Страница 1 от 1

Тойота коройа 99г нещо ми се губи парното??????????

Публикувано на: 24 Авг 2008 23:52
от v1977
Привет на всички колеги!
Установих че на дълъг път нямам парно-духа хладко,а на вън температурата е 40 градуса wacko.gif wacko.gif wacko.gif !
УЖАС ами зимата-май ще карам с ушанка laugh.gif !
Първото което ми хрумна е да сменя термостата-е смених го и нищо не се промехи!!!
Във града по задръстваниата се появява парното!!!!!
Не знам какво да правя моля помогнете!!!!
Междодругото колата е на газ,ама днес я караь само на бензин-същата работа sleep.gif sleep.gif sleep.gif

Публикувано на: 25 Авг 2008 00:59
от agent dust
виж дали е обезвъздушена добре. липса на парно е симтом за наличие на въздух в охладителната система

Публикувано на: 25 Авг 2008 01:10
от slowtraveler
Колега, ама на теб и лятото при +40С ли ти е студено че пускаш парното?!?!?
Колата вдига ли температура? Има ли антифриз?

Публикувано на: 25 Авг 2008 09:43
от v1977
Относно антифриза-има радиатора е пълен до горе,освен ако има някоя пробка за обезвъздушаване!
Колега не ми е студено при 40 градуса,просто пътувах през ноща за морето и ми стана студено реших да пусна малко топло ама не се получи!
Някой знае ли някоя пробка за обезвъздушаване на този мотор

Публикувано на: 25 Авг 2008 09:45
от v1977
Температурата на двигателя си е нормална

Публикувано на: 25 Авг 2008 11:24
от b0by
Провери тръбата след радиатора за парното дали е топла , може да ти е позапушено радиаторчето или крана да не ти отваря! Скъсано жило което не движи кранчето!

Публикувано на: 25 Авг 2008 14:27
от v1977
колега и двете тръби на парното са горещи

Публикувано на: 25 Авг 2008 14:43
от slowtraveler
Управлението на парното ти с кранче ли е или със заслонки на въздуховодите.
Може да са ти се разцентровали или откачили приводите към заслонките и да не ти отваря топлото.
Филтър на купето имаш ли? Вентилатора духа ли добре?
В какъв режим пусна парното - ако си го настроил към краката от средните жалузи би трябвало да ти влиза незатоплен въздух.

Публикувано на: 25 Авг 2008 15:34
от b0by
v1977 написа:колега и двете тръби на парното са горещи
Значи системата не е запушена! Виж дане си с клапи както каза горе колегата ,че при мен е с кранче и е по различно ако си с клапи!

Публикувано на: 25 Авг 2008 21:49
от v1977
не колега със кранче съм!
Днес го пробвах-откачих жилото и го завъртях на ръка-работи си перфектно,колата работи на място и парното ште те опече,врътвам кранчето и започва да духа студено!Всичко е наред докато не се качиш на магистралата-вдигаш 140-160 км и парното изчезва wacko.gif wacko.gif wacko.gif !Ебахти и майтапа :whistle: !
Днес един колега ми каза че ако сменя маркучите за затопляне на испарителя с по тънки нещата ще се оправят!?Не знам ако някой е имал такъв проблем нека да сподели!Много благодаря предварително!!!

Публикувано на: 26 Авг 2008 00:48
от newmiro
offtopic.gif темата ти е похвална за месец август biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif offtopic.gif

Публикувано на: 26 Авг 2008 08:55
от b0by
v1977 написа:не колега със кранче съм!
Днес го пробвах-откачих жилото и го завъртях на ръка-работи си перфектно,колата работи на място и парното ште те опече,врътвам кранчето и започва да духа студено!Всичко е наред докато не се качиш на магистралата-вдигаш 140-160 км и парното изчезва wacko.gif wacko.gif wacko.gif !Ебахти и майтапа :whistle: !
Днес един колега ми каза че ако сменя маркучите за затопляне на испарителя с по тънки нещата ще се оправят!?Не знам ако някой е имал такъв проблем нека да сподели!Много благодаря предварително!!!
Принципно с по голяма скорост парното е по слабо на магистрала като се кара , това с маркучите спорет мен няма да стане! Радиаторчето за парното е много малко сравнение с на други марки автомобили който съм имал. Следователно ако го нагласиш да вкарва от вън въздух , то се охлажда и за това има загуби , но чак да не затопля не ми се вярва!
Всичко си ти е на ред , поне според мен , относно градското парно има но движението на колатати не е постоянно и не е с висока скорост! :thumbsup:

Публикувано на: 26 Авг 2008 10:09
от slowtraveler
Мисля си да не сте объркали системата с отоплението на изпарителя, и потока да минава през изпарителя вместо през парното (по по-краткия път)?
Тогава намаляване на дебита през изпарителя (по тънки маркучи) би трябвало да пооправят нещата, но може зимата да ти се появи проблем със замръзване на изпарителя...

Публикувано на: 26 Авг 2008 10:44
от b0by
slowtraveler написа:Мисля си да не сте объркали системата с отоплението на изпарителя, и потока да минава през изпарителя вместо през парното (по по-краткия път)?
Тогава намаляване на дебита през изпарителя (по тънки маркучи) би трябвало да пооправят нещата, но може зимата да ти се появи проблем със замръзване на изпарителя...
То друг вариянт няма за слагането му преди крана слагаш тройник и отбиваш водата към изпарителя , иначе ако е след него няма да има циркулация като си затворил крана!Аз нямам проблем с парното , също съм на газ и съм си я поставил по начина който споменах!