Страница 1 от 1
КАРИНА Е шум и вибрации
Публикувано на: 28 Юли 2008 21:41
от stas
При 2500 об на всички предавки се появява шум и вибрации в изпускателната система,след 2800 об шума и вибрациите изчезват.Някой имал ли е подобен проблем и на какво маже да се дължи това.Само за сведение, проверих катализатора оказа се нов но италиянеца е сложил някакъв универсален.
Публикувано на: 29 Юли 2008 00:06
от Kiki
Провери ли тампоните на изпускателната система? Да нама някой скъсан, или откачен? Аз едно време имах същия проблем с един автомобил. Тогава се оказа, че на едното гърне-голямото се бяха откачили преградните ламарини които са вътре в него! В този случай няма оправия, освен смяна с ново.
Публикувано на: 29 Юли 2008 11:17
от Uncle Dido
Яко можеш, качи я някъде на канал, някой да дава газ до 2500 об., а ти се ошлушвай отдолу. Катализаторите по принцип имат един топлоизолационен щит, който пази асфалта

при високи температури през лятото. Тук поначало ги махат, щото на никой не му дреме за пътя (това важи само в задръстване), но и прегарят заварките на щита и започва да дрънчи.
Публикувано на: 05 Авг 2008 20:44
от stas
Качих я на канал,шума и вибрациите се усещат от катализатора, който както писах по-горе вътре изглежда като нов, но явно ще трябва да го махам.Изглежда при смяната на оригиналния с униниверсален не са подбрали точния тип.
Публикувано на: 05 Авг 2008 23:05
от Uncle Dido
Да ти кажа честно, аз съм с оригиналния все още и го имам същия проблем. Но прецених, че е по-добре да не го махам за момента, а малко повече пауър на музиката и готово. Като се скапе съвсем, ще сложа или резонатор или нов - универсален, щото оригинален....

Публикувано на: 06 Авг 2008 22:37
от stas
Универсалния е на WALKER (или както там се пише) някои знаели по номера мога ли да проверя дали съответства на моя двигател.
Публикувано на: 09 Авг 2008 14:18
от stas
Проблема се оказа в шарнирната(мека) връзка намираща се м-у изпускателните колектори и катализатора, има голям луфт в нея.Маистора ми каза че срещу 60 лв всичко ще се оправи.
Публикувано на: 09 Авг 2008 14:35
от Uncle Dido
Нека да използва мека връзка с двойна оплетка, ф50х100мм. Предупреди го, да не я завари под напрежение.
Публикувано на: 09 Авг 2008 17:59
от stas
Имаш предвид да сложи връзка направене от метална гофрирана тръба покрита с метална оплетка,няма ли да епо-добре да постави същата като оригиналната.Колко струва такава с метална оплетка,защото имам познати собственици на сервиз за автотенекеджйски услуги които ще сменят безплатно.
Публикувано на: 09 Авг 2008 18:17
от Uncle Dido
Около 20-25лв. не е скъпа. По принцип меките връзки с фланец са на ф45 и гният бързо, а тази е от неръжд. стомана.