Страница 1 от 1
тойота корола
Публикувано на: 28 Юли 2008 12:13
от Цвети
здравейте,
появи се възможност да се сдобия с тойота корола 1987г 1.3 12V, с газова уредба, за около 800-1000лв.
не можах да намеря мнения за модела – заслужава ли си такава покупка, за какво трябва да внимавам при огледа на колата, и евентуално какви проблеми бих имала с такава кола, като се има предвид че не е в първа младост …
с малкото уточнение, че колата ще служи като „учебна” за шофьор, отвикнал да кара в града, така че по-голяма инвестиция не си заслужава
Публикувано на: 28 Юли 2008 23:42
от agent dust
за тези пари ще има много забележки по колата. карбуратор е, със сигурност ще има много ръжда
Публикувано на: 28 Юли 2008 23:47
от Kiki
И аз съм на мнение, че за толкова пари ще си купиш само много проблеми! А след това ще трябва да дадеш още няколко пъти по толкова за да можиш да я караш нормално! Помисли си!
Публикувано на: 29 Юли 2008 22:06
от Toyota_DX
няма кво да мислиш взимаи я тва е здрава машина която в началото ще има нужда малко от Бокс но после става резак

а и харчи малко икономична е
п.п. тя не е ли като мойта

Публикувано на: 29 Юли 2008 22:24
от Uncle Dido
Под "бокс" колегата има предвид леко рециклиране...*
*
бел. ред.
Публикувано на: 29 Юли 2008 22:27
от kristian
maggkrabar написа:за тези пари ще има много забележки по колата. карбуратор е, със сигурност ще има много ръжда
И то какъв карбуратор!!!
Навремето докато я имах (беше 1986 модел) където и да отидех все вдигаха рамене.Ама иначе си е хубава машинка.
Публикувано на: 29 Юли 2008 23:09
от agent dust
тази ще е ее90, аз карах такава. 1.3, 12 клапана, 75кс. резачка е, вози като лимузина. ама яко гние

карбураторът е AISIN, работи по-добре от много съвременни инжекциони - и държи на газ, т.е. не се скапва като го караш на газ. моторът е железен - освен ако някой тиквеник не го е карал с калпаво масло. но и да има проблеми - прави се за малко пари и става чук. пак ти казвам - проблемите по тази кола са най-вече ламарините. за тези пари ще е голям гнилоч. читава такава е поне 2000лв. в сметката сложи още 1500лв и ще караш истинска кукла. понеже колата е много лекичка - много рядко се чупи. аз за две години смених един шарнир. възможно е да харчи масло - просто доливаш и да не ти пука.
правихме един такъв двигател - на АЕ82. нещо обтегачът се беше прецакал, ремъка прескочи и удари клапаните. наместихме ремъка, и след два дена каране съвсем случайно открихме, че има две счупени кобилици. въпреки това двигателя мъркаше laugh.gif движеше си екстра със счупени кобилици. намерихме някакви втора ръка от симеон, сложихме ги - последно разбрах че са я гъзили с 200 на газ - а колата е 1985г, 1.3 карбуратор
Публикувано на: 29 Юли 2008 23:12
от Uncle Dido
Ама нали ще се ползва като учебна! За кво са й ламарини... Мотор, ходова част и спирачки - това е! Па после - я Селика, я Супра...

Публикувано на: 30 Юли 2008 21:51
от gringo359
Хе-хе...
Абе някой да е чувал в БГ да се продава читава Корола на таквиз години?Според мен,ако такова се продава някъде,то има скрит сериозен дефект.Така че внимателската!