Страница 1 от 3

Защо загрява?

Публикувано на: 03 Авг 2008 20:54
от kristian
Колеги ,имам пролем с колата дето немога да разбера.
Преди около два месеца за пръв път ми загря,след като влязох в Търново.Това след 200км сравнително нормално каране извън града,и като вляза в града и са секунди стрелката отива в червеното.Спрях,долях 1.5л вода и газ към София.Влизам в софия и пак същото.Пак доливам,след няколко дена газ към Варна,няма проблем.Влизам във Варна-айде пак.Рових,човърках ,оказа се че датчика на вентилаторите не бачка.Смених го и 2 месеца градско без никакви ядове.Вчера тръгнах за Елена и пак същата история.Извън града държи темп. обаче като вляза в град и загрява.Изключих кабела от датчика и вентилаторите бачкат нон-стоп.Обаче файда никаква.Никъде няма теч(поне не се вижда) и определено си прави проблема след продължително каране на обороти-3-4хил об.Не съм пробвал да промивам системата,сега съм взимал един препарат на Холц,да видим sad.gif :help: sad.gif

Публикувано на: 03 Авг 2008 21:16
от agent dust
пък и на сервиз ако отидеш - ще е екстра laugh.gif тва може да го прави от много неща. по пътя на пробата и грешката можеш да окотиш двигателя

Публикувано на: 03 Авг 2008 23:14
от punkara
ili e termostata tozi put, ili datchika otnovo se ebava. nedei da karash s voda, shte izbie garniturata na glavata! sad.gif

Публикувано на: 03 Авг 2008 23:25
от kristian
punkara написа:ili e termostata tozi put, ili datchika otnovo se ebava. nedei da karash s voda, shte izbie garniturata na glavata! sad.gif
Ами датчика едва ли ще е,щото изключвам буксата ,при което вентилаторите остават постоянно включени.Но разлика няма.
А иначе подържа темп. съвсем нормална без да мърда стрелкта.И къде отива тая течност.Ако я гълта в цилиндър ,барем пара или конденз да изкара.....А иначе за водата - стана няколко месеца се глася да сменям антифриза че вече е на 3г.,ама сега като взе да се е**ва трябва един варел с антифриз да купя.
Май трябва да я карам някъде,ама къде в тоя град -незнам!

Публикувано на: 03 Авг 2008 23:45
от Nedkow
На мен ми прилича на гарнитура и от там трябва да почнеш, щом вентилаторите работят непрекъснато, а тя загрява, въпреки че ако си загубил 1.5л течност е нормално, но тази загуба е пак вероятно от гарнитурата :thumbsup:

Публикувано на: 04 Авг 2008 02:50
от agent dust
тя течността не се изпарява. я гарнитура, я пукнат маркуч, я капачката на радиаторът фира или задръстена. в автосервиз проблемът ще бъде локализиран за минути smile.gif

Публикувано на: 04 Авг 2008 02:57
от punkara
naprotiv, mozhe tochno i tova da stava, da se izparyava! samo che sega v taya temperatura trudno shte go visidh v dvizhenie pri zatvoren kapak!
zatova smeni termostata, i viz, ako e garnitura i shte se pravi pak shte smenish termostata, taka che po-dobre ot nego, i nalei chist konzentrat s malko voda, da e kum -35 gradusa antifriza. Ako ne ti dava yadove poveche, minal si metur, ako propdulzhava, togava garnitura. wink.gif
za da si siguren, akto otvorish kapachkata na radiatora vizh dali po neya ima sivo-gadna leko zhelirana gadost, a sushto vizh tova i na kapachkata na masloto na dvigatelya, ako nyama, za po-golyama sigurnost, mozesh da si smenish filtura na masloto, i da izrezesh starioyat i da vidish dali na dunoto mu ima takava gadost, ako i tam nyama, tova sa dobri novini :), ako ima, znachi mesi, znachi garntitura!
wink.gif

Публикувано на: 04 Авг 2008 21:40
от kristian
За най-голямо съжаление работата отива на гарнитура.Утре ще я водя при един познат в сервиз дето му имам общо взето доверие.Ами се чудя като отворят главата,колко на дълбоко на продължавам.Че се изкушавам за сегменти,за лагери и т.н.Откъде мога да намеря комплект читави гарнитури?КарКом?

Публикувано на: 04 Авг 2008 22:08
от jim_beam
вчера даваха по една немска програма точно същия проблем как го решава немския майстор.
1. проверява дали е гарнитура с едно шишенце цветна течност на аспуха.ако е гарнитура имало много кислород или CO не разбрах точно,но течността се оцветява в съвсем друг цвят.както и да е оказа се,че не е гарнитура.
2.провериха термостата-извадиха го и го нагряха с газова лампа-оказа се ок
3.остава водната помпа,каза швабата,извадиха я- беше на парчета.оригиналната беше с пластмасови перки,смениха я с такава с метални.
дано и при теб да е нещо дребно,а не гарнитура.

Публикувано на: 04 Авг 2008 22:13
от The_Teacher
Според мен проблемът най-вероятно е от термостта, който очевидно не всеки път отваря големия кръг.
Ако е това и не го смениш може да си имаш сериозни грижи ако я изтървеш и прегрее.

Публикувано на: 04 Авг 2008 22:15
от kristian
Помпата я смених с ангренажа преди около 10 000км.Най-много ме притеснява че губи течност,без да има теч.Абе майната му, утре ще видим.Както писа някой за един пич с ново Х5 ,дето гълтало по 5л масло,та коментара му бил:Бал съм и мамата,да не ме е купувала тя. :whistle:

Публикувано на: 04 Авг 2008 22:31
от The_Teacher
може да ти губи вода и без теч, ако я смесва с маслото.

Публикувано на: 04 Авг 2008 22:56
от Uncle Dido
Ако я смесва с маслото, то ще е на боза. Така че, едва ли - колегата вече е проверил пръчката.

Крис, провери си радиатора. Наскоро колега писа за подобен проблем, после смени радиатора в Дунев и нещата се оправиха! Виж да не е той и да изпарява водата от някоя цепка, така че да не можеш да я видиш - отваря се, само когато водата загрее!

Публикувано на: 04 Авг 2008 23:11
от kristian
О.К. МОМЦИ!!!
Благодаря за мненията.Утре ще я подхвана от единия край,пък ще видим.
Ще пиша после какво е станало,все нещо ново ще научим! :thumbsup:

Публикувано на: 05 Авг 2008 01:46
от Nedkow
Успех и задължително смени и сегменти :thumbsup: