal CEL(P0171)

Публикувано на: 04 Сеп 2008 22:19
от diver
Scott написа:...
А може би вече му е 'бавна' на колегата.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif да ти кажа не е изключено biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 04 Сеп 2008 22:39
от TurboLame
Давам й да пие само от OMV и от Лукоил (95 безоловен). Утре ще пробвам Шел да видим дали ще има разлика.
Ако не - другата седмица съм на диагностика и ще видим. :)

P.S. Никаква грешка не отчита. Поне не светва жълтия кран на таблото (освен когато паля, разбира се) - мисля, че това е индикацията за грешка.

Публикувано на: 05 Сеп 2008 09:34
от Kiki
Нахрани я другаде. Не от Шел!

Публикувано на: 05 Сеп 2008 10:06
от toyoda_nippon
Имам подобен проблем,тъкмо мислех да искам съвет. Зле съм с нивото на познание, та се извинявам ако пиша глупости. Чувствам,че королата ми няма мощност на ниски обороти,на високи като че ли наистина е по-добре. В крайна сметка преди няколко дни на път светна жълтия кран за проблем в двигателя. Отидох в сервиза,закачиха я и отчетоха грешка-ламбда сонда. Изчистиха грешката и ми казаха ако пак светне индикатора,пак да отида при тях и ако грешката се потвърди,ще сменят сондата. Проблемът ми е ,че след два месеца ми изтича гаранцията и след това wacko.gif По добре известния закон лампата ще светне след два месеца и пет дни и тогава ми пада главата..

Публикувано на: 05 Сеп 2008 10:45
от TurboLame
Kiki написа:Нахрани я другаде. Не от Шел!
От къде? Като изключим Шел, ОМВ и Лукоил, то не останаха бензиностанции..

Публикувано на: 05 Сеп 2008 11:32
от Uncle Dido
TurboLame написа:
Kiki написа:Нахрани я другаде. Не от Шел!
От къде? Като изключим Шел, ОМВ и Лукоил, то не останаха бензиностанции..
Еко и Ромпетрол са читави....за БГ.