въпроси за AE86:
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
всичко ще огледам непременно. геометрията вече я проверих и резултатът е повече от задоволителен за кола в такова състояние и скапани гуми. качих я на канал и я огледах и отдолу - изглежда странно добре. само с чук не съм я млатил, но и това ще стане, щом се налага изненадах се, че под боята на калниците и раздувките на веждите излиза някакъв черен и много здрав грунд, който е просто непокътнат, само в основата на предните калници е тръгнало, на останалите места изглежда много здрав и плътен материалът. дано се окаже наистина така.
оказа се, че боята е сранително евтина, въпреки че е металик. намерих я директно по номера на табелата - 2M8. мога да мина много тънко ако искам - 40лв за половин кило общо с консумативите, но няма да скъпернича за чак толкоз евтина, а нищо чудно направо цялата кола да пребоядисам. но тогава тунинга на окачването ще позакъснее.
намерих майстори, които работят доста по-евтино, ама този много го хвалят - разбирал си от работата и пипал добре и с хубави материали. по-скъпо е, ама при него ще бъде. малко е отнесен и е общо взето зевзек, но пък е фен и се занимава и с разни тунинг раздувки и щуротии, ако ми хареса как работи ще го накарам да оправи и останалите проблеми.
оказа се, че боята е сранително евтина, въпреки че е металик. намерих я директно по номера на табелата - 2M8. мога да мина много тънко ако искам - 40лв за половин кило общо с консумативите, но няма да скъпернича за чак толкоз евтина, а нищо чудно направо цялата кола да пребоядисам. но тогава тунинга на окачването ще позакъснее.
намерих майстори, които работят доста по-евтино, ама този много го хвалят - разбирал си от работата и пипал добре и с хубави материали. по-скъпо е, ама при него ще бъде. малко е отнесен и е общо взето зевзек, но пък е фен и се занимава и с разни тунинг раздувки и щуротии, ако ми хареса как работи ще го накарам да оправи и останалите проблеми.
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
огледах по-щателно тойотата - открих още една дупка, през която семейство мечки може да ми влезе в багажника ще има яко кърпене
иначе ботушите са горе-долу добре, кънтят на ламарина, има малко ръждичка по единия. днес огледах как на едно Типо са му заздравени ботушите, то даже цял рол кейдж сиимаше. ще туря и аз една-две гредички отзад, не е трудно.
бях си дал дума, че докато не я огледам отвсякъде няма да я ръчкам, ама пусто да остане мерак... днеска я водих да направят боята, после минах да видя налягането на гумите. на връщане пак не са стърпях има в Люлин два завоя, много готини, идеални за heel-to от трета на втора, тесничко е ама има видимост, асвалта гладък, колата излиза супер яко с леко плъзгаща задница. просто не се стърпях и днеска, на първия по-здраво, на втория по-леко че имаше коли. на излизане от втория колата просто угасна!
не съм я зорил, с тези износени гуми не и трябва много. повече от 4-5000об не съм вдигал - просто угасна, върти стартера, но не ще да запали. Гледах да няма разкачени кабели или маркучи, нищо не открих, ама кво ли ми разбира тиквата от инжекциони - мътна Индия ми е все още. В кутията с бушоните също всичко беше в ред, ама за релетата не знам. В резервоара нямаше много гориво, но не беше празен.
Въпросчета: тоя двигател може ли да се задави? Ако е глътнала въздух при страничното ускорение, може ли да се задави и да угасне? Утре ще видя дали има ток от бобината, ще сваля свещите да видя дали не са мокри - един път ми бяха задавили омегата и като избърсах свещите се оправи. ама съм чувал, че такъв двигател като на тойотата не може да се задави, само придърпва и глъхне. Ще сваля и капака на ангренажа да видя дали не се е скъсал ремъка - не съм зорил колата, ама знае ли човек. На клемата "плюс" на акумулатора открих свободна букса, но не видях кабел да виси някъде, пък и буксата беше доста прашна. Още не знам как да проверя дали работи бензиновата помпа.
Някакви идейки? Трябва да я запаля до неделя, иначе ще трябва да я дърпам до бояджията, след това ще я карам за двигателя и тоците.
иначе ботушите са горе-долу добре, кънтят на ламарина, има малко ръждичка по единия. днес огледах как на едно Типо са му заздравени ботушите, то даже цял рол кейдж сиимаше. ще туря и аз една-две гредички отзад, не е трудно.
бях си дал дума, че докато не я огледам отвсякъде няма да я ръчкам, ама пусто да остане мерак... днеска я водих да направят боята, после минах да видя налягането на гумите. на връщане пак не са стърпях има в Люлин два завоя, много готини, идеални за heel-to от трета на втора, тесничко е ама има видимост, асвалта гладък, колата излиза супер яко с леко плъзгаща задница. просто не се стърпях и днеска, на първия по-здраво, на втория по-леко че имаше коли. на излизане от втория колата просто угасна!
не съм я зорил, с тези износени гуми не и трябва много. повече от 4-5000об не съм вдигал - просто угасна, върти стартера, но не ще да запали. Гледах да няма разкачени кабели или маркучи, нищо не открих, ама кво ли ми разбира тиквата от инжекциони - мътна Индия ми е все още. В кутията с бушоните също всичко беше в ред, ама за релетата не знам. В резервоара нямаше много гориво, но не беше празен.
