Страница 1 от 1
Вестник Капитал
Публикувано на: 09 Окт 2005 12:32
от juri_galev
Случайно вчера попаднах на една статия в Капитал.Търсих го до сега вестника но не можах до го открия за да ви цитирам всичко не се зачетох много,но от това което порочетох 4-5 реда.Та Анастасов мисля че се казваше Българина създал Автоматичната скоростна кутия той ще съди Тойота защото смята че те са откраднали от него хибрида за Приуса и за РХ за 200 000 милиона евро в съд в Германия ако намеря цялата статия ще ви пусна да видите за какво става на въпрос

Публикувано на: 09 Окт 2005 12:44
от El Camino
Ми ние сме най - умните и най - красивите и пак ще ни ебат публично. Атанасов се казваше французина.
Публикувано на: 09 Окт 2005 18:04
от LordDigital
Мда знам го нашенеца ,антонов се казва:
http://www.antonov-transmission.com/press.htm
Явно на 15-ти септември е завел дело срещу Тойота ,некъде четох че тойота са му предложили 5-6 лева да не ги занимава със глупости ма той е отказал. Интересно защо толкова късно тръгва да ги съди ,ма ша видим какво ша излезе.
Публикувано на: 09 Окт 2005 18:06
от LordDigital
Значи го е завел делото на време.
Може и да стане първия милярдер със Български произход ако спечели (той има ли БГ паспорт изобщо?):
An infringement action has been filed against Toyota by Antonov Automotive Technology BV (a wholly owned subsidiary of Antonov plc), the automotive technology company, at the Patent Court in Düsseldorf alleging infringement of its patents by the driveline of the Toyota Prius and Lexus RX400h. The case will receive its first hearing on the 22nd September 2005. The action was originally filed on the 12th April 2005, but the first hearing date was postponed to allow more time for negotiations to seek a satisfactory settlement. As the offer received is not satisfactory, no settlement has been reached and Antonov will proceed with the case. Through the case Antonov aims to establish the infringement and seek fair payment for the use of Antonov’s intellectual property in all relevant vehicles sold to date and for those that will be sold through to the expiry of the patents.
Публикувано на: 09 Окт 2005 18:21
от El Camino
Antonov beshe da... franzuzina mu bylgarski biggrin.gif
Публикувано на: 09 Окт 2005 21:20
от juri_galev
10 пъти го прекръстихме няма значение.Нека видиме какво щв стане по натам мен лично ми е интересно

Публикувано на: 09 Окт 2005 22:51
от punkara
vie poglednahte li mu na web stranicata, picha me kefi: na vremeto po toshovo vreme, si suzdal kola, i posle si ya napravil! mnogo dobra koncepciya! 500kg teglo, 700kub. dvigatel, 3 clilindura DOHC 12V, turbina, i 100kc!!! tova sa 143kc/litur!!! i 5kc /kg!!!!! tova dvigatelche ima durpatelna sila na edin nov 4A-FE dvigatel, i po-iznosen 4A-GE!!! ne e hich zle, sus teya 500kg, taya kolichka nema da vi obysnyavam kakvo shte pravi na zavoite

ta taya kola se kazva RUMEN...

eto tuk prikacham edna snimka, drugoto si go vizhte na web stranicata:
http://www.4stroke-design.com/
Публикувано на: 10 Окт 2005 04:05
от Japanese_fever
Naistina mnogo interesen avtomobil s interesni tehn. harakteristiki. Samo deto ne vidqh nito edna snimka na DVG-to?!?
Ina4e az sum 4el za R. Antonov o6te predi 4-5 godini kogato si kopuvah redovno v. "Avto Trud". Dokolkoto si spomnqm e izobretatelqt na 6-stepennata auto transmisiq! Mislq, 4e sum go gledal i vuv "Vsqka Nedelq", no ne sum siguren. Veroqtno ima BG pasport, na vuprosa na LOrda, ako sudim po tozi tekst biggrin.gif :
"
Years went on and Roumen managed to escape from communist Bulgaria to Western Europe where he worked on the development of Automatic Transmissions. In his free hours he started working on a 1:1 scale model his car."

Публикувано на: 10 Окт 2005 18:56
от Oscar
Тоя Антонов е супер пич, само така.Аз се запознах с него на предпоследното изложение в Париж, беше лудница на щанда, не можеше да се добереш до него.Още тогава си беше изложил автомобилчето и му искаше към 60 хил евро май и имаше идеи да се правят некои части в BG, ама явно не става.А доколкото знам си е продал скоростната кутия на Хонда, само дето не разбрах какво е революционното точно, че е доста сложно.Май нещо с два съединителя беше, да не се губят стотни при сменянето, ма то вече има коли с такива скорости.
Мене иначе неговата кола грам не ме кефи на изглед, виж некои видя ли на Пловдивския панаир имаше една българска разработка на кола -супер злобна, като батмобил ебати с централно разположен двигател на алфа, 250 коня и леко карбоново купе - само за 39000 Eur
Абе ша почне и у нас да има бутикови фирмички скоро и току виж излезе някоs като TVR или Lotus
