Страница 1 от 3
Защо загрява?
Публикувано на: 03 Авг 2008 20:54
от kristian
Колеги ,имам пролем с колата дето немога да разбера.
Преди около два месеца за пръв път ми загря,след като влязох в Търново.Това след 200км сравнително нормално каране извън града,и като вляза в града и са секунди стрелката отива в червеното.Спрях,долях 1.5л вода и газ към София.Влизам в софия и пак същото.Пак доливам,след няколко дена газ към Варна,няма проблем.Влизам във Варна-айде пак.Рових,човърках ,оказа се че датчика на вентилаторите не бачка.Смених го и 2 месеца градско без никакви ядове.Вчера тръгнах за Елена и пак същата история.Извън града държи темп. обаче като вляза в град и загрява.Изключих кабела от датчика и вентилаторите бачкат нон-стоп.Обаче файда никаква.Никъде няма теч(поне не се вижда) и определено си прави проблема след продължително каране на обороти-3-4хил об.Не съм пробвал да промивам системата,сега съм взимал един препарат на Холц,да видим

Публикувано на: 03 Авг 2008 21:16
от agent dust
пък и на сервиз ако отидеш - ще е екстра laugh.gif тва може да го прави от много неща. по пътя на пробата и грешката можеш да окотиш двигателя
Публикувано на: 03 Авг 2008 23:14
от punkara
ili e termostata tozi put, ili datchika otnovo se ebava. nedei da karash s voda, shte izbie garniturata na glavata!

Публикувано на: 03 Авг 2008 23:25
от kristian
punkara написа:ili e termostata tozi put, ili datchika otnovo se ebava. nedei da karash s voda, shte izbie garniturata na glavata!

Ами датчика едва ли ще е,щото изключвам буксата ,при което вентилаторите остават постоянно включени.Но разлика няма.
А иначе подържа темп. съвсем нормална без да мърда стрелкта.И къде отива тая течност.Ако я гълта в цилиндър ,барем пара или конденз да изкара.....А иначе за водата - стана няколко месеца се глася да сменям антифриза че вече е на 3г.,ама сега като взе да се е**ва трябва един варел с антифриз да купя.
Май трябва да я карам някъде,ама къде в тоя град -незнам!
Публикувано на: 03 Авг 2008 23:45
от Nedkow
На мен ми прилича на гарнитура и от там трябва да почнеш, щом вентилаторите работят непрекъснато, а тя загрява, въпреки че ако си загубил 1.5л течност е нормално, но тази загуба е пак вероятно от гарнитурата

Публикувано на: 04 Авг 2008 02:50
от agent dust
тя течността не се изпарява. я гарнитура, я пукнат маркуч, я капачката на радиаторът фира или задръстена. в автосервиз проблемът ще бъде локализиран за минути

Публикувано на: 04 Авг 2008 02:57
от punkara
naprotiv, mozhe tochno i tova da stava, da se izparyava! samo che sega v taya temperatura trudno shte go visidh v dvizhenie pri zatvoren kapak!
zatova smeni termostata, i viz, ako e garnitura i shte se pravi pak shte smenish termostata, taka che po-dobre ot nego, i nalei chist konzentrat s malko voda, da e kum -35 gradusa antifriza. Ako ne ti dava yadove poveche, minal si metur, ako propdulzhava, togava garnitura.
za da si siguren, akto otvorish kapachkata na radiatora vizh dali po neya ima sivo-gadna leko zhelirana gadost, a sushto vizh tova i na kapachkata na masloto na dvigatelya, ako nyama, za po-golyama sigurnost, mozesh da si smenish filtura na masloto, i da izrezesh starioyat i da vidish dali na dunoto mu ima takava gadost, ako i tam nyama, tova sa dobri novini

, ako ima, znachi mesi, znachi garntitura!

Публикувано на: 04 Авг 2008 21:40
от kristian
За най-голямо съжаление работата отива на гарнитура.Утре ще я водя при един познат в сервиз дето му имам общо взето доверие.Ами се чудя като отворят главата,колко на дълбоко на продължавам.Че се изкушавам за сегменти,за лагери и т.н.Откъде мога да намеря комплект читави гарнитури?КарКом?
Публикувано на: 04 Авг 2008 22:08
от jim_beam
вчера даваха по една немска програма точно същия проблем как го решава немския майстор.
1. проверява дали е гарнитура с едно шишенце цветна течност на аспуха.ако е гарнитура имало много кислород или CO не разбрах точно,но течността се оцветява в съвсем друг цвят.както и да е оказа се,че не е гарнитура.
2.провериха термостата-извадиха го и го нагряха с газова лампа-оказа се ок
3.остава водната помпа,каза швабата,извадиха я- беше на парчета.оригиналната беше с пластмасови перки,смениха я с такава с метални.
дано и при теб да е нещо дребно,а не гарнитура.
Публикувано на: 04 Авг 2008 22:13
от The_Teacher
Според мен проблемът най-вероятно е от термостта, който очевидно не всеки път отваря големия кръг.
Ако е това и не го смениш може да си имаш сериозни грижи ако я изтървеш и прегрее.
Публикувано на: 04 Авг 2008 22:15
от kristian
Помпата я смених с ангренажа преди около 10 000км.Най-много ме притеснява че губи течност,без да има теч.Абе майната му, утре ще видим.Както писа някой за един пич с ново Х5 ,дето гълтало по 5л масло,та коментара му бил:Бал съм и мамата,да не ме е купувала тя.

Публикувано на: 04 Авг 2008 22:31
от The_Teacher
може да ти губи вода и без теч, ако я смесва с маслото.
Публикувано на: 04 Авг 2008 22:56
от Uncle Dido
Ако я смесва с маслото, то ще е на боза. Така че, едва ли - колегата вече е проверил пръчката.
Крис, провери си радиатора. Наскоро колега писа за подобен проблем, после смени радиатора в Дунев и нещата се оправиха! Виж да не е той и да изпарява водата от някоя цепка, така че да не можеш да я видиш - отваря се, само когато водата загрее!
Публикувано на: 04 Авг 2008 23:11
от kristian
О.К. МОМЦИ!!!
Благодаря за мненията.Утре ще я подхвана от единия край,пък ще видим.
Ще пиша после какво е станало,все нещо ново ще научим!

Публикувано на: 05 Авг 2008 01:46
от Nedkow
Успех и задължително смени и сегменти