Въпросчета: тоя двигател може ли да се задави? Ако е глътнала въздух при страничното ускорение, може ли да се задави и да угасне? Утре ще видя дали има ток от бобината, ще сваля свещите да видя дали не са мокри - един път ми бяха задавили омегата и като избърсах свещите се оправи. ама съм чувал, че такъв двигател като на тойотата не може да се задави, само придърпва и глъхне. Ще сваля и капака на ангренажа да видя дали не се е скъсал ремъка - не съм зорил колата, ама знае ли човек. На клемата "плюс" на акумулатора открих свободна букса, но не видях кабел да виси някъде, пък и буксата беше доста прашна. Още не знам как да проверя дали работи бензиновата помпа.
Някакви идейки? Трябва да я запаля до неделя, иначе ще трябва да я дърпам до бояджията, след това ще я карам за двигателя и тоците.
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
дано е така! ще се размина само с мокри свещи.
Пънки, говориш за отдушника на картерните газове предполагам - ако има такъв проблем, ще трябва да го отстраня непременно! Че то там няма ли някакъв филтър? гледах го този маркуч, ама за филтър не обърнах внимание.
първият завой наистина беше ляв и остро го минах, но колата изгасна чак след втория - десен, след около 30-40 метра.
Пънки, говориш за отдушника на картерните газове предполагам - ако има такъв проблем, ще трябва да го отстраня непременно! Че то там няма ли някакъв филтър? гледах го този маркуч, ама за филтър не обърнах внимание.
първият завой наистина беше ляв и остро го минах, но колата изгасна чак след втория - десен, след около 30-40 метра.
status: за БАН
imash dva varianta da se spravish s problema:maggkrabar написа:дано е така! ще се размина само с мокри свещи.
Пънки, говориш за отдушника на картерните газове предполагам - ако има такъв проблем, ще трябва да го отстраня непременно! Че то там няма ли някакъв филтър? гледах го този маркуч, ама за филтър не обърнах внимание.
първият завой наистина беше ляв и остро го минах, но колата изгасна чак след втория - десен, след около 30-40 метра.
da si slozish oil-cahct tank, ili da razmenish mestata na kapazite na razpredelitelnite valove i da slozish po-dulag markuch.
na purviyat zavoi se pulni s maslo, i na vtoriya masloto vliza v cilindrite...vuzmozno e i tova da e stanalo!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Бе не е ли прекалено странно всичките 4 броя да изгаснат в хор и после и 4те да не подкачат грам? Според мен това си е токаджийска история и може би да прилича на моята.
Моята верно не е гаснала като работи, ама понякога като я юркам повече и ми прави номера и не ще да пали веднага. Т.е. върти стартера, акумулатора е пълен, ама не подкача. Чакам 5-10 мин и и минава и пали все едно нищо не е било.
Проблема ми е най - вероятно от релетата на мен. При теб явно хич и не ще да палне, но въпреки това е възможно да е нещо там. Тези реленца се намират отпред в моторното зад акумулатора в кутийката. Почисти ги и виж дали няма да запали? (Вадят се лесно като бушончета)
Моята верно не е гаснала като работи, ама понякога като я юркам повече и ми прави номера и не ще да пали веднага. Т.е. върти стартера, акумулатора е пълен, ама не подкача. Чакам 5-10 мин и и минава и пали все едно нищо не е било.
Проблема ми е най - вероятно от релетата на мен. При теб явно хич и не ще да палне, но въпреки това е възможно да е нещо там. Тези реленца се намират отпред в моторното зад акумулатора в кутийката. Почисти ги и виж дали няма да запали? (Вадят се лесно като бушончета)
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ами колата изгасна без никакво придърпване - все едно изведнъж няма бензин. сега се сетих, че почиствах багажника и свалих кечето, може някой от черколяците да е откачил или скъсал някоя жица. снощи беше тъмно и багажника не съм го гледал. сега ще прегледам менюъла и отивам да проверя жиците в багажника.bad_dog написа:Според мен (ако имаш ток) имаш "бензинов проблем" ПРедполагам стари контакти около помпата. Нещо в багажника при завоя ги е чукнало и т.н. Аз бих преверил дали помпата качва бензин.
П.П. момчета, от вас ще излезе чудесен TEODPST: Toyota Emergency Online Diagnostics and Problem Solver Team
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
беше горивната помпа
бях приготвил старият акумулатор за изхвърляне, но съм го забравил в багажникът. на единият завой се е "наместил" точно до клемата на горивната помпа, на вторият леко и технично я е напънал с долния си ръб и "нема ток". цялата работа е дошла от това, че бях свалил кечето в багажникът да му ударя един Ариел и клемата е останала уязвима - още щом надникнах видях как е разкачена - за 5 секунди работа
предлагам bad_dog за капитан на отбора от Online диагностици
мисля си, че тая клема е много удачен вариант за механичен имобилайзер - в старата кола имах скрито ключе, но с клемата май е по-фенско
всички имате черпене от мен като се видим само да прекарам кочинката през бояджийско-електричарско-катаджийските инстанции
бях приготвил старият акумулатор за изхвърляне, но съм го забравил в багажникът. на единият завой се е "наместил" точно до клемата на горивната помпа, на вторият леко и технично я е напънал с долния си ръб и "нема ток". цялата работа е дошла от това, че бях свалил кечето в багажникът да му ударя един Ариел и клемата е останала уязвима - още щом надникнах видях как е разкачена - за 5 секунди работа
предлагам bad_dog за капитан на отбора от Online диагностици
мисля си, че тая клема е много удачен вариант за механичен имобилайзер - в старата кола имах скрито ключе, но с клемата май е по-фенско
всички имате черпене от мен като се видим само да прекарам кочинката през бояджийско-електричарско-катаджийските инстанции
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта